ik heb die dingen ook best vaak genomen (zo eens per 3 maanden een jaar of 2lang ) tot aan een tijdje terug en eigenlijk altijd positieve erg xtc-like resultaten mee gehad. ik had die blauwe, roze, gele, zwarte en volgens mij ook oranje, geen idee meer wat wat was, maar namen waren trip-e. sex-e(die vergeet je natuurlijk niet, al maakten ze zeker hun naam niet waar) en nog wat meer -e varianten... vooral gemengd en vanaf een stuk of 6-8 pilletjes waren ze best vet eigenlijk
de enige die ik niet zo vond, was die zwarte, daar kreeg ik jeuk van in mn benen, net alsof het slechte pep was. maar die kon er in lichte mate dan wel weer voor zorgen dat al die andere kleurtjes langer en heftiger werkten. dus daar nam ik er gewoon niet teveel van
![:)]()
Ik denk dat ik gewoon niet zo goed tegen caffeine enzo kan.
ik betaalde voor die dingen een tientje per stuk en kocht meestal voor mij en mn vriendin zo'n 4-8 potjes van, in verschillende kleurtjes. Tis wel ff doorslikken in vergelijking met xtc ofzo, aangezien dr 4-5 in een potje zitten, maar ik vond het zeker de moeite waard op de momenten dat ik niemand kende die aan goeie mdma kon komen. dit kon er voor mij wel mee door als vervanging
