#1
KoxBox zei:"Ik word nooit meer normaal."
Die had ik laatst, op wat LSD met wat wiet. Het nadeel is dat ik door die wiet juist een enorm actieve fantasy heb. Dat liep eventjes nogal uit de hand, want als je even niet oplet denk je echt dat je krankzinnig wordt. Na een paar minuten zo slim geweest om wte doucehen en een muziekje op te zetten; good vibes en over was het. Voor de rest alleen maar happy thoughts gehad. (Bob Ross is overigens ook een goeie lifesaver!
Een keer onwijze spierpijn in mijn benen gehad tjidens een trip. Dat was best erg irrtant, want ik letter er heel erg op en het leek daardoor erger te worden. Maar juist om de zoveel tijd afwisselend mijn benen strekken of juist optrekken was toen zoooooooooooooo onwijs lekker, haha! Elke keer als ik ging verzitten kraamde ik "Ohhhhh dit is goed man!" uit, aldus mijn sitter...