Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMissies op paddo's of LSD!

Missies op paddo's of LSD!

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SceraxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op het forum staan veel trip reports. En de meesten omschrijven welke drug en wat er intern met je gebeurd. Met paddo's lees ik dat veel mensen chillen en muziek luisteren.

Laatste keer dat ik paddo's deed bedacht een maat van me een missie: lekker rond dobberen door de rivier (niet diep) met een rubber band. Ontzettend gave missie! Voor de volgende keer willen we weer een keer een gave missie doen.

Dus mijn vraag: wat voor vette missies hebben jullie al trippend gedaan?
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trippend voelt bijna alles wel als een missie. Ik heb een dakterras maar dan moet je wel twee verdiepingen omhoog met de trap en dat kan al een hele missie zijn.
Verder welleens door de stad lopen banjeren op ontdekkingsreis. Maar nog nooit echt activiteiten gedaan tijdens het trippen.
C
CocosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuke topic.
Ik ga ook een missie bedenken voor de volgende trip.
Ik heb wel altijd muziek aan omdat dat te gek is.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Naar het toilet gaan is al een missie op zich.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan me een karpersessie herinneren, bekend water, precies de juiste tijd op de juiste plaats, weekje gevoerd...

We waren lekker vroeg, en aangezien het daar pas meestal begin van de avond ging lopen besloten we om wat paddo's er in te gooien. En ja hoor, meteen vloog de een na de andere run ons om de oren, het was een grote chaos vol hysterisch gelach geschreeuw en lol! Dingen die normaal de gewoonste zaak van de wereld waren zoals lijnen knopen, aas er aan, uitvaren en dergelijke bleken een hele opgave te zijn geworden maar puur op gevoel en routine is het toch nog allemaal best goed gegaan
Iets van 15 karpers gevangen tijdens de trip terwijl de serieuzen verderop nog geen beet gehad hadden gehad. In de nacht en de ochtend nog een stuk of 10 gevangen...
S
SceraxLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekZ zei:
Naar het toilet gaan is al een missie op zich.
Klik om te vergroten...
Hehe true! Op een of andere manier is dat vaak de plek voor mij waar het inkicked. Maar het is geen avond/trip vullend programma...

acht.zes zei:
Ik kan me een karpersessie herinneren, bekend water, precies de juiste tijd op de juiste plaats, weekje gevoerd...

We waren lekker vroeg, en aangezien het daar pas meestal begin van de avond ging lopen besloten we om wat paddo's er in te gooien. En ja hoor, meteen vloog de een na de andere run ons om de oren, het was een grote chaos vol hysterisch gelach geschreeuw en lol! Dingen die normaal de gewoonste zaak van de wereld waren zoals lijnen knopen, aas er aan, uitvaren en dergelijke bleken een hele opgave te zijn geworden maar puur op gevoel en routine is het toch nog allemaal best goed gegaan
Iets van 15 karpers gevangen tijdens de trip terwijl de serieuzen verderop nog geen beet gehad hadden gehad. In de nacht en de ochtend nog een stuk of 10 gevangen...
Klik om te vergroten...
Hehe moest het even 2x lezen. Ik dacht dat je de paddo's in t water gooide :) ja vissen, zeker een missie!
L
LazarusTaxonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn missie is keer op keer om op mijn gitaar te spelen. het komt er maar niet van.
Ik heb wel eens samen gezongen met mijn gitaar. An sich ook een bijzonder ervaring :grimacing:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
In de tuin in de hangmat liggen en naar de lucht en de wolken kijken :hearteyes:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Psilocycloner :tearsofjoy::tearsofjoy:

