Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op het forum staan veel trip reports. En de meesten omschrijven welke drug en wat er intern met je gebeurd. Met paddo's lees ik dat veel mensen chillen en muziek luisteren. Laatste keer dat ik paddo's deed bedacht een maat van me een missie: lekker rond dobberen door de rivier (niet diep) met een rubber band. Ontzettend gave missie! Voor de volgende keer willen we weer een keer een gave missie doen. Dus mijn vraag: wat voor vette missies hebben jullie al trippend gedaan?"
"PsyTekZ zei: Naar het toilet gaan is al een missie op zich. Klik om te vergroten... Hehe true! Op een of andere manier is dat vaak de plek voor mij waar het inkicked. Maar het is geen avond/trip vullend programma... acht.zes zei: Ik kan me een karpersessie herinneren, bekend water, precies de juiste tijd op de juiste plaats, weekje gevoerd... We waren lekker vroeg, en aangezien het daar pas meestal begin van de avond ging lopen besloten we om wat paddo's er in te gooien. En ja hoor, meteen vloog de een na de andere run ons om de oren, het was een grote chaos vol hysterisch gelach geschreeuw en lol! Dingen die normaal de gewoonste zaak van de wereld waren zoals lijnen knopen, aas er aan, uitvaren en dergelijke bleken een hele opgave te zijn geworden maar puur op gevoel en routine is het toch nog allemaal best goed gegaan Iets van 15 karpers gevangen tijdens de trip terwijl de serieuzen verderop nog geen beet gehad hadden gehad. In de nacht en de ochtend nog een stuk of 10 gevangen... Klik om te vergroten... Hehe moest het even 2x lezen. Ik dacht dat je de paddo's in t water gooide ja vissen, zeker een missie!"