Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVery very bad trip.

Very very bad trip.

32 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
enigste keer dat ik paddo's heb gedaan ist het ook serieus verkeerd gelope, mezelf totaal niet meer onder controle, nits meer van besef van de wereld.. het leek wel een droom.. toch ben ik niet echt slechtgegaan, ik voelde mij lichamelijk niet slecht en ik was nergens bang voor ofzo het gign gewoon te ver
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik kon het perfect aan hoor, ik begreep alleen niets meer en deede zo zot en dom als een kieken
a
amateurLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat is gewoon als je eraan denkt dat je slecht gaat ga je ook gewoon slecht
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
amateur zei:
dat is gewoon als je eraan denkt dat je slecht gaat ga je ook gewoon slecht
Klik om te vergroten...

Ligt er volledig aan. Ik heb vaak genoeg gedacht tijdens het trippen dat een bad trip op dat moment wel heel slecht uit zo komen, maar dat had verder geen effect op mn trip.

Meestal komen die moeilijke trips juist onverwachts..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
amateur zei:
Meestal komen die moeilijke trips juist onverwachts..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
bij mij iig wel

had een portie colombiaanse op en hoorde ineens mn vader zn stem door het antwoord apparaat dat hij mij wou spreken

nou ik ging toen echt flink 'bad'

klote telefoons , gister ook al een hele heftige salvia trip verpest omdat de telefoon ineens ging

telfoons zijn duivels ALTIJD uit het raam gooien als je gaat trippe
r
rdam24Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zie nog steeds niet dat iemand naar iets zoets gegrepen heb, staat overigens ook op de gebruiks aanwijzing als het goed is, als je trip de heftig word, zorg gewoon dat je onwijs zoete shit in de buurt heb met veel suikers, dextro bijv of suikerklontjes whatever dan ben je in no time uit je trip, mja mijn ervaring is tot nu toe alleen maar goed en lachuh geweest, :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Njah uit de trip valt wel mee. Maar je komt wel uit je bad-trip en in de meeste gevallen kun je gewoon nog lekker genieten van de rest.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bad trips zijn wel degelijk mogelijk. Ookal heb ik zelf nooit een echte bad trip ervaren. Ik ben wel degelijk een keer zeer slecht gegaan zoals dat te lezen is in tripverslagen. Ken verder nog genoeg verhalen van andere die ervaringen hadden met paddo's die kennelijk zo erg waren dat ze er nu niet eens meer naar durven te kijken.
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#9
grazygirl18 zei:
Mensen, wat ik nu ga vertellen is helaas niet zo leuk al moet ik het toch even kwijt. Ik heb laatst voor de 3e keer een paddo-avond (zoals ik dat dan noem) gehad , en ik zal je zeggen... voor mij NOOIT meer.
De eerste twee avondjes waren leuk. Beetje gek zitten doen enzo.
Maar die laatste avond zal ik nooit meer vergeten. Ik heb een angstaanval gehad. En geloof me.. dat wens je NIEMAND toe. Je hebt het gevoel dat je compleet doordraaid en dat je er niet meer uitkomt. Je ziet telkens flitsen.. je hoofd slaat helemaal op hol. Atthans.. dat had IK. Daarbij hoorde ik ook nog dingen die er niet waren. Ik dacht dat ik mensen hoorde praten terwijl dat niet zo was. Je kan fantasie en werkelijkheid niet meer onderscheiden. Daarom mensen, paddo`s zijn leuk, maar hou er altijd rekening mee dat het weleens helemaal om kan slaan.

Grazy Girl.
Klik om te vergroten...


ff serieus bedankt voor dit verhaal, want ik geloof er nooit zo in, bad trips. Ik hoor van iedereen alleen maar leuke dingen erover. Ook in spuiten en slikken deed die jongen alsof het heel gaaf was.

Dus ik wil(de) het ook echt per see proberen.

Nu ga ik er toch maar goed over nadenken..., en ik denk dat ik het eigenljk niet ga doen.


Thnx
T
TheDarkPoetLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deze zaterdagnacht is mijn trip totaal verkeerd gegaan. Ik had daarvoor flink wat bier gedronken en heb 16 gram van de zwaarste truffels genomen - geen goede combinatie (zelfs niet apart).