Vooral leuk hoe je ouders geen weerstand konden bieden aan jouw lachen. :tearsofjoy:
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als eerste kennismaking met LSD voor 200 mcg gaan, na een uurtje of twee een stukje door 't dorp gaan lopen en vervolgens besluiten dat je ook wel meteen boodschappen kan gaan doen bij de Jumbo. Vervolgens ''even'' met de bus, inclusief overstap op een treinstation, naar m'n ouders met de bedoeling daar razendsnel m'n fiets op te pikken die ik de dag eerder daar had achtergelaten om naar het bos te fietsen, om vervolgens toch onverhoopt te blijven plakken na drinken in m'n handen geduwd te hebben gekregen en met m'n zonnebrilletje op samen met m'n pa helemaal in een deuk liggen van het lachen totdat ma komt, zich afvraagt wat er in godsnaam aan de hand is met ons twee en een minuut later net zo hard mee staat te lachen, echter net als ons twee geen flauw idee hebbende waarom er nou eigenlijk gelachen wordt. Uiteindelijk op verzoek van ma in een donkere woonkamer achter haar laptop ''even'' tipberichten van woningaanbod instellen via de gezamenlijke website van de wooncorporaties hier in de regio. ''Godver, wat is 't hier donker!'' ''Zet die zonnebril af dan!'' ''Neuh!'' Een klein uur fietsen terug naar huis. Eenmaal thuis spullen opruimen, moe maar voldaan gaan zitten, plots helemaal terug erin duiken, spullen maar weer terugpakken en opnieuw de deur uit om nog een uur of twee lang ongegeneerd op een kleedje in het park verder te trippen met schrijfblok en pen. Mission accomplished! :smiley:

Naïef als ze zijn hebben m'n ouders voor zover ik weet werkelijk waar nooit iets doorgehad. Het was mij het dagje wel... :sweatsmile:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#11


'S avonds het dak van de Singel op leek ons leuk, beetje over de ringweg uit turen.

Fietstochtje naar de Boekenberg zwemvijver om daar te zwemmen.

En eens het Middelheim stadspark ingeslopen welke 's avonds is afgesloten. Extra leuk want ja, parkwachters voor bonuspunten.

Trippen in combinatie met bos en parken doet het altijd goed, trippen in een donker bos stond ook eens op de bucket.

Trippen op DOC op een festival is eveneens afgestreept.

Toen Planet Earth 2 uit kwam deze uiteraard gekeken onder invloed van truffels. :hearteyes:

En zoals al genoemd zijn tripjes op zichzelf vaak ook al een missie op zich. Ik kan er wel van genieten wanneer een dagje trippen perfect gepland is.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad, alles is een missie op zichzelf als je aan trippen het bent.

Ik probeer het altijd zo te organiseren dat het niet nodig is en toch verzeil ik altijd in missiesituaties. Want ik denk dat ik dat stiekem heel erg leuk vind; wat kan ik nog in deze staat?

Mn eerste paddotrip was de heftigste ooit en ik probeerde iemand te bellen, op zo'n telefoon waar je nog op knopjes moest duwen. Ik wist het nummer zo goed, maar het typen was onmogelijk! Ik wilde de 2 indrukken, maar het werd de 8 en het ging maar door. Ik begreep maar niet wat er mis ging.

In een truffeltrip naar de stad fietsen om meer truffels te kopen op zaterdagmiddag...

In m'n eentje openbare gelegenheden bezoeken.

Met nuchtere mensen zijn die niet weten dat ik onder invloed ben (dit is altijd een topmissie, voel me dan ook echt een secret agent)

Ik wil een keer zwemmen in ondiep rustig water (veiligheid voorop) tijdens het trippen!
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Truffels eten in de Thalys onderweg naar Parijs, waarbij ze vervolgens inslaan precies op het moment dat je uit moet zoeken hoe je met de metro van Gare du Nord via Gare de l'Est op metrostation Palais Royal komt. Serieus waar, als je precies de bordjes ''Sortie'' blijft volgen, dan loop je rondjes tot in de oneindigheid!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op de fiets stappen onder invloed van LSD (of 1P-LSD of ALD-52) voelt altijd wel als een avontuur. Zodra ik het appartementengebouw hier uit stap is het vaak eerst even slikken om de buitenwereld trippend te betreden, maar dat maakt het ook des te leuker, spannender en avontuurlijker. De missie is dan naar een specifieke mooie plek te fietsen. Zeer aan te raden! Maar wees wel heel voorzichtig en ken je grenzen...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natadm zei:
Met nuchtere mensen zijn die niet weten dat ik onder invloed ben (dit is altijd een topmissie, voel me dan ook echt een secret agent)
Klik om te vergroten...
Klinkt bekend al zal dat mij met tryptamines niet snel lukken. :tearsofjoy:
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Een joint draaien (en uiteraard roken). Meestal wel ruim na de piek, maar wanneer de effecten nog duidelijk voelbaar zijn. Altijd succes :) Heerlijk hoe de trip hierdoor verlengd wordt, trouwens.

