Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Exceptional Insight zei: Neverkind2 zei: hahaha welke vergelijking? Klik om te vergroten... De vergelijking van Happy Caps kopen in de smartshop met melk in de supermarkt. Neverkind2 zei: zitten hier alleen gestoorde junkies op dit forum ? +1 Klik om te vergroten... Plus één, omdat je jezelf daaraan hebt toegevoegd? Neverkind2 zei: PS: Het is een eigen ervaring, wat jij ook zegt of vind, Boeit niet Klik om te vergroten... Je reageert anders vrij heftig. Komt dat omdat je niet kunt verkroppen dat je jezelf hebt laten oplichten, of ligt de oorzaak ergens anders? Klik om te vergroten... Nee junkie sinds 2007 lid? Je ziet er zelf uit als een vergeten straat slet Ik kwam hier om mijn ervaring te delen maar jij de grootste k* mogool van dit forum komt het verneuken. Ik ga geen tijd aan jou zielige ziel verneuken. ik hoop dat je doodvalt succes verder met het verneuken van dit forum +1 naar jou gefeliciteerd. je ouders zullen trots op je zijn"
"-LSA caps (trip-e) stuk of 5 keer gedaan. Elke keer vrij mild euforisch/psychedelisch effect (2 caps). Een enkele keer zelfs milde LSD-achtige visuals gehad (4 caps). ( Uit eerdere reactie. ) Gister eind van de middag langs smart shop geweest en ik zag een andere variant liggen en vroeg om de effecten ervan, toen werd mij de trippy aangeboden ( LSA Caps). er werd mij verteld om 2 per persoon te nemen ( niet duidelijk of 2 tegelijk of 2 over tijd). 18:00 Ik en mijn vriendin namen ze thuis in met melk op een lege maag, na een half uur begon er een zwaar gevoel in mijn maag te komen en kwam er niet van af. Na een uur/anderhalf moest ik overgeven, daarna ging ik slapen/liggen en relaxen. ik heb denk ik 3 uur gelegen en toen ik wat actiever begon te worden voelde ik mij echt in een space. ik kon niks normaal meer zien. Ik heb al eerder xtc en 2cb gehad en andere verdoof middelen maar nog nooit heb ik visueel wat zien veranderen. toen ik wakker werd ben ik op een stoel bij de deur van mijn balkon gaan zitten voor frisse lucht, inmiddels was het al 21:00. Ik heb dit zo zwaar gevoelt dat ik niet kon kijken het maakte mij enorm duizelig dus had liever vaak mijn ogen dicht. ik zag op internet dat veel mensen ontevreden waren over dit product, ik heb al een tijd lang geen andere verdoofmiddelen gebruikt en dit was een beetje teveel voor mij. Het kan natuurlijk ook komen omdat wij er 2 tegelijk hebben gedaan maar we zagen op internet dus dat voor veel het niet eens werkte. verder heerlijk geslapen.."
"Exceptional Insight zei: Wow. Mensen trappen hier nog steeds in? Gekke shit. Klik om te vergroten... ja man super gekke shit, Dit is hetzelfde zeggen als : hey heb je weer melk uit de supermarkt gekocht? Gekke shit.. je reactie heeft geen inhoud geen zin en geen info geen waarde. Waarom post je dan?"
"Exceptional Insight zei: Alleen is van happy caps algemeen bekend dat ze nooit het gewenste effect geven. En in melk zitten gewoon voedingsstoffen. Dus die vergelijking kun je weer mooi terug in de anus stoppen waar je 'm vandaan hebt. Klik om te vergroten... hahaha welke vergelijking? zitten hier alleen gestoorde junkies op dit forum ? +1 PS: Het is een eigen ervaring, wat jij ook zegt of vind, Boeit niet"