#1
Ik snap t nog niet
Ik volg Shane Dawson niet dagelijks maar ik zie wel graag naar zijn mini serie conspiracy theorie's...Dat zie ik meer graag als entertainement. Dus ik kijk niet voor Shane zeker niet, maar toevallig door de content dat ik kijk komt zijn conspiracy series in mijn aanbeveling lijst te staan. Voor de rest is hij een echte drama queen i know maar hey ik respecteer zijn YouTube "hustle" wel teminste. Hij verdient ze toch goedSorry dat ik het zeg maar als ik wist dat je over die flapdrol sprak was ik er vanaf het begin al niet serieus op ingegaan haha, maar ik sta nog steeds achter wat ik in het begin zei.
Sorry dat ik het zeg, maar hoe kun je "feiten" of cijfers nou serieus nemen van een conspiracy theorist?Ik volg Shane Dawson niet dagelijks maar ik zie wel graag naar zijn mini serie conspiracy theorie's...Dat zie ik meer graag als entertainement. Dus ik kijk niet voor Shane zeker niet, maar toevallig door de content dat ik kijk komt zijn conspiracy series in mijn aanbeveling lijst te staan. Voor de rest is hij een echte drama queen i know maar hey ik respecteer zijn YouTube "hustle" wel teminste. Hij verdient ze toch goed![]()
Ja ik heb dat boek en heb het ook gelezen. Wel interessant om DMT vanuit wetenschappelijk perspectief te bekijken. Met name de consistentie waarmee bepaalde effecten, zoals contact met entiteiten, worden ervaren is opvallend!Heeft iemand het boek DMT: The Spirit Molecule gelezen? Auteur Strassman is professor psychiatrie, wellicht interessant. Amazon
Zelf nooit zo ver gegaan op DMT omdat ik het niet helemaal op de voorgeschreven wijze rookte/vape-te denk ik. Maar wel een glimp van een extreem vage wereld opgevangen.Mijn meest heftige ervaring had ik wel degelijk het gevoel dat ik in een andere dimensie terecht was gekomen.
Het lijkt me zeker een interessant boek, als het een beetje leesbaar is iig.Met name de consistentie waarmee bepaalde effecten, zoals contact met entiteiten, worden ervaren is opvallend!
Heftig zeg, echt een ander niveau dus! Die nieuwe gymschoenengeur van DMT vind ik overigens wel lekker.Het is zo bizar heftig dat ik veel meer dan 1 (max 2) keer per jaar niet aan kan denk ik![]()
Oh, dan valt de geur v. DMT nog mee?Heftig zeg, echt een ander niveau dus! Die nieuwe gymschoenengeur van DMT vind ik overigens wel lekker.
Is het niet juist zo dat een 'doorbraak' voorbij het persoonlijke gaat? Dat dat de definitie ervan is: je persoonlijke 'bubbel' doorbreken en het onbekende ervaren?Ik denk niet dat er een andere dimensie is waarin iedereen een overkoepelend gedachte patroon kent. Een DMT trip is gekoppeld aan je eigen persoonlijkheid en je persoonlijke ervaringen, zoals bij alle psychedelica eigenlijk.
Salvia is voor mij al weer jaren geleden, maar kan me niet herinneren dat het heel raar of vies rook. DMT heeft wel een hele opmerkelijke geur in ieder geval. Ik vind het niet perse vies ruiken, maar wel erg aanwezig. De smaak en de heftigheid van de rook valt al helemaal mee als je het mij vraagt, alhoewel je daarbij ook vaak leest dat mensen het echt niet te doen vinden.Oh, dan valt de geur v. DMT nog mee?
Ik vond de geur v. Salvia al redelijk wansmakelijk en m’n tripsitter zei dat DMT nog veel erger is (de geur v. verbrande autobanden).
Zelf nooit zo ver gegaan op DMT omdat ik het niet helemaal op de voorgeschreven wijze rookte/vape-te denk ik. Maar wel een glimp van een extreem vage wereld opgevangen.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat je wel meegemaakt hebt op DMT. Ik heb ook geen doorbraak gehad maar vond het desondanks toch al enorm heftig!
Het is leesbaar maar wel nogal droog geschreven. Toch vond ik het thema interessant genoeg om me te boeien. En gewoon goed om een keer een ervaren wetenschapper erover te horen als aanvulling op de tripreports die ik hier en op Erowid heb gelezen. Vooral interessant om zijn worsteling te zien tussen de uitkomsten van zijn onderzoek en zijn eigen wetenschappelijke dogma's.Het lijkt me zeker een interessant boek, als het een beetje leesbaar is iig.
Ja ik vond DMT wel echt een ander niveau trippen dan Psilo en LSD! Die geur/smaak van DMT is bijzonder inderdaad. Ik vond het zelf beter te doen dan ik had verwacht...Heftig zeg, echt een ander niveau dus! Die nieuwe gymschoenengeur van DMT vind ik overigens wel lekker.
Als het nog niet gebruikt wordt.Oh, dan valt de geur v. DMT nog mee?
Ik vond het dus echt niet te doen. Super caustische rook. Ik kreeg ook echt het gevoel dat het carcinogeen was. Maar ik ben ook niets gewend natuurlijk want ik rook niet.DMT heeft wel een hele opmerkelijke geur in ieder geval. Ik vind het niet perse vies ruiken, maar wel erg aanwezig. De smaak en de heftigheid van de rook valt al helemaal mee als je het mij vraagt, alhoewel je daarbij ook vaak leest dat mensen het echt niet te doen vinden.
Dit is ook wat de meeste mensen aangeven hoor, persoonlijk vind ik het echter allemaal wel meevallen. Maar ik blow met enige regelmaat, dus mijn longen zijn wel wat gewend en ik ben sowieso niet zo kleinzerig als het op roken, snuiven en smaak aankomt. Daarmee wil ik niet zeggen dat jij kleinzerig bent hoor, meer dat ik me altijd makkelijk over iets smerigs kan heenzetten.Ik vond het dus echt niet te doen. Super caustische rook. Ik kreeg ook echt het gevoel dat het carcinogeen was. Maar ik ben ook niets gewend natuurlijk want ik rook niet.
Changa met jungle spice vond ik al beter te verteren. Maar puur..
Klinkt niet alsof je een volwaardige DMT en changa ervaring hebt gehad als ik het zo lees.@Eik
Omdat ik extreem eigenwijs ben heb ik gewoon DMT door een waterpijp laten verdampen omdat ik het idee had dat daardoor de rook iets zou worden geneutraliseerd door het water.
Ik zat op de grond met de waterpijp voor me. Ik kreeg macrovisie, de pijp werd enorm en alles vibreerde met een wollig randje, keiharde kleuren. De houtnerven in mijn kast kolkten heftig. Wel een hele heldere wereld en andere mindset.
Ik heb ook een paar x changa met jungle spice gerookt, grotendeels de overige alkaloiden uit de mimosa plant. Maar dan met salviablad ipv een Maoi. Was niet heel indrukwekkend geloof ik, het is me iig niet echt bijgebleven.
Tot slot, heb ook 1x 100mg keta icm DMT gedaan, dat viel weer heel anders. Keta effect maar dan meer organisch ipv blokkerig.
Het is een geruststelling dat de meeste mensen de rook als onprettig ervaren. Ook omdat mijn DMT niet was getest. En het lijkt mij voor de hand liggen dat je wat meer kan hebben als je blowt.Dit is ook wat de meeste mensen aangeven hoor, persoonlijk vind ik het echter allemaal wel meevallen. Maar ik blow met enige regelmaat, dus mijn longen zijn wel wat gewend en ik ben sowieso niet zo kleinzerig als het op roken, snuiven en smaak aankomt.
Natuurlijk, maar mag je best zeggen hoor! Met snuiven heb ik nooit zo’n moeite maar de longen zijn bij mij wel een soort van ding. Dus op dat vlak wellicht toch kleinzerig.Daarmee wil ik niet zeggen dat jij kleinzerig bent hoor, meer dat ik me altijd makkelijk over iets smerigs kan heenzetten.
Denk het ook. Ik wil het nog wel een keer goed doen met zo’n speciaal pijpje. Maar dan wil ik het eerst laten testen.Klinkt niet alsof je een volwaardige DMT en changa ervaring hebt gehad als ik het zo lees.
Ja ik neem het niet serieus, daarom dat ik zei van dat ik dat cijfer had horen vallen bij een vlogger die al helemaal niks met dmt te maken heeftSorry dat ik het zeg, maar hoe kun je "feiten" of cijfers nou serieus nemen van een conspiracy theorist?
Off topic: ik lees zo graag jouw berichten en inzichten, ik geniet hier echt van! Mooi!Is het niet juist zo dat een 'doorbraak' voorbij het persoonlijke gaat? Dat dat de definitie ervan is: je persoonlijke 'bubbel' doorbreken en het onbekende ervaren?
Ik heb 'wezens' ervaren in psilocybine trips en ervaarde ze als minstens zo echt als mensen. Echt in de zin van hun 'presence', hun aanwezigheid. Ze waren meer overtuigend in hun aanwezigheid dan mensen. Maar wat betreft het 'echt' zijn als een op zichzelf staande entiteit (zoals 'echt' in reguliere zin wordt gedefinieerd wanneer het op dingen en mensen aankomt), denk ik dat ze net zo min 'echt' zijn als zogenaamde mensen. Dus ja, ik denk dat ze net zo echt zijn als ons, maar ook net zo onecht. Wat wij ervaren, zien en horen is maar een gedeelte van een veel groter spectrum. Maar naar mijn mening is het hele spectrum met elkaar verbonden, dus geloof ik niet in dat maar een gedeelte 'echt' is en een ander gedeelte 'onecht'.
Mensen doen altijd de aanname dat ze zelf 'echt' zijn, maar je doet precies hetzelfde in een droom, dus hoeveel betekent dat? Je ruilt de ene bubbel om voor de andere en gaat daar in leven. Alles wat niet in die bubbel past is alien. Wie heeft contact met wat?
Ik ben het eens met @Casaan, dit is een hele open-minded manier van kijken tegenover het leven en ik ben er wel fan vanIs het niet juist zo dat een 'doorbraak' voorbij het persoonlijke gaat? Dat dat de definitie ervan is: je persoonlijke 'bubbel' doorbreken en het onbekende ervaren?
Ik heb 'wezens' ervaren in psilocybine trips en ervaarde ze als minstens zo echt als mensen. Echt in de zin van hun 'presence', hun aanwezigheid. Ze waren meer overtuigend in hun aanwezigheid dan mensen. Maar wat betreft het 'echt' zijn als een op zichzelf staande entiteit (zoals 'echt' in reguliere zin wordt gedefinieerd wanneer het op dingen en mensen aankomt), denk ik dat ze net zo min 'echt' zijn als zogenaamde mensen. Dus ja, ik denk dat ze net zo echt zijn als ons, maar ook net zo onecht. Wat wij ervaren, zien en horen is maar een gedeelte van een veel groter spectrum. Maar naar mijn mening is het hele spectrum met elkaar verbonden, dus geloof ik niet in dat maar een gedeelte 'echt' is en een ander gedeelte 'onecht'.
Mensen doen altijd de aanname dat ze zelf 'echt' zijn, maar je doet precies hetzelfde in een droom, dus hoeveel betekent dat? Je ruilt de ene bubbel om voor de andere en gaat daar in leven. Alles wat niet in die bubbel past is alien. Wie heeft contact met wat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."