Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHappy caps (Serieus topic)

Happy caps (Serieus topic)

36 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgende keer dus toch maar een zegeltje? :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vraagje, hoe zit het nou met die trip dingen? En dan moet ik vooral denken aan trip-e (Link: http://www.onlinesmartshop.nl/trip-e-p-714.html ). Oh en, ja ik heb de zoekfunctie gebruikt. Alle discussies daarover waren dingen over scheikunde en stoffen erin waar ik niet veel van kon maken, maar ik ben gewoon benieuwd naar het effect.

P.S ik heb niet veel aan "Die dingen zijn bagger" of "Je gaat er retehard op". Vertel me waarom je dat vindt, en probeer het vooral te beschrijven. :stoned:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 1 keer space-e genomen. Voelde echt heel vervelend. Ik voelde wel een vaagheid maar niet echt iets noemenswaardigs. Verder veel buikpijn en niks kon me echt vermaken. Heel onaangenaam gevoel in ieder geval.
Probeer de paddo's nog gewoon een keer uit, en als die mieren er weer aankomen gewoon wegsturen! :P
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Happy Caps.. Sommige varianten doen wel wat, anderen weinig tot niets. Er zitten alleen maar natuurlijke ingrediënten in, verschilt per soort 'cap' welke.. Trip-e werkt opzich wel, door de LSA die het bevat.. Maar er kunnen (gebeurt niet bij iedereen) ook minder plezierige effecten optreden zoals misselijkheid, waardoor ik dus ook gewoon voor paddo's of LSD zou kiezen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dan niet die happycaps genomen, maar wel Hawai baby woodrose zaden. Hier zit ook LSA in. Ik had niet echt last van mijn buik, maar werd echt zo moe en slaperig, en ik tripte absoluut niet. Ik vind het maar niets, en van wat ik gelezen heb zijn er maar weinig positiefe ervaringen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
de 1e x had ik 2 caps op lege maag.. na redelijk lange tijd heb ik heeeeeerlijk gespaced,, zalige euforie.. kleuren en kleine vervormingen :hearteyes: maar de x daarop had ik erbij geblowd.. kotzen :kots: :openmouth:
hahaha vet gek,, maar 1e x was hemels :rock:
N
Neverkind2Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Neverkind2 zei:
hahaha welke vergelijking?
Klik om te vergroten...
De vergelijking van Happy Caps kopen in de smartshop met melk in de supermarkt.

Neverkind2 zei:
zitten hier alleen gestoorde junkies op dit forum ? +1
Klik om te vergroten...
Plus één, omdat je jezelf daaraan hebt toegevoegd?

Neverkind2 zei:
PS: Het is een eigen ervaring, wat jij ook zegt of vind, Boeit niet :)
Klik om te vergroten...
Je reageert anders vrij heftig. Komt dat omdat je niet kunt verkroppen dat je jezelf hebt laten oplichten, of ligt de oorzaak ergens anders?
Klik om te vergroten...


Nee junkie sinds 2007 lid? Je ziet er zelf uit als een vergeten straat slet :) Ik kwam hier om mijn ervaring te delen maar jij de grootste k* mogool van dit forum komt het verneuken. Ik ga geen tijd aan jou zielige ziel verneuken. ik hoop dat je doodvalt succes verder met het verneuken van dit forum +1 naar jou gefeliciteerd. je ouders zullen trots op je zijn :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neverkind2 zei:
hahaha welke vergelijking?
Klik om te vergroten...
De vergelijking van Happy Caps kopen in de smartshop met melk in de supermarkt.

Neverkind2 zei:
zitten hier alleen gestoorde junkies op dit forum ? +1
Klik om te vergroten...
Plus één, omdat je jezelf daaraan hebt toegevoegd?

