Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen trippen vs in groep

Alleen trippen vs in groep

62 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het hangt echt af van welke substantie er gebruikt wordt. Sommige mensen vind ik altijd leuk om om me heen te hebben, anderen zitten me gewoon echt in de weg als het aankomt op bepaalde drugs (truffels, LSD) en ik hen ook vaak genoeg, aangezien ik bij psychedelica echt dingen my way wil, anders ga ik bad. Soms zijn er drugs die ook gewoon leuk zijn om m'n eentje te doen (ketamine, iets te leuk), andere keren wil ik eerst gewoon dingen in m'n eentje testen (ecstasy, LSA, alprazolam, 3-MeO-PCP) maar het kan even goed zijn dat ik juist wel mensen om me heen wil hebben (ecstasy, 2C-B).
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Toevallig ben ik aan overwegen om voor het eerst alleen te gaan trippen. Het lijkt me wel fijn om niet afgeleid te worden door de ander. Ik zou wel een goede vriendin inlichten en die bellen als ik bang zou zijn.
Ik denk dat ik wel genoeg ervaring heb om eens alleen te trippen. Maar ik durf nog niet 🙈
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Toevallig ben ik aan overwegen om voor het eerst alleen te gaan trippen. Het lijkt me wel fijn om niet afgeleid te worden door de ander. Ik zou wel een goede vriendin inlichten en die bellen als ik bang zou zijn.
Ik denk dat ik wel genoeg ervaring heb om eens alleen te trippen. Maar ik durf nog niet 🙈
Klik om te vergroten...
Welke drug zou je willen doen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."