Het ene moment zat ik te genieten van het 'goddelijke gevoel' terwijl Don't Worry Be Happy opstond. Het andere moment kreeg ik een gevoel van panische doodsangst en wist ik zeker dat ik ging sterven. Ben met m'n vader naar de spoed gegaan want ik zag het gewoonweg niet meer zitten!

Het was... Ik ben in de trip gewoon doodgegaan en terug tot leven gekomen - dat was de ergste hallucinatie die ik ooit heb gehad!

Maar ga ik het niet meer doen? Tuurlijk wel. Ik voel me nu 100 x sterker en heb een vernieuwd beeld op de wereld gekregen. Ik heb m'n leven zien voorbijflitsen en weet nu wat belangrijk is. Mijn leven begint nu pas. Een bad trip is KUT! Maar het heeft mij genezen.

Wat ik oa. geleerd heb:

- dat mijn vriendin het belangrijkste wezen op deze planeet is voor mij.
- dat weed geen onschuldig middel is, maar een drug die je neer kan halen zonder dat je het weet! Ik blow nu 1 x per week en daar blijft het ook bij. Mijn wilskracht is ook versterkt. Wie weet wordt het 1 x per maand blowen of gewoon niet meer :)
- dat ik geen druppel alcohol meer aanraak.
- dat ik geen speed, ghb of hero - dingen die ik zeker een keertje wou proberen - ga aanraken.
- coke ga ik niet meer doen.
- dat sigaretten NIETS bijdragen tot mijn leven.
- dat ik moet leven en niet met bullshit bezig moet zijn


Zo jonges, ik wens niemand - zelfs mijn ergste vijand niet - een bad trip toe. Maar het kan zonder dat je het verwacht gebeuren. BE PREPARED! And enjoy your life :wink:

Thanks for reading
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je je aan al die punten kan houden door die trip is het juist de beste trip die mogelijk is. :grin:

Het is ook behoorlijk stom om je klem te zuipen en daarna 1,5 portie truffels te eten. Je vraagt dan gewoon om een bad trip.

Bad trips zijn heus wel mogelijk, maar dat komt vooral omdat veel mensen niet nadenken over belangrijke zaken voor ze aan een trip beginnen.
Dingen zoals:
- Ben ik wel met allemaal mensen die ik vertrouw?
- Ben ik in een omgeving waar ik me prettig voel?
- Zijn er geen persoonlijke problemen waar ik mee in mn maag zit?
- Heb ik het gevoel dat ik het goed heb voorbereid?

Als je over dit soort dingen niet nadenkt, is het gewoon logisch dat je een slechte trip krijgt.
T
TheDarkPoetLid
01-01-2024, 00:00
#12
ImmortalTech zei:
Als je je aan al die punten kan houden door die trip is het juist de beste trip die mogelijk is. :grin:

Het is ook behoorlijk stom om je klem te zuipen en daarna 1,5 portie truffels te eten. Je vraagt dan gewoon om een bad trip.

Bad trips zijn heus wel mogelijk, maar dat komt vooral omdat veel mensen niet nadenken over belangrijke zaken voor ze aan een trip beginnen.
Dingen zoals:
- Ben ik wel met allemaal mensen die ik vertrouw?
- Ben ik in een omgeving waar ik me prettig voel?
- Zijn er geen persoonlijke problemen waar ik mee in mn maag zit?
- Heb ik het gevoel dat ik het goed heb voorbereid?

Als je over dit soort dingen niet nadenkt, is het gewoon logisch dat je een slechte trip krijgt.
Klik om te vergroten...

Ik had acht pilsjes op een paar uurtjes daarvoor. Was niet dronken maar toch tipsy toen.. Dacht dat de alcohol uitgewerkt was maar alcohol + paddo's = ACHTERLIJK!