Neverkind2 zei:
PS: Het is een eigen ervaring, wat jij ook zegt of vind, Boeit niet :)
Klik om te vergroten...
Je reageert anders vrij heftig. Komt dat omdat je niet kunt verkroppen dat je jezelf hebt laten oplichten, of ligt de oorzaak ergens anders?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neverkind2 zei:
Nee junkie sinds 2007 lid? Je ziet er zelf uit als een vergeten straat slet :)
Klik om te vergroten...
Is dat bedoeld als belediging? Ik vind het wel schattig klinken.

Neverkind2 zei:
Ik kwam hier om mijn ervaring te delen maar jij de grootste k* mogool van dit forum komt het verneuken.
Klik om te vergroten...
Dus alleen door het in twijfel te trekken, verneuk ik jouw ervaring? Dan kan het bijna niet anders dan dat die ervaring an sich al niet zoveel voorstelde. Toch?

Neverkind2 zei:
Ik ga geen tijd aan jou zielige ziel verneuken.
Klik om te vergroten...
En dat zeg je terwijl je dit bericht aan het schrijven bent. Hoe dan? Nu nog even werken aan jouw kennis van bezittelijk voornaamwoorden en dan komt het misschien beter binnen.

Neverkind2 zei:
ik hoop dat je doodvalt succes verder met het verneuken van dit forum +1 naar jou gefeliciteerd. je ouders zullen trots op je zijn :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Doodvallen en dit forum verneuken zijn niet per se dingen die hand in hand gaan. Mijn ouders overigens ook niet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet op reageren neverkind. Je gaat het op die manier toch nooit winnen van hem want dat is precies waar hij je hebben wil. Ik snap verder de recente adoratie van IE hier op het forum ook niet. Mensen vinden het blijkbaar cool en grappig hoe iemand hier alleen maar op scherpe cynische wijze andere mensen probeert de grond in te trappen. Dat prijzen we hier blijkbaar. Ik doe daar niet aan mee. Zielige ziel is precies wat me al de hele tijd te binnen schiet sinds IE hier weer actief is.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Niet op reageren neverkind. Je gaat het op die manier toch nooit winnen van hem want dat is precies waar hij je hebben wil. Ik snap verder de recente adoratie van IE hier op het forum ook niet. Mensen vinden het blijkbaar cool en grappig hoe iemand hier alleen maar op scherpe cynische wijze andere mensen probeert de grond in te trappen. Dat prijzen we hier blijkbaar. Ik doe daar niet aan mee. Zielige ziel is precies wat me al de hele tijd te binnen schiet sinds IE hier weer actief is.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het eigenlijk helemaal mee eens, maar blijkbaar vinden veel mensen het wel grappig, Anders was er hopelijk wel een echte tegenbeweging ontstaan.

Dat werkt niet, dus het is of accepteren en ermee lachen of je er aan storen. Ik snap in elk geval wel hoe die aan zijn postcount komt...

is er trouwens een manier om je titel(die bij je aantal posts hoort) te veranderen? serieus.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
MeejheM zei:
is er trouwens een manier om je titel(die bij je aantal posts hoort) te veranderen? serieus.
Klik om te vergroten...
Haha. Jouw afgunst is bijzonder aandoenlijk.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
MeejheM zei:
Mindless zei:
Niet op reageren neverkind. Je gaat het op die manier toch nooit winnen van hem want dat is precies waar hij je hebben wil. Ik snap verder de recente adoratie van IE hier op het forum ook niet. Mensen vinden het blijkbaar cool en grappig hoe iemand hier alleen maar op scherpe cynische wijze andere mensen probeert de grond in te trappen. Dat prijzen we hier blijkbaar. Ik doe daar niet aan mee. Zielige ziel is precies wat me al de hele tijd te binnen schiet sinds IE hier weer actief is.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het eigenlijk helemaal mee eens, maar blijkbaar vinden veel mensen het wel grappig, Anders was er hopelijk wel een echte tegenbeweging ontstaan.

Dat werkt niet, dus het is of accepteren en ermee lachen of je er aan storen. Ik snap in elk geval wel hoe die aan zijn postcount komt...

is er trouwens een manier om je titel(die bij je aantal posts hoort) te veranderen? serieus.
Klik om te vergroten...
Een enkeling vind EI zijn bijdrage op dit forum blijkbaar grappig of wat het ook moge zijn. Ikzelf kies er voor om mensen met nietszeggende posts gewoon te negeren, tenzij het echt vervuiling wordt want dan moet ik als mod natuurlijk ingrijpen.

Ik zou zeggen, reageer gewoon op zijn inhoudelijke posts en laat een reactie bij de rest achterwege. In de praktijk hoef je dan in ieder geval niet heel vaak op hem te reageren.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
gelijk heb je, maar dan moet ik 9 van die 10 posts negeren...

Ik weet een makkelijkere oplossing.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
LOL das waar.

MeejheM zei:
gelijk heb je, maar dan moet ik 9 van die 10 posts negeren...

Ik weet een makkelijkere oplossing.
Klik om te vergroten...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psycho, welke caps heb je genomen?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb de zwarte happy caps een jaar of 3/4 geleden genomen, Myster E.
Ik werd er wel lacherig van enzo, maar echt heel bijzonder vond ik het niet.
Ik was wel vrij relaxt, maar na een tijdje was ik zo gaar als ik een koekje. Ik vond het opzich wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou, ik heb er dus 4 gehad. Eerst 2 2 uur geleden, toen 2 ong. 50 minuten geleden. Ik merk er niet veel van, wel alsof ik steeds een rare X zie, niet echt in kleur of zo, gewoon raar. Alsof m'n gezicht daar gefocust wordt. Ik ben niet echt wazig in m'n hoofd, maar ik heb wel kleine dingen die ik normaal niet heb, alsof er steeds iets over m'n ogen gaat..

Heb 2 uur van te voren niks gegeten, toen 2 pillen, uur later een kiwi, en daarna weer 2 pillen. Ik wil het niet echt een trip noemen, maar het doet wel wat van je. Veel water gedronken; Van buikpijn of echte misselijkheid niet echt wat gemerkt. Het licht van het beeldscherm is wel irritant, en dat heb ik anders nooit.

Al met al, het doet niet heel veel met me, alleen zie ik die vage x steeds inzoomen op het woord dat ik net typ... geen echte visuals helaas. Ook niet echt rare gedachten of zo.

Bleh, had er wat meer van verwacht.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Whoa hij begint nu in te slaan! Wow! Had nog niet verwacht! Ik zit nu in m'n kamer, luister naar http://www.youtube.com/watch?v=9YVDmpAj ... re=related ! Heel mooi.. Beetje lichte visuals (geen kaboutertjes of fractals, meer lichte verstoringen, en patroontjes waarvan ik ie dat ik ze verbeeld..

Heel mooi, licht tripje! Wel een beetje bodyload die LSA, phoe, ik heb moeite met opstaan naar pc opm dit te typen, en ik heb steeds zin om te str4retchen zeg maar. Vind het wel lekker eigenlijk.. M'n pa kwam net binnen, zag wel dat er wat aan de hand was. "Je zit toch niet te blowen hé?!". Ik van "nee hoor :grin:" hij "dan is het goed". Daarna lachte ik 2-3 minuten over hoe die binnenkomt terwijl ik gewoon zit te trippen. Paar keer weirde gedachten gehad, moest erom lachen, niet bad gaan of zo. Ik vind het wel fijn :grin:.


Ik ga nu verder een beetje met de muziek mee. Laters! Misch schrijf ik een reportje nadat ik nuchter bennre!!

Doei DF! :tearsofjoy:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drugs are bad...Mmmmkey :wink:

Wist je dat drugsgebruikers op zoek zijn naar zich zelf?

Nu je deze stap durfte te zetten, vind ik dat je klaar bent voor Purple Mushrooms :sunglasses:

Het laat je denken dat ongestelde vrouwen ook respect verdienen :)
Wat een zacht aardig goedje he :wink:
Buig voor Moeder Nature :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."