Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdmt vraag

dmt vraag

123 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zei:
mwa deels waar maar we hebben het niet over het productie proces zelf. Uiteindelijk is praktijk ervaring leidend dus ergens heb ik mij antwoord al. Meer dan enkele keren verschillende manieren getest en snel of langzaam koelen heeft bij mij geen enkel effect op de yield.
Maar we houden het hier bij dan maar haha :)
Klik om te vergroten...
Na wat rondsnuffelen begreep ik dat een magneetroerder ook een verschil kan maken op de hoeveelheid yield. Leuk zo hobbyen.. is nog allemaal nieuw terrein maar wordt me al wel duidelijk dat er zoveel smaken zijn in aanpak.. ah ja, als het maar zuivel spul oplevert.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk eigenlijk dat ik voorlopig wel genoeg poeder heb.. als ik zo kijk wat ik uit 100gr droog materiaal haal.. dit is pas de 3e pull.. (2e bestond uit veel drijvend spul.. dat ging weer terug de potten in) hierbij wederom drijvend spul, dit maal afgezogen zover mogelijk (rechtsbovenin de drijvers).. afdruipen en drogen maar. Blaast nu droog..
20210523_152228.jpg
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
😋 DmT DmT. Ik zag vandaag op een uitkijktoren in de duinen DmT gekliederd.

Met 1 goede pof zit je zo in triplevel 4. En kraak helder. Alles lijkt wel nep zo echt als het word.

Het drijvende spul is ook dmt. Ik crystaliseer het altijd in een bekerglas uit en dan is de helft van de dmt sneeuw dat drijft in de peteroleum ether.

Dat gele spul zit ook dmt in, maar is minder potent.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Martinus zei:
😋 DmT DmT. Ik zag vandaag op een uitkijktoren in de duinen DmT gekliederd.

Met 1 goede pof zit je zo in triplevel 4. En kraak helder. Alles lijkt wel nep zo echt als het word.

Het drijvende spul is ook dmt. Ik crystaliseer het altijd in een bekerglas uit en dan is de helft van de dmt sneeuw dat drijft in de peteroleum ether.

Dat gele spul zit ook dmt in, maar is minder potent.
Klik om te vergroten...
Je laat t allemaal verdampen? ik probeer het toch wel zoveel mogelijk te redden, afzuigen (voorzichtig om zoveel mogelijk kristallen te laten liggen) en dat wat over blijft in glazen mason potje en gelijk daarna terug in de soep in.. de zuiverheid van de vloeistof maakt t best aan de prijs, dat laat ik niet verdampen.. ruikt ook nauwelijks. Na 10min is er de geur van nieuw sneakers.. enigsinds lekker eigenlijk wel.. beetje verknipt maar heb dan t idee dat "het is gelukt" ofzo. Ik wacht nog even op een super nauwkeurig weegschaaltje vanuit china.. en dan gaan we het meemaken allemaal.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
0t0lerance zei:
Je laat t allemaal verdampen? ik probeer het toch wel zoveel mogelijk te redden, afzuigen (voorzichtig om zoveel mogelijk kristallen te laten liggen) en dat wat over blijft in glazen mason potje en gelijk daarna terug in de soep in.. de zuiverheid van de vloeistof maakt t best aan de prijs, dat laat ik niet verdampen.. ruikt ook nauwelijks. Na 10min is er de geur van nieuw sneakers.. enigsinds lekker eigenlijk wel.. beetje verknipt maar heb dan t idee dat "het is gelukt" ofzo. Ik wacht nog even op een super nauwkeurig weegschaaltje vanuit china.. en dan gaan we het meemaken allemaal.
Klik om te vergroten...

Uitcrystaliseren in de vriezer en dan het oplosmiddel afgieten. En dan laat ik het drogen bij een open raam en schraap ik het uit het bekerglas.

De eerste keren dmt woog ik het niet eens. Gewoon spatelpuntje. Het is best moeilijk om genoeg damp binnen te krijgen. Het idee dat je perongeluk een breaktrough krijgt lijkt me sterk.

Mijn vriendin met haar ongetrainde longen kan niet eens 1 hit binnen houden xD. Als je niks gewend ben en je stookt de dmt bij het roken te heet, dan ga je vooral zere longen krijgen en hoesten.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Martinus zei:
Uitcrystaliseren in de vriezer en dan het oplosmiddel afgieten. En dan laat ik het drogen bij een open raam en schraap ik het uit het bekerglas.

De eerste keren dmt woog ik het niet eens. Gewoon spatelpuntje. Het is best moeilijk om genoeg damp binnen te krijgen. Het idee dat je perongeluk een breaktrough krijgt lijkt me sterk.

Mijn vriendin met haar ongetrainde longen kan niet eens 1 hit binnen houden xD. Als je niks gewend ben en je stookt de dmt bij het roken te heet, dan ga je vooral zere longen krijgen en hoesten.
Klik om te vergroten...
Haha, mijn longen zijn maagdelijk. We gaan t zien.. ik heb de techniek en videos besturdeerd en hoop dat het gaat lukken. afwegen ga ik het zeker.. heb zelfs een controle set gekocht van 12 gewichtjes van 1mg tot 100mg (ja miligram, soort miniscule hoekjes die je met een pincet pakt) om zo een eventuele afwijking na kalibratie mee te nemen met het wegen van het spul.... begin met iets van 20mg ofzo, las dat dat de beginner dosis is.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
Ik durf te zweren dan wie de vaporgenie heeft gebruikt niet meer zonder kan. Werkt altijd! en direct en makkelijk. Kost wat voor een, op het oog, simpel pijpje, maar dan heb je ook wat!
Klik om te vergroten...
Klinkt goed. Kun je een specifieke aanraden? Ik heb zelf helaas geen vulkaan en toebehoren alhoewel de aura vaporiser werkt, is bijvullen nogal een PITA :)
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#8
0t0lerance zei:
Haha, mijn longen zijn maagdelijk. We gaan t zien.. ik heb de techniek en videos besturdeerd en hoop dat het gaat lukken. afwegen ga ik het zeker.. heb zelfs een controle set gekocht van 12 gewichtjes van 1mg tot 100mg (ja miligram, soort miniscule hoekjes die je met een pincet pakt) om zo een eventuele afwijking na kalibratie mee te nemen met het wegen van het spul.... begin met iets van 20mg ofzo, las dat dat de beginner dosis is.
Klik om te vergroten...

20mg is voor mij wel een leuke trip. 15mg ook wel als ik het allemaal binnen krijg. Wat ik er zo uniek aan vind is dat de hallucinaties met open ogen echt intens helder zijn. Alles word glad, extreem gedetaileerd, maar tegelijketijd soort van abstract. Het is heel bizar. Ik heb mede trippers zien transformeren in boedhas en plastic poppen. En ondanks die transformatie waren ze nog geheel herkenbaar.

Maar ik denk wel dat je iets te ocd ben met je gewichtjes 😂

Terrence zij. 3 hits om breaktrough te krijgen. Ik denk dat ik in 1 hit niet meer dan 15 a 20mg binnen kan houden. En terwijl ik dat binnenhou zie ik de lucht al uit de kamer gezogen worden xD

In iedergeval succes.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#9
0t0lerance zei:
Na wat rondsnuffelen begreep ik dat een magneetroerder ook een verschil kan maken op de hoeveelheid yield. Leuk zo hobbyen.. is nog allemaal nieuw terrein maar wordt me al wel duidelijk dat er zoveel smaken zijn in aanpak.. ah ja, als het maar zuivel spul oplevert
Klik om te vergroten...

Die staat op mn verlanglijstje :) De oplossing (of: heet het dan nog emulsie?) wordt dan gewoon super gelijkmatig gemengd waardoor je een meer optimale consequente reactie krijgt en houdt. Maar met handmatig roeren werkt ook prima, blijft er gewoon wat meer in de volgende pull zitten lijkt me.
Maar ook gewoon fijne QoL toevoeging aan het labarsenaal :yum: jammer dat ze best prijzig zijn, elke keer denk ik weer even in de gaten houden 2ehands... Maar nog niet gelukt tot nu toe
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Martinus zei:
20mg is voor mij wel een leuke trip. 15mg ook wel als ik het allemaal binnen krijg. Wat ik er zo uniek aan vind is dat de hallucinaties met open ogen echt intens helder zijn. Alles word glad, extreem gedetaileerd, maar tegelijketijd soort van abstract. Het is heel bizar. Ik heb mede trippers zien transformeren in boedhas en plastic poppen. En ondanks die transformatie waren ze nog geