Deze zaterdagnacht is mijn trip totaal verkeerd gegaan. Ik had daarvoor flink wat bier gedronken en heb 16 gram van de zwaarste truffels genomen - geen goede combinatie (zelfs niet apart).
Het ene moment zat ik te genieten van het 'goddelijke gevoel' terwijl Don't Worry Be Happy opstond. Het andere moment kreeg ik een gevoel van panische doodsangst en wist ik zeker dat ik ging sterven. Ben met m'n vader naar de spoed gegaan want ik zag het gewoonweg niet meer zitten!
Het was... Ik ben in de trip gewoon doodgegaan en terug tot leven gekomen - dat was de ergste hallucinatie die ik ooit heb gehad!
Maar ga ik het niet meer doen? Tuurlijk wel. Ik voel me nu 100 x sterker en heb een vernieuwd beeld op de wereld gekregen. Ik heb m'n leven zien voorbijflitsen en weet nu wat belangrijk is. Mijn leven begint nu pas. Een bad trip is KUT! Maar het heeft mij genezen.
Wat ik oa. geleerd heb:
- dat mijn vriendin het belangrijkste wezen op deze planeet is voor mij.
- dat weed geen onschuldig middel is, maar een drug die je neer kan halen zonder dat je het weet! Ik blow nu 1 x per week en daar blijft het ook bij. Mijn wilskracht is ook versterkt. Wie weet wordt het 1 x per maand blowen of gewoon niet meer
- dat ik geen druppel alcohol meer aanraak.
- dat ik geen speed, ghb of hero - dingen die ik zeker een keertje wou proberen - ga aanraken.
- coke ga ik niet meer doen.
- dat sigaretten NIETS bijdragen tot mijn leven.
- dat ik moet leven en niet met bullshit bezig moet zijn
Zo jonges, ik wens niemand - zelfs mijn ergste vijand niet - een bad trip toe. Maar het kan zonder dat je het verwacht gebeuren. BE PREPARED! And enjoy your life
Thanks for reading