#1
De eerste keer zou ik sowieso met een "sitter" doen (iemand die niets neemt en die je liefdevol kan begeleiden indien nodig)
Enkel indien je al ervaren bent met een bepaald entheogeen zou ik het aanraden om echt alleen te doen... (of als je echt heel ervaren bent met entheogenen in het algemeen)
Is meestal een heel andere ervaring dan in groep.
Enkel indien je al ervaren bent met een bepaald entheogeen zou ik het aanraden om echt alleen te doen... (of als je echt heel ervaren bent met entheogenen in het algemeen)
Is meestal een heel andere ervaring dan in groep.