Domme ik. Heb toch veel bijgeleerd :) was de beste trip die je kon hebben idd.
Volgende keer beter plannen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
bad gaan bestaat niet, jezelf gek maken bestaat en het vervolgens toeschrijven aan de drugs bestaat helemaal.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#14
grazygirl18 zei:
De eerste twee avondjes waren leuk. Beetje gek zitten doen enzo.
Klik om te vergroten...
Paddo's zijn niet om 'een beetje gek te zitten doen enzo', het is een serieus middel dat jou met jezelf confronteert. Je moet het niet onderschatten, en in staat zijn om je bij aanvang helemaal over te geven aan de trip en aan alles wat door je heen gaat. Als je alleen een leuke of grappige avond verwacht, dan heb je met paddo's denk ik een ongeschikt middel. Dan word je bang zodra het serieus wordt, en ga je tegenstribbelen op het moment dat het ware bewustzijnsverruimende effect van de paddotrip zich opent.

Daarom mensen, paddo`s zijn leuk, maar hou er altijd rekening mee dat het weleens helemaal om kan slaan.
Klik om te vergroten...
Het ligt gewoon aan de intentie. Paddo's moet je denk ik sowieso niet zien als 'leuk', je moet er met een bepaald respect en met behoedzaamheid mee omgaan. En dan aanvaard je vantevoren dat er wel eens hele serieuze momenten kunnen komen, momenten waarop je echt iets over jezelf leert, en hoef je op dat moment niet zo te schrikken :) .
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#15
JJJ zei:
Als je alleen een leuke of grappige avond verwacht, dan heb je met paddo's denk ik een ongeschikt middel. Dan word je bang zodra het serieus wordt, en ga je tegenstribbelen op het moment dat het ware bewustzijnsverruimende effect van de paddotrip zich opent.
Klik om te vergroten...

Je kan ook een leuke/grappige avond verwachten en als nog rekening houden met de confrontatie.imo gaat dat prima samen.
Paddo's kan je wel degelijk nemen puur voor de fun, je moet het alleen ook aan kunnen als het wat "minder" gaat.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb het zelf ook gehad en ik denk dat je persoonlijkheid,je tripervaringen en je kennis over drugs,... een grote rol hierin spelen, hoe je iets opvat en hoe je met een gevoel omgaat.
leer uit je badtrip.
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb in totaal 3x paddo's gedaan.
de eerste keer had ik een bad trip. dat was echt heel heel naar.

maar ik wilde ook weleens een leuke trip hebben dus heb ik het daarna nog 2x gedaan. en dat was top
g
grazygirl18Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mensen, wat ik nu ga vertellen is helaas niet zo leuk al moet ik het toch even kwijt. Ik heb laatst voor de 3e keer een paddo-avond (zoals ik dat dan noem) gehad , en ik zal je zeggen... voor mij NOOIT meer.
De eerste twee avondjes waren leuk. Beetje gek zitten doen enzo.
Maar die laatste avond zal ik nooit meer vergeten. Ik heb een angstaanval gehad. En geloof me.. dat wens je NIEMAND toe. Je hebt het gevoel dat je compleet doordraaid en dat je er niet meer uitkomt. Je ziet telkens flitsen.. je hoofd slaat helemaal op hol. Atthans.. dat had IK. Daarbij hoorde ik ook nog dingen die er niet waren. Ik dacht dat ik mensen hoorde praten terwijl dat niet zo was. Je kan fantasie en werkelijkheid niet meer onderscheiden. Daarom mensen, paddo`s zijn leuk, maar hou er altijd rekening mee dat het weleens helemaal om kan slaan.

Grazy Girl.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja ik ook gehad maarja achteraf vind ik het allemaal wel mee vallen en nu ik het meegemaakt heb het ik minder het idee dat het weer zal gebeuren omdat je nu weet dat je jezelf gek maakt.. ging daarna altijd goed maar er is toch altijd wel klein beetje spanning bad trips zijn kut :openmouth:
D
Dennis_fuckin A!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
de eerste keer ging het bij mij ook bijna mis,je hebt echt het idee dat je er niet meer uitkomt terwijl je dit heeeel graag wilt .Het voelt echt als constante paniek.Maar gelukkig hebben m'n vrienden waarmee ik het deed me er een beetje uit gepraat en het werd al snel leuk,achteraf snapte ik dat het iets was dat heel erg tussen me oren zat maar op het moment zelf heb je dat natuurlijk niet door.Ik zou dan dan ook nooit paddo's alleen durven nemen en zorg er ook altijd voor dat ik weinig belangrijke dingen aan m'n hoofd heb als ik het doe.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."