#1
Ik heb 2 dagen geleden truffels geprobeert 7g van een heel sterke soort sterkste in rotterdam 20 euro de 15g.
Ik was helemaal 80% niet goed voorberijd en had veel stress en angst voor het inemen van de truffels.
Ik at 7g en spoelde het wat door met water.
Ervoor had ik wiet en hash gerookt en tijdens die 30-40 minuten na het inemen ook wiet en hash gerookt.
Na 30-40 kwam al een klein effect en begon met niets te lachen had krokodillen tranen van het lachen.
Dan ineens begon alles heel negatief te lijken alsof al het geluk weg was.
Ik werd heel erg bang en had de indruk dat 3 vrienden die er bij waren, met mij heel erg in zaten en mij als een mislukkeling zagen.
Ik werd heel erg angstig als of ik niks waard was.
Ik vroeg aan mijn vrienden om weg te gaan ging naar het toilet en gaf alles over daarna werd ik heel misselijk en depressief en kon mijn gedachten niet verzetten.
De volgende dag Was ik heel erg moe ,misselijk,angstaanvallen van dat ik zo zou blijven steken in de trip en dat het niet over gaat en negatief en heel erg in de war dit werd beter en beter de 2de dag.
3de dag voel ik mij nog steeds in de war en krijg nog steeds angstaanvallen dat ik ben blijven steken en vind niet egt veel intressen in wat ik vroeger leuk vond of graag deed eetlust is er ook niet al 2 dage
Kan ik trouwens wiet of hash roken na een bad trip?
Ik was helemaal 80% niet goed voorberijd en had veel stress en angst voor het inemen van de truffels.
Ik at 7g en spoelde het wat door met water.
Ervoor had ik wiet en hash gerookt en tijdens die 30-40 minuten na het inemen ook wiet en hash gerookt.
Na 30-40 kwam al een klein effect en begon met niets te lachen had krokodillen tranen van het lachen.
Dan ineens begon alles heel negatief te lijken alsof al het geluk weg was.
Ik werd heel erg bang en had de indruk dat 3 vrienden die er bij waren, met mij heel erg in zaten en mij als een mislukkeling zagen.
Ik werd heel erg angstig als of ik niks waard was.
Ik vroeg aan mijn vrienden om weg te gaan ging naar het toilet en gaf alles over daarna werd ik heel misselijk en depressief en kon mijn gedachten niet verzetten.
De volgende dag Was ik heel erg moe ,misselijk,angstaanvallen van dat ik zo zou blijven steken in de trip en dat het niet over gaat en negatief en heel erg in de war dit werd beter en beter de 2de dag.
3de dag voel ik mij nog steeds in de war en krijg nog steeds angstaanvallen dat ik ben blijven steken en vind niet egt veel intressen in wat ik vroeger leuk vond of graag deed eetlust is er ook niet al 2 dage
Kan ik trouwens wiet of hash roken na een bad trip?