Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeur DMT

Geur DMT

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DeeMTeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
leppeh zei:
Misschien was die van mij niet helemaal goed schoongemaakt, maar het smaakte en rook naar verbrande koeienschijt :grin:
Klik om te vergroten...
nee, dat heeft niks te maken met hoe het is schoon gemaakt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan me nog wel een keer herinneren dat me DMT naar een zeer sterke gore poeplucht rook. Dat was niet zo fijn.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#3
En heb je nu het gevoel gehad dat je er iets van hebt geleerd / iets aan hebt gehad?

Of was het gewoon lache :rock:
S
SupermoendoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dag luitjes!

Ik ben mijn eerste half grammetje (gele) DMT weten te bemachtigen. Nu vroeg ik me af of het erg stinkt als je het smelt? Anders zullen de andere huisbewoners hier niet zo blij mee zijn.

Space on broeders!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je het rookt ruikt het naar verbrand plastic. De smaak valt echter reuze mee.
S
SupermoendoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vigilante zei:
Als je het rookt ruikt het naar verbrand plastic. De smaak valt echter reuze mee.
Klik om te vergroten...

Wanneer ik het in een kleine kamer rook en dan een uur t raam open zet, zou de geur dan helemaal verdwenen zijn (er wordt ook niet gerookt btw)?
Bedankt voor t snelle antwoord :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
De paar keer dat iemand in mijn bijzijn DMT rookte was de geur erg onopvallend, nou was dat óf buiten óf in een kamer waar al én sigaretten en joints gerookt waren, maar de geur is in ieder geval minder sterk dan van tabak of wiet, dus ik denk als je het raam even open houdt na afloop dat het prima wegtrekt.
Het ruikt inderdaad van dichtbij een beetje naar verbrand plastic, niet echt een lekkere geur, maar gelukkig ook geen sterke.
B
BalanceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het gister in mijn kamer bij mijn ouders thuis gedaan en er wordt nooit gerookt in dit huis maar er was na een half uurtje al niks meer te ruiken in mijn kamer (raam open gezet) dus je hoeft je weinig zorgen te maken over de geur :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."