Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHappy caps (Serieus topic)

Happy caps (Serieus topic)

36 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindgamer zei:
Drugs are bad...Mmmmkey :wink:

Wist je dat drugsgebruikers op zoek zijn naar zich zelf?

Nu je deze stap durfte te zetten, vind ik dat je klaar bent voor Purple Mushrooms :sunglasses:

Het laat je denken dat ongestelde vrouwen ook respect verdienen :)
Wat een zacht aardig goedje he :wink:
Buig voor Moeder Nature :stoned:
Klik om te vergroten...


Hehe, vandaag salvia gedaan! :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Salvia 60x is nog wel de moeite waard :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Psycho, welke caps heb je genomen?
Klik om te vergroten...

trip e.. die oranje

had ong zelfde alsjou,, veel lachen,, kon me smile niet meer van mn face halen.. heerlijk,, maar is al wel 3 jaar trug ofzo :wave:
H
HawkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een paar jaar geleden met een vriend op terschelling happy caps genomen, we begonnen met 1 pil, na een uurtje nog 1 genomen. We voelden er weinig van, we hadden wel de hele tijd zin om rond te lopen en wat te gaan doen. We stonden op een camping, en liepen maar een beetje rond. Wat opmerkelijk was, is dat we beiden niet konden slapen. We lagen allebei tot een uurtje of 5 wakker (we hadden ze om een uurtje of 11 genomen).
Niet echt boeiend dus, maar zeker niet onaangenaam als je een keer een nachtje wilt doortrekken ofzo.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb die dingen ook best vaak genomen (zo eens per 3 maanden een jaar of 2lang ) tot aan een tijdje terug en eigenlijk altijd positieve erg xtc-like resultaten mee gehad. ik had die blauwe, roze, gele, zwarte en volgens mij ook oranje, geen idee meer wat wat was, maar namen waren trip-e. sex-e(die vergeet je natuurlijk niet, al maakten ze zeker hun naam niet waar) en nog wat meer -e varianten... vooral gemengd en vanaf een stuk of 6-8 pilletjes waren ze best vet eigenlijk :)

de enige die ik niet zo vond, was die zwarte, daar kreeg ik jeuk van in mn benen, net alsof het slechte pep was. maar die kon er in lichte mate dan wel weer voor zorgen dat al die andere kleurtjes langer en heftiger werkten. dus daar nam ik er gewoon niet teveel van :) Ik denk dat ik gewoon niet zo goed tegen caffeine enzo kan.

ik betaalde voor die dingen een tientje per stuk en kocht meestal voor mij en mn vriendin zo'n 4-8 potjes van, in verschillende kleurtjes. Tis wel ff doorslikken in vergelijking met xtc ofzo, aangezien dr 4-5 in een potje zitten, maar ik vond het zeker de moeite waard op de momenten dat ik niemand kende die aan goeie mdma kon komen. dit kon er voor mij wel mee door als vervanging :)

:wave:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb er ooit eens bij azarius besteld, van die blauwe zo, heb er jammer genoeg nooit iets van gevoeld.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb er een tripreportje over geschreven.

viewtopic.php?f=21&t=17414
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#8
-LSA caps (trip-e) stuk of 5 keer gedaan. Elke keer vrij mild euforisch/psychedelisch effect (2 caps). Een enkele keer zelfs milde LSD-achtige visuals gehad (4 caps).
-Myster-E (2 caps) in combinatie met een of andere Speed achtige happy cap (2 caps). Extreem vreemd, onrustig gevoel. Kotsen, bah.
-Lounge-e (2 caps) heb ik niet zoveel van gevoeld.
-Space-e (2 caps) en nog een andere soort ook wel eens gebruikt in combinatie met nog een geel potje (2 caps) en trip-e (2 caps). Was allemaal ontzettend waus.

Allemaal heel leuk toen ik net begon met drugs. Nu weet ik ondertussen wel betere dingen te vinden. Ik zou alleen nog naar de smartshop gaan voor cacti/paddo's.

:wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paddo's zijn leuk ^^. Het enige as, toen ik een tijd geleden voor het eerst paddo's had, had ik een zware badtrip (schijnt uiteindelijk dat ik alles fout had gedaan wat ik fout kon doen, zon 2 bakjes golden teachers gehad toen..).

De keer daarop was half bakje mexicaantjes, was heel leuk, daarna hele gedaan. Volgende week vrijdag is het weer raak, dan ga ik met een meisje dat ik ken een bakje delen, ik wil een beetje nuchter (van een halve ben je dat niet echt, maar toch, nog wel enigzins) want het is haar eerste keer en ik moet ook een beetje sitten :tearsofjoy: . Als het fout gaat is het niet de bedoeling dat ik dan meeflip of zo, en op een half bakje mexicaantjes kan ik nog echt prima relativeren.
d
dion15Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb vandaag 2 space-e genomen op een lege maag en een party j bij gesmoked ik zie alles in flitsen het kost me veel moeite om te type ik voel me verschrikkelijk en kan elk moment gaan kotsen ik zou er niet bij gaan smoke
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vervelend man. Het is helaas uitzitten. Het nare van die dingen is dat je nooit echt weet wat er in zit en je dus niet weet hoe je reageert. Dit is bij bekende stoffen soms al moeilijk laat staan dit.

Ga ook terug naar de zaak waar je het vandaan hebt en klaag er over om te laten weten dat het zooi is.

Blijf bij de bekendere illegale drugs legaal betekend niet per definitie minder ongezond. Ik zou ook eerder nog met research chemicals aan de slag gaan dan dit daar heb je in ieder geval nog veel gebruikers informatie van online. Kloppend of niet het is in ieder geval info.


dion15 zei:
ik heb vandaag 2 space-e genomen op een lege maag en een party j bij gesmoked ik zie alles in flitsen het kost me veel moeite om te type ik voel me verschrikkelijk en kan elk moment gaan kotsen ik zou er niet bij gaan smoke
Klik om te vergroten...
N
Neverkind2Lid
01-01-2024, 00:00
#12
-LSA caps (trip-e) stuk of 5 keer gedaan. Elke keer vrij mild euforisch/psychedelisch effect (2 caps). Een enkele keer zelfs milde LSD-achtige visuals gehad (4 caps).
( Uit eerdere reactie. )


Gister eind van de middag langs smart shop geweest en ik zag een andere variant liggen en vroeg om de effecten ervan, toen werd mij de trippy aangeboden ( LSA Caps). er werd mij verteld om 2 per persoon te nemen ( niet duidelijk of 2 tegelijk of 2 over tijd).

18:00
Ik en mijn vriendin namen ze thuis in met melk op een lege maag, na een half uur begon er een zwaar gevoel in mijn maag te komen en kwam er niet van af. Na een uur/anderhalf moest ik overgeven, daarna ging ik slapen/liggen en relaxen. ik heb denk ik 3 uur gelegen en toen ik wat actiever begon te worden voelde ik mij echt in een space. ik kon niks normaal meer zien. Ik heb al eerder xtc en 2cb gehad en andere verdoof middelen maar nog nooit heb ik visueel wat zien veranderen. toen ik wakker werd ben ik op een stoel bij de deur van mijn balkon gaan zitten voor frisse lucht, inmiddels was het al 21:00.

Ik heb dit zo zwaar gevoelt dat ik niet kon kijken het maakte mij enorm duizelig dus had liever vaak mijn ogen dicht. ik zag op internet dat veel mensen ontevreden waren over dit product, ik heb al een tijd lang geen andere verdoofmiddelen gebruikt en dit was een beetje teveel voor mij. Het kan natuurlijk ook komen omdat wij er 2 tegelijk hebben gedaan maar we zagen op internet dus dat voor veel het niet eens werkte.

verder heerlijk geslapen..
N
Neverkind2Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
Wow. Mensen trappen hier nog steeds in? Gekke shit.
Klik om te vergroten...

ja man super gekke shit, Dit is hetzelfde zeggen als : hey heb je weer melk uit de supermarkt gekocht? Gekke shit..

je reactie heeft geen inhoud geen zin en geen info geen waarde. Waarom post je dan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wow. Mensen trappen hier nog steeds in? Gekke shit.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alleen is van happy caps algemeen bekend dat ze nooit het gewenste effect geven. En in melk zitten gewoon voedingsstoffen. Dus die vergelijking kun je weer mooi terug in de anus stoppen waar je 'm vandaan hebt.
N
Neverkind2Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
Alleen is van happy caps algemeen bekend dat ze nooit het gewenste effect geven. En in melk zitten gewoon voedingsstoffen. Dus die vergelijking kun je weer mooi terug in de anus stoppen waar je 'm vandaan hebt.
Klik om te vergroten...

hahaha welke vergelijking? zitten hier alleen gestoorde junkies op dit forum ? +1

PS: Het is een eigen ervaring, wat jij ook zegt of vind, Boeit niet :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik koop dat spul nooit, altijd gedacht dat het hooguit een zwak aftreksel is van de drugs die ze voor zouden moeten stellen. Ik ga het niet proberen ook.

koop bij de smartshop gewoon je paddo's, truffels, drugs-accesoires en misschien salvia, en laat de rest lekker liggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."