Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben wij op DMT contact met andere dimensie?

Hebben wij op DMT contact met andere dimensie?

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
pelgrim zei:
We are happy that you found this technology
Klik om te vergroten...
Snap ik, alle buitenaardse wezens spreken namelijk vloeibaar (pun intended) Amerikaans.

Roze olifant zei:
HELL NO dat het verslavend is, haha. DMT is echt ontzettend heftig. Niet iets wat je dagelijks - of zelfs maar maandelijks - zou willen doen nee. Ik toch zeker niet
Klik om te vergroten...
Ik wel, DMT wil ik gebruiken zodra mijn tolerantie weer op nul is. Niet dat het verslavend is overigens, het opent zoveel mogelijkheden. Doorzie de waarheid, doorzie reclame, doorzie kutzooi. DMT helpt. Hoezo laat je je leven leiden door externe factoren?

Roze olifant zei:
Er zijn natuurlijk altijd mensen die geen maat kunnen houden:
https://www.vice.com/be/article/mb7gan/ik-rookte-zeshonderd-keer-dmt-in-drie-jaar-tijd
Klik om te vergroten...
In dat geval kan ik geen maat houden denk ik. Alhoewel, dat denk ik niet alleen, dat weet ik ook.
DMT leert me dan wel een pak meer dan bijvoorbeeld speed of mdma.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze olifant zei:
HELL NO dat het verslavend is, haha. DMT is echt ontzettend heftig. Niet iets wat je dagelijks - of zelfs maar maandelijks - zou willen doen nee. Ik toch zeker niet. :blush:
Klik om te vergroten...
Psychedelibee zei:
DMT is dusdanig heftig dat je niet snel dagelijks zou willen doen. Ik heb tijdens mijn aya retreat wel een jongen ontmoet die vroeger zijn eigen DMT maakte en kort wel dagelijks DMT gebruikte, maar er werd hem snel duidelijk gemaakt door de entiteiten dat dit niet de bedoeling was en dat hij ook aandacht aan zijn normale leven moest schenken. Dat is het mooie met psychedelica, zou je die te vaak gebruiken dan wordt het snel afgestraft.
Klik om te vergroten...
naja dit bevestigt in principe wat ik vermoedde haha, maar er moeten toch wel van die gekken wezen die hier verslaafd aan zijn geraakt? gekken is dan een redelijk grof woord hier kan je natuurlijk niks aan doen maar dan moet je wel heel wat gewend zijn denk ik hahahaha, ik vraag me af wat voor bijwerkingen hierbij optreden, dan kom je misschien iets meer te weten over het aard van het goedje :flushed:
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze olifant zei:
Waar komt die 80% vandaan inderdaad? Ik heb veel over DMT gelezen maar dit heb ik echt nog nooit gehoord. Lijkt me een broodje aap.

Overigens zelf ook niet die zin voorgeschoteld gekregen tijdens mijn eigen eerste DMT-ervaring, voor wat die info waard is. :wink:

DMT geeft echter wel degelijk sterk het gevoel alsof je in een andere dimensie geplaatst wordt.
Klik om te vergroten...
Dat van die 80% of 90% komt van de youtuber Shane Dawson. In 1 van zijn vlogs over conspiracys praat hij over de Illuminati enzo en er is een stukje dat hij dan in de zetel zit samen met zijn broer. Het is de broer die dat zegt. Gaat niet over dmt die aflevering/vlog maar gwn ff ter sprake kwam dat. Zal straks of morgen linkje plaatsen :wink:


Kijk vanaf 09:18 min. Daar gaat hij het ver zeggen ongeveer

Eigenlijk de hele video is interessant
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casaan zei:
Snap ik, alle buitenaardse wezens spreken namelijk vloeibaar (pun intended) Amerikaans.


Ik wel, DMT wil ik gebruiken zodra mijn tolerantie weer op nul is. Niet dat het verslavend is overigens, het opent zoveel mogelijkheden. Doorzie de waarheid, doorzie reclame, doorzie kutzooi. DMT helpt. Hoezo laat je je leven leiden door externe factoren?


In dat geval kan ik geen maat houden denk ik. Alhoewel, dat denk ik niet alleen, dat weet ik ook.
DMT leert me dan wel een pak meer dan bijvoorbeeld speed of mdma.
Klik om te vergroten...

Je hebt zeker een punt. Misschien moet ik dat ‘niet maandelijks’ sowieso terugnemen. :wink: Ik vond de eerste keer DMT overweldigend - overigens conform de verwachtingen, want ik had er het nodige over gelezen en wist dat het niet het eerste en het beste drugje zou zijn. Door die overweldiging zou het voor mij echt niet iets voor te vaak zijn, zoals bij ieder (sterk) tripmiddel wel het geval is, maar bij DMT vond ik dat nog net effe iets meer, omdat het zó... buitenaards en vragen oproepend is. Dat kost veel mentale energie. Ik kan me echter voorstellen dat wanneer je wat meer gewend bent aan de intensiteit, bij meer ervaring, dat het dan wel iets kan zijn voor vaker (bijvoorbeeld maandelijks, lol). Tijdsintensief is het alvast niet echt, omdat het zo kort is en tegelijkertijd heel veel informatie geeft. Als je iemand bent die zichzelf graag veel en vaak het hoofd breekt over de grote vragen des levens... zonder direct duidelijke antwoorden te verwachten... why not. Het zal je zoals Bee al zegt altijd vanzelf wel duidelijk worden gemaakt als je je te vaak in psychedelische werelden begeeft.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heeft iemand het boek DMT: The Spirit Molecule gelezen? Auteur Strassman is professor psychiatrie, wellicht interessant. Amazon
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lytje pole zei:
Heeft iemand het boek DMT: The Spirit Molecule gelezen? Auteur Strassman is professor psychiatrie, wellicht interessant. Amazon
Klik om te vergroten...
Al van gehoord mss wel eens bekijken :wink:
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#7
pelgrim zei:

Kijk vanaf 09:18 min. Daar gaat hij het ver zeggen ongeveer

Eigenlijk de hele video is interessant
Klik om te vergroten...
Sorry dat ik het zeg maar als ik wist dat je over die flapdrol sprak was ik er vanaf het begin al niet serieus op ingegaan haha, maar ik sta nog steeds achter wat ik in het begin zei.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lytje pole zei:
Heeft iemand het boek DMT: The Spirit Molecule gelezen? Auteur Strassman is professor psychiatrie, wellicht interessant. Amazon
Klik om te vergroten...

Ik heb dat boek thuis, probeer het al eeuwen te lezen maar te weinig tijd. Hopelijk in de kerstvakantie. :)
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
050 zei:
Sorry dat ik het zeg maar als ik wist dat je over die flapdrol sprak was ik er vanaf het begin al niet serieus op ingegaan haha, maar ik sta nog steeds achter wat ik in het begin zei.
Klik om te vergroten...
Leg uit 050?
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casaan zei:
Leg uit 050?
Klik om te vergroten...
Lees nu net dat het om zijn broer gaat maar die Shane Dawson ofzo is nou niet echt een betrouwbare bron, entertainment is het.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik snap t nog niet
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#12
050 zei:
Sorry dat ik het zeg maar als ik wist dat je over die flapdrol sprak was ik er vanaf het begin al niet serieus op ingegaan haha, maar ik sta nog steeds achter wat ik in het begin zei.
Klik om te vergroten...
Ik volg Shane Dawson niet dagelijks maar ik zie wel graag naar zijn mini serie conspiracy theorie's...Dat zie ik meer graag als entertainement. Dus ik kijk niet voor Shane zeker niet, maar toevallig door de content dat ik kijk komt zijn conspiracy series in mijn aanbeveling lijst te staan. Voor de rest is hij een echte drama queen i know maar hey ik respecteer zijn YouTube "hustle" wel teminste. Hij verdient ze toch goed :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
pelgrim zei:
Ik volg Shane Dawson niet dagelijks maar ik zie wel graag naar zijn mini serie conspiracy theorie's...Dat zie ik meer graag als entertainement. Dus ik kijk niet voor Shane zeker niet, maar toevallig door de content dat ik kijk komt zijn conspiracy series in mijn aanbeveling lijst te staan. Voor de rest is hij een echte drama queen i know maar hey ik respecteer zijn YouTube "hustle" wel teminste. Hij verdient ze toch goed :wink:
Klik om te vergroten...
Sorry dat ik het zeg, maar hoe kun je "feiten" of cijfers nou serieus nemen van een conspiracy theorist?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb ook slechts zeer beperkt ervaring met DMT. Mijn meest heftige ervaring had ik wel degelijk het gevoel dat ik in een andere dimensie terecht was gekomen. En die dimensie voelde overtuigend echt aan. Zeker zo echt als onze normale realiteit.

Lytje pole zei:
Heeft iemand het boek DMT: The Spirit Molecule gelezen? Auteur Strassman is professor psychiatrie, wellicht interessant. Amazon
Klik om te vergroten...
Ja ik heb dat boek en heb het ook gelezen. Wel interessant om DMT vanuit wetenschappelijk perspectief te bekijken. Met name de consistentie waarmee bepaalde effecten, zoals contact met entiteiten, worden ervaren is opvallend!

Wil graag nog eens verder DMT verkennen maar zie er ook wel tegenop. Het is zo bizar heftig dat ik veel meer dan 1 (max 2) keer per jaar niet aan kan denk ik :sweatsmile:
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eik zei:
Mijn meest heftige ervaring had ik wel degelijk het gevoel dat ik in een andere dimensie terecht was gekomen.
Klik om te vergroten...
Zelf nooit zo ver gegaan op DMT omdat ik het niet helemaal op de voorgeschreven wijze rookte/vape-te denk ik. Maar wel een glimp van een extreem vage wereld opgevangen.

Eik zei:
Met name de consistentie waarmee bepaalde effecten, zoals contact met entiteiten, worden ervaren is opvallend!
Klik om te vergroten...
Het lijkt me zeker een interessant boek, als het een beetje leesbaar is iig.

Eik zei:
Het is zo bizar heftig dat ik veel meer dan 1 (max 2) keer per jaar niet aan kan denk ik :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Heftig zeg, echt een ander niveau dus! Die nieuwe gymschoenengeur van DMT vind ik overigens wel lekker.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lytje pole zei:
Heftig zeg, echt een ander niveau dus! Die nieuwe gymschoenengeur van DMT vind ik overigens wel lekker.
Klik om te vergroten...
Oh, dan valt de geur v. DMT nog mee?
Ik vond de geur v. Salvia al redelijk wansmakelijk en m’n tripsitter zei dat DMT nog veel erger is (de geur v. verbrande autobanden).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Konijntje zei:
Ik denk niet dat er een andere dimensie is waarin iedereen een overkoepelend gedachte patroon kent. Een DMT trip is gekoppeld aan je eigen persoonlijkheid en je persoonlijke ervaringen, zoals bij alle psychedelica eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Is het niet juist zo dat een 'doorbraak' voorbij het persoonlijke gaat? Dat dat de definitie ervan is: je persoonlijke 'bubbel' doorbreken en het onbekende ervaren?

Ik heb 'wezens' ervaren in psilocybine trips en ervaarde ze als minstens zo echt als mensen. Echt in de zin van hun 'presence', hun aanwezigheid. Ze waren meer overtuigend in hun aanwezigheid dan mensen. Maar wat betreft het 'echt' zijn als een op zichzelf staande entiteit (zoals 'echt' in reguliere zin wordt gedefinieerd wanneer het op dingen en mensen aankomt), denk ik dat ze net zo min 'echt' zijn als zogenaamde mensen. Dus ja, ik denk dat ze net zo echt zijn als ons, maar ook net zo onecht. Wat wij ervaren, zien en horen is maar een gedeelte van een veel groter spectrum. Maar naar mijn mening is het hele spectrum met elkaar verbonden, dus geloof ik niet in dat maar een gedeelte 'echt' is en een ander gedeelte 'onecht'.

Mensen doen altijd de aanname dat ze zelf 'echt' zijn, maar je doet precies hetzelfde in een droom, dus hoeveel betekent dat? Je ruilt de ene bubbel om voor de andere en gaat daar in leven. Alles wat niet in die bubbel past is alien. Wie heeft contact met wat?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
AphexTwin zei:
Oh, dan valt de geur v. DMT nog mee?
Ik vond de geur v. Salvia al redelijk wansmakelijk en m’n tripsitter zei dat DMT nog veel erger is (de geur v. verbrande autobanden).
Klik om te vergroten...
Salvia is voor mij al weer jaren geleden, maar kan me niet herinneren dat het heel raar of vies rook. DMT heeft wel een hele opmerkelijke geur in ieder geval. Ik vind het niet perse vies ruiken, maar wel erg aanwezig. De smaak en de heftigheid van de rook valt al helemaal mee als je het mij vraagt, alhoewel je daarbij ook vaak leest dat mensen het echt niet te doen vinden.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lytje pole zei:
Zelf nooit zo ver gegaan op DMT omdat ik het niet helemaal op de voorgeschreven wijze rookte/vape-te denk ik. Maar wel een glimp van een extreem vage wereld opgevangen.

Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat je wel meegemaakt hebt op DMT. Ik heb ook geen doorbraak gehad maar vond het desondanks toch al enorm heftig!

Lytje pole zei:
Het lijkt me zeker een interessant boek, als het een beetje leesbaar is iig.
Klik om te vergroten...
Het is leesbaar maar wel nogal droog geschreven. Toch vond ik het thema interessant genoeg om me te boeien. En gewoon goed om een keer een ervaren wetenschapper erover te horen als aanvulling op de tripreports die ik hier en op Erowid heb gelezen. Vooral interessant om zijn worsteling te zien tussen de uitkomsten van zijn onderzoek en zijn eigen wetenschappelijke dogma's.

Lytje pole zei:
Heftig zeg, echt een ander niveau dus! Die nieuwe gymschoenengeur van DMT vind ik overigens wel lekker.
Klik om te vergroten...
Ja ik vond DMT wel echt een ander niveau trippen dan Psilo en LSD! Die geur/smaak van DMT is bijzonder inderdaad. Ik vond het zelf beter te doen dan ik had verwacht...
Klik om te vergroten...
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#20
AphexTwin zei:
Oh, dan valt de geur v. DMT nog mee?
Klik om te vergroten...
Als het nog niet gebruikt wordt. :grin:

Psychedelibee zei:
DMT heeft wel een hele opmerkelijke geur in ieder geval. Ik vind het niet perse vies ruiken, maar wel erg aanwezig. De smaak en de heftigheid van de rook valt al helemaal mee als je het mij vraagt, alhoewel je daarbij ook vaak leest dat mensen het echt niet te doen vinden.
Klik om te vergroten...
Ik vond het dus echt niet te doen. Super caustische rook. Ik kreeg ook echt het gevoel dat het carcinogeen was. Maar ik ben ook niets gewend natuurlijk want ik rook niet.

Changa met jungle spice vond ik al beter te verteren. Maar puur..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."