#1
Ik kan me nog wel een keer herinneren dat me DMT naar een zeer sterke gore poeplucht rook. Dat was niet zo fijn.

Vigilante zei:Als je het rookt ruikt het naar verbrand plastic. De smaak valt echter reuze mee.
lolnoob zei:En heb je nu het gevoel gehad dat je er iets van hebt geleerd / iets aan hebt gehad?
Of was het gewoon lache![]()
Zou je het misschien specifieker kunnen uitleggen hoe dat daarin heeft kunnen ontwikkelen? En hoezo zou het niet voor de fun gebruik kunnen worden?Tripper zei:lolnoob zei:En heb je nu het gevoel gehad dat je er iets van hebt geleerd / iets aan hebt gehad?
Of was het gewoon lache![]()
Ik heb er zoveel aan gehad, dat is niet te beschrijven. Ik ben er heel gelukkig van geworden. Ik ben van al mijn verslavingen af, dat waren roken, gamen, cola drinken, koffie drinken, drop eten. DMT is niet "lache", als mensen er zo mee omgaan dan vind ik dat een schande!
Tripper zei:lolnoob zei:En heb je nu het gevoel gehad dat je er iets van hebt geleerd / iets aan hebt gehad?
Of was het gewoon lache![]()
Ik heb er zoveel aan gehad, dat is niet te beschrijven. Ik ben er heel gelukkig van geworden. Ik ben van al mijn verslavingen af, dat waren roken, gamen, cola drinken, koffie drinken, drop eten. DMT is niet "lache", als mensen er zo mee omgaan dan vind ik dat een schande!
Petrovic zei:Zou je het misschien specifieker kunnen uitleggen hoe dat daarin heeft kunnen ontwikkelen? En hoezo zou het niet voor de fun gebruik kunnen worden?![]()
Tripper zei:Petrovic zei:Zou je het misschien specifieker kunnen uitleggen hoe dat daarin heeft kunnen ontwikkelen? En hoezo zou het niet voor de fun gebruik kunnen worden?![]()
Schande is niet het juiste woord, je moet natuurlijk zelf weten wat je doet. Ik heb niet zoiets van, "nu ga ik nu voor de lol een DMT'tje roken, lachen man". DMT is dan ook de enigste drugs die je neemt en waar je na afloop kunt zeggen, "ik voel me beter dan ervoor". Meestal is het andersom. De visuals zijn niet echt leuk met je ogen open, je merkt dan ook snel dat je in een diepe trance wordt getrokken. Het gaat er dus uiteindelijk om, om zo snel mogelijk in een zo diep mogelijke ontspanning te komen. Toen ik voor de 2e keer DMT rookte, toen rookte ik het voor het eerst in een pijp, 50mg. Ik voelde me erna zo ontspannen als een pas geboren baby. Ik had een ballast van stenen afgeworpen die ik mijn hele leven heb opgebouwd. Ik kon net na de trip met mijn ogen dicht rond lopen, ik kon zien met mijn ogen dicht, ik zag alle stoelen, tafels en banken zien in een soort energie vorm. Omdat het je steeds dichter bij je ware ik brengt, wordt je creatiever, je krijgt meer levens energie enz. Hoe vaker je DMT gebruikt, hoe meer je krijgt te zien en hoe meer je kan zien, je bent best wel blind in het begin, dat is 1 van de vele inzichten die je krijgt.
Chris Pontius zei:Tripper zei:Petrovic zei:Zou je het misschien specifieker kunnen uitleggen hoe dat daarin heeft kunnen ontwikkelen? En hoezo zou het niet voor de fun gebruik kunnen worden?![]()
Schande is niet het juiste woord, je moet natuurlijk zelf weten wat je doet. Ik heb niet zoiets van, "nu ga ik nu voor de lol een DMT'tje roken, lachen man". DMT is dan ook de enigste drugs die je neemt en waar je na afloop kunt zeggen, "ik voel me beter dan ervoor". Meestal is het andersom. De visuals zijn niet echt leuk met je ogen open, je merkt dan ook snel dat je in een diepe trance wordt getrokken. Het gaat er dus uiteindelijk om, om zo snel mogelijk in een zo diep mogelijke ontspanning te komen. Toen ik voor de 2e keer DMT rookte, toen rookte ik het voor het eerst in een pijp, 50mg. Ik voelde me erna zo ontspannen als een pas geboren baby. Ik had een ballast van stenen afgeworpen die ik mijn hele leven heb opgebouwd. Ik kon net na de trip met mijn ogen dicht rond lopen, ik kon zien met mijn ogen dicht, ik zag alle stoelen, tafels en banken zien in een soort energie vorm. Omdat het je steeds dichter bij je ware ik brengt, wordt je creatiever, je krijgt meer levens energie enz. Hoe vaker je DMT gebruikt, hoe meer je krijgt te zien en hoe meer je kan zien, je bent best wel blind in het begin, dat is 1 van de vele inzichten die je krijgt.
Ik denk dat jij er nogal een geromantiseerd beeld van hebt, zoals veel mensen ook met bv LSD hebben.
Dat het voor jou zo werkt; heel fijn, maar het blijft natuurlijk gewoon een ordinaire drug. Je kunt overal inzichten van krijgen, als je er maar open voor staat.
Ik geloof niet dat het de DMT (of van mijn part LSD) is die voor de inzichten zorgt, jij bent het zelf die door de spirituele reputatie van DMT zich al voorbereidt op een 'geest-verruimende' ervaring. Als je met zo'n zelfde houding naar bijvoorbeeld een goede film kijkt, en er later goed over nadenkt, kun je hetzelfde bereiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."