Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHappy caps (Serieus topic)

Happy caps (Serieus topic)

36 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dan niet die happycaps genomen, maar wel Hawai baby woodrose zaden. Hier zit ook LSA in. Ik had niet echt last van mijn buik, maar werd echt zo moe en slaperig, en ik tripte absoluut niet. Ik vind het maar niets, en van wat ik gelezen heb zijn er maar weinig positiefe ervaringen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
de 1e x had ik 2 caps op lege maag.. na redelijk lange tijd heb ik heeeeeerlijk gespaced,, zalige euforie.. kleuren en kleine vervormingen :hearteyes: maar de x daarop had ik erbij geblowd.. kotzen :kots: :openmouth:
hahaha vet gek,, maar 1e x was hemels :rock:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Salvia 60x is nog wel de moeite waard :grin:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb die dingen ook best vaak genomen (zo eens per 3 maanden een jaar of 2lang ) tot aan een tijdje terug en eigenlijk altijd positieve erg xtc-like resultaten mee gehad. ik had die blauwe, roze, gele, zwarte en volgens mij ook oranje, geen idee meer wat wat was, maar namen waren trip-e. sex-e(die vergeet je natuurlijk niet, al maakten ze zeker hun naam niet waar) en nog wat meer -e varianten... vooral gemengd en vanaf een stuk of 6-8 pilletjes waren ze best vet eigenlijk :)

de enige die ik niet zo vond, was die zwarte, daar kreeg ik jeuk van in mn benen, net alsof het slechte pep was. maar die kon er in lichte mate dan wel weer voor zorgen dat al die andere kleurtjes langer en heftiger werkten. dus daar nam ik er gewoon niet teveel van :) Ik denk dat ik gewoon niet zo goed tegen caffeine enzo kan.

ik betaalde voor die dingen een tientje per stuk en kocht meestal voor mij en mn vriendin zo'n 4-8 potjes van, in verschillende kleurtjes. Tis wel ff doorslikken in vergelijking met xtc ofzo, aangezien dr 4-5 in een potje zitten, maar ik vond het zeker de moeite waard op de momenten dat ik niemand kende die aan goeie mdma kon komen. dit kon er voor mij wel mee door als vervanging :)

:wave:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er ooit eens bij azarius besteld, van die blauwe zo, heb er jammer genoeg nooit iets van gevoeld.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddo's zijn leuk ^^. Het enige as, toen ik een tijd geleden voor het eerst paddo's had, had ik een zware badtrip (schijnt uiteindelijk dat ik alles fout had gedaan wat ik fout kon doen, zon 2 bakjes golden teachers gehad toen..).

De keer daarop was half bakje mexicaantjes, was heel leuk, daarna hele gedaan. Volgende week vrijdag is het weer raak, dan ga ik met een meisje dat ik ken een bakje delen, ik wil een beetje nuchter (van een halve ben je dat niet echt, maar toch, nog wel enigzins) want het is haar eerste keer en ik moet ook een beetje sitten :tearsofjoy: . Als het fout gaat is het niet de bedoeling dat ik dan meeflip of zo, en op een half bakje mexicaantjes kan ik nog echt prima relativeren.
d
dion15Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb vandaag 2 space-e genomen op een lege maag en een party j bij gesmoked ik zie alles in flitsen het kost me veel moeite om te type ik voel me verschrikkelijk en kan elk moment gaan kotsen ik zou er niet bij gaan smoke
N
Neverkind2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
-LSA caps (trip-e) stuk of 5 keer gedaan. Elke keer vrij mild euforisch/psychedelisch effect (2 caps). Een enkele keer zelfs milde LSD-achtige visuals gehad (4 caps).
( Uit eerdere reactie. )


Gister eind van de middag langs smart shop geweest en ik zag een andere variant liggen en vroeg om de effecten ervan, toen werd mij de trippy aangeboden ( LSA Caps). er werd mij verteld om 2 per persoon te nemen ( niet duidelijk of 2 tegelijk of 2 over tijd).

18:00
Ik en mijn vriendin namen ze thuis in met melk op een lege maag, na een half uur begon er een zwaar gevoel in mijn maag te komen en kwam er niet van af. Na een uur/anderhalf moest ik overgeven, daarna ging ik slapen/liggen en relaxen. ik heb denk ik 3 uur gelegen en toen ik wat actiever begon te worden voelde ik mij echt in een space. ik kon niks normaal meer zien. Ik heb al eerder xtc en 2cb gehad en andere verdoof middelen maar nog nooit heb ik visueel wat zien veranderen. toen ik wakker werd ben ik op een stoel bij de deur van mijn balkon gaan zitten voor frisse lucht, inmiddels was het al 21:00.

Ik heb dit zo zwaar gevoelt dat ik niet kon kijken het maakte mij enorm duizelig dus had liever vaak mijn ogen dicht. ik zag op internet dat veel mensen ontevreden waren over dit product, ik heb al een tijd lang geen andere verdoofmiddelen gebruikt en dit was een beetje teveel voor mij. Het kan natuurlijk ook komen omdat wij er 2 tegelijk hebben gedaan maar we zagen op internet dus dat voor veel het niet eens werkte.

verder heerlijk geslapen..
N
Neverkind2Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Wow. Mensen trappen hier nog steeds in? Gekke shit.
Klik om te vergroten...

ja man super gekke shit, Dit is hetzelfde zeggen als : hey heb je weer melk uit de supermarkt gekocht? Gekke shit..

je reactie heeft geen inhoud geen zin en geen info geen waarde. Waarom post je dan?
N
Neverkind2Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Alleen is van happy caps algemeen bekend dat ze nooit het gewenste effect geven. En in melk zitten gewoon voedingsstoffen. Dus die vergelijking kun je weer mooi terug in de anus stoppen waar je 'm vandaan hebt.
Klik om te vergroten...

hahaha welke vergelijking? zitten hier alleen gestoorde junkies op dit forum ? +1

PS: Het is een eigen ervaring, wat jij ook zegt of vind, Boeit niet :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik koop dat spul nooit, altijd gedacht dat het hooguit een zwak aftreksel is van de drugs die ze voor zouden moeten stellen. Ik ga het niet proberen ook.

koop bij de smartshop gewoon je paddo's, truffels, drugs-accesoires en misschien salvia, en laat de rest lekker liggen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neverkind2 zei:
hahaha welke vergelijking?
Klik om te vergroten...
De vergelijking van Happy Caps kopen in de smartshop met melk in de supermarkt.

Neverkind2 zei:
zitten hier alleen gestoorde junkies op dit forum ? +1
Klik om te vergroten...
Plus één, omdat je jezelf daaraan hebt toegevoegd?

Neverkind2 zei:
PS: Het is een eigen ervaring, wat jij ook zegt of vind, Boeit niet :)
Klik om te vergroten...
Je reageert anders vrij heftig. Komt dat omdat je niet kunt verkroppen dat je jezelf hebt laten oplichten, of ligt de oorzaak ergens anders?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Niet op reageren neverkind. Je gaat het op die manier toch nooit winnen van hem want dat is precies waar hij je hebben wil. Ik snap verder de recente adoratie van IE hier op het forum ook niet. Mensen vinden het blijkbaar cool en grappig hoe iemand hier alleen maar op scherpe cynische wijze andere mensen probeert de grond in te trappen. Dat prijzen we hier blijkbaar. Ik doe daar niet aan mee. Zielige ziel is precies wat me al de hele tijd te binnen schiet sinds IE hier weer actief is.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het eigenlijk helemaal mee eens, maar blijkbaar vinden veel mensen het wel grappig, Anders was er hopelijk wel een echte tegenbeweging ontstaan.

Dat werkt niet, dus het is of accepteren en ermee lachen of je er aan storen. Ik snap in elk geval wel hoe die aan zijn postcount komt...

is er trouwens een manier om je titel(die bij je aantal posts hoort) te veranderen? serieus.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
MeejheM zei:
is er trouwens een manier om je titel(die bij je aantal posts hoort) te veranderen? serieus.
Klik om te vergroten...
Haha. Jouw afgunst is bijzonder aandoenlijk.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
gelijk heb je, maar dan moet ik 9 van die 10 posts negeren...

Ik weet een makkelijkere oplossing.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#16
LOL das waar.

MeejheM zei:
gelijk heb je, maar dan moet ik 9 van die 10 posts negeren...

Ik weet een makkelijkere oplossing.
Klik om te vergroten...
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgende keer dus toch maar een zegeltje? :grin:
N
Neverkind2Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Neverkind2 zei:
hahaha welke vergelijking?
Klik om te vergroten...
De vergelijking van Happy Caps kopen in de smartshop met melk in de supermarkt.

Neverkind2 zei:
zitten hier alleen gestoorde junkies op dit forum ? +1
Klik om te vergroten...
Plus één, omdat je jezelf daaraan hebt toegevoegd?

Neverkind2 zei:
PS: Het is een eigen ervaring, wat jij ook zegt of vind, Boeit niet :)
Klik om te vergroten...
Je reageert anders vrij heftig. Komt dat omdat je niet kunt verkroppen dat je jezelf hebt laten oplichten, of ligt de oorzaak ergens anders?
Klik om te vergroten...


Nee junkie sinds 2007 lid? Je ziet er zelf uit als een vergeten straat slet :) Ik kwam hier om mijn ervaring te delen maar jij de grootste k* mogool van dit forum komt het verneuken. Ik ga geen tijd aan jou zielige ziel verneuken. ik hoop dat je doodvalt succes verder met het verneuken van dit forum +1 naar jou gefeliciteerd. je ouders zullen trots op je zijn :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psycho, welke caps heb je genomen?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb de zwarte happy caps een jaar of 3/4 geleden genomen, Myster E.
Ik werd er wel lacherig van enzo, maar echt heel bijzonder vond ik het niet.
Ik was wel vrij relaxt, maar na een tijdje was ik zo gaar als ik een koekje. Ik vond het opzich wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."