Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat ze niet weet wat er gebeurd is zal verwarrend zijn. Als iemand haar bewust heeft gedrogeerd zal dat misschien ook wel met bepaalde intenties zijn geweest. In overleg met haar huisarts kan ze beslissen wat verdere juiste stappen zijn. Ze kan het laten voor wat het is maar ik kan me voorstellen dat ze zich zorgen maakt en met iemand wil praten. Een melding bij de politie is ook een idee. Misschien doet de onbekende jongen het wel vaker en zijn er meer meldingen met dit verhaal."
"Agree, Ik ga het zeker luisteren. Zijn stem herken ik van tripmuziek maar kan even niet plaatsen welke. Daar kom ik nog wel op. Ik ben op het moment in een positie dat ik de vrijheid heb om te doen wat ik wil, wanneer ik wil en hoe ik wil. Onmiddellijk trek ik naar het spirituele toe. Schep je wereld."
"Leuke topic. Ik ga ook een missie bedenken voor de volgende trip. Ik heb wel altijd muziek aan omdat dat te gek is."
"Ik ben al heel lang op zoek naar Feed Your Head, het eerste album. Twee en drie heb ik wel gevonden maar die zijn lnag niet zo goed als het eerste album. Knettergoede ambient uit de 90's."
"@acht.zes Dit is Vol.2 (of 3) Ook goed maar Vol. 1 is echt zoveel beter en niet te vinden......"
"Ja. Dat dus, @acht.zes Playlist gemaakt van de nummers: https://www.youtube.com/playlist?list=PLqi80a4QwYDjRMCLVX9dPAuKFHTSv3FMH Blij dat ik het weer heb!"
""
"Ik ben gedrogeerd, bijna 20 jaar geleden, toen ik iets ging drinken op een zondagavond in een filmhuis gelegenheid. De avond werd een horror nacht. Ik heb gevochten voor mn leven maar ging steeds out. Ik eindigde in het ziekenhuis, zwaar mishandeld en met een gebroken nek. Gelukkig niet verkracht. De man is natuurlijk opgepakt. Ik wist meteen dat ik gedrogeerd was. Zo'n oh jee gevoel van nu is het mis en een beetje trippie. Ik kan me flarden herinneren maar niets van de mishandeling en hoe mn nek gebroken is. Ik denk dat als ik meer (vermoedelijk) GHB had gekregen dat ik dan helemaal niets meer zou kunnen herinneren. Dan ben je echt weg en is alles zwart."
"Ja het gaat goed met mij en heb het verwerkt. Ik kan er gelukkig goed over praten. Hoe gaat het nu met Noa? Eigenlijk moet ze wel even naar de huisarts....."
"Ik trip altijd alleen. 25 jaar geleden LSD, Paddo's, Truffels Dit jaar weer begonnen met Druide Fantasy, Truffels, Trip-E, en afgelopen zaterdag LSA Ik gebruik het om iets in mn leven te onderzoeken of te transformeren. Ik bouw het rustig op, check eerst even met hele kleine dosis hoe het valt."