#1
Het hangt echt af van welke substantie er gebruikt wordt. Sommige mensen vind ik altijd leuk om om me heen te hebben, anderen zitten me gewoon echt in de weg als het aankomt op bepaalde drugs (truffels, LSD) en ik hen ook vaak genoeg, aangezien ik bij psychedelica echt dingen my way wil, anders ga ik bad. Soms zijn er drugs die ook gewoon leuk zijn om m'n eentje te doen (ketamine, iets te leuk), andere keren wil ik eerst gewoon dingen in m'n eentje testen (ecstasy, LSA, alprazolam, 3-MeO-PCP) maar het kan even goed zijn dat ik juist wel mensen om me heen wil hebben (ecstasy, 2C-B).