#1
Hallo mensen. Ik ben nieuw hier maar ik kon geen voorstel thread vinden, dus hierbij. Ik ben Mindless, helemaal fan van psychedelics en ik zoek een community als deze om daar lekker over te praten. ![:)]()
Wat betreft alleen trippen vs trippen met anderen. Naar mijn mening kan het beide, maar wordt je bij trippen met anderen enorm gelimiteerd door sociale interactie en staat dat de mate waarin je echt diep kunt gaan enorm in de weg. Ik zie trippen met anderen als iets dat maar moeilijk amusement/entertainment kan ontstijgen. Niet dat daar per se iets mis mee is, omdat het gewoon geweldig is om urenlang extreme lachbuien met elkaar te hebben. Maar wanneer die lachbuien wat afzwakken, merk ik altijd dat taal je in de weg gaat staan. Ook je zorgen maken over of anderen wel lekker trippen is niet bepaald gunstig voor jezelf helemaal laten gaan. Het maakt trouwens verder ook nogal uit wat voor tripmiddel je gebruikt. Iets als 2c-b of LSD werkt best prima in gezelschap, maar paddo's/truffels moet ik gewoon alleen doen.
Met psilocybine trip ik dus praktisch altijd alleen. Naar mijn mening is dat de manier om het te doen. Alleen dan kan ik me compleet laten gaan.
Wat betreft alleen trippen vs trippen met anderen. Naar mijn mening kan het beide, maar wordt je bij trippen met anderen enorm gelimiteerd door sociale interactie en staat dat de mate waarin je echt diep kunt gaan enorm in de weg. Ik zie trippen met anderen als iets dat maar moeilijk amusement/entertainment kan ontstijgen. Niet dat daar per se iets mis mee is, omdat het gewoon geweldig is om urenlang extreme lachbuien met elkaar te hebben. Maar wanneer die lachbuien wat afzwakken, merk ik altijd dat taal je in de weg gaat staan. Ook je zorgen maken over of anderen wel lekker trippen is niet bepaald gunstig voor jezelf helemaal laten gaan. Het maakt trouwens verder ook nogal uit wat voor tripmiddel je gebruikt. Iets als 2c-b of LSD werkt best prima in gezelschap, maar paddo's/truffels moet ik gewoon alleen doen.
Met psilocybine trip ik dus praktisch altijd alleen. Naar mijn mening is dat de manier om het te doen. Alleen dan kan ik me compleet laten gaan.