Zal voor m'n volgende trip een echte missie bedenken, zoals "schuur opruimen", misschien dat ik het dan wel doe!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Missie was: lekker veel paddo's eten om vervolgens de natuur in te trekken vanaf het vakantiehuisje waar m'n ouders zaten(otterlo). Lekker in mijn uppie. Rugzakje met van alles mee om het een geslaagde wandeling te laten worden. Dat werd het ook in eerste instantie. Na een kleine anderhalf uur, zodra ik echt op m'n piek raakte, ging ik zitten op een flinke heuvel met prachtig natuurlandschap. Achter me dicht bebost en voor mij uit mega mooi vergezichten. Oude sprekende naaldbomen en oude eiken stonden daar als reuzen op het landschap. Het was mooi weer, heel klein beetje schemerig aan het worden. De vogeltjes die precies voor mij een mooi liedje zongen (zo voelde het tenminste :)) alles was mooi en perfect.
Ideaaaal, dacht ik.....

Nog geen 5 minuten later nadat ik me lekker had gesetteld, zag ik een stel aanlopen met ongeveer 7 kleine hondjes. Dit was zeker nog wel bijna een kilometer ver. Helemaal niet erg zou je zeggen. Maar die vrouw die bleef die hondjes (die verdomme gewoon aan de riem zaten) OM DE BEURT roepen dat ze moesten komen. Zo dat ik dat al van een KILOMETER afstand hoorde. Dit heeft "LetterlijK" een half uur geduurd. Ik dacht telkens.. Is zo over...ZEN Mezelf.. ZENN...
Maar dan die stem er de hele tijd erdoorheen... Bleh BLeh Kooom Hiiieer. Bleh beh kom hier!..
Non Stop "LetterlijK" non stop. En dat gedoe kwam regelrecht op mij af!!....Het is zo over Mezelf zennn....Rustig blijven Mezelf... Maar toen ik door had dat ze zelfs PRECIES over het zelfde pad wilde als waar ik dichtbij zat. Ben ik opgesprongen, spullen gepakt en weggevlucht. Balend verder getript waar ik achteraf wel weer lessen voor mezelf uit heb kunnen halen.

Maar dat half uurtje zal ik nooit meer vergeten.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jmths zei:
Klinkt bekend al zal dat mij met tryptamines niet snel lukken. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik doe het ook alleen met hele lage doses. Zo'n dosis dat als je alleen bent, je denkt dat je nuchter bent. Juist het nuchtere gezelschap maakt dat ik me dan toch heel wazig voel :upsidedown:
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik weet nog dat ik een keer al trippend door de straten van Amsterdam zwierf tijdens (toen nog) Koninginnedag. Er was dichtbij het station een soort mini psy feestje georganiseerd waar ik LSD had gekocht en op toch wel een flinke dosis ben wezen trippen, ondanks dat het zo druk was. De eerste missie was een toilet opzoeken.. En weet je dan maar normaal te houden langs die enorme stoet aan politie op paarden die daar alles in de gaten hielden. Daar loop je dan langs terwijl de grond aan het smelten is, en je je probeert voor te doen als een brave burger. Vervolgens bij een restaurant naar binnen geglipt voor een toilet, waar natuurlijk de muren smolten en op me af kwamen.
Vervolgens kreeg ik een appje van een vriendin dat er een tof feest in de Melkweg was. Ik ben niet heel bekend in Amsterdam, dus dat was een groot avontuur op psychedelica. Allereerst leek het me handig om met de metro te gaan, maar mijn OV deed raar (nouja.. ik dus) en het lukte allemaal niet zo goed. Uiteindelijk besloten om erheen te lopen (is een half uur dacht ik vanaf het station) maar na een uur realiseerde ik me dat ik verdwaald was. Vriendin opgebeld dat ik het niet kon vinden, en die kon me ook niet echt helpen. Toen maar teruggelopen naar het station langs alle toeristen, en bij de Melkweg ben ik nooit aangekomen.
S
SorpresaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben eens op 2cb-fly naar de museumnacht gegaan. Schilderijen kwamen tot leven en alles was super intrigerend en mooi! We hadden wel een tripsitter mee die ons een beetje door het museum leidde anders was het mensen zeker opgevallen hoe onze toestand was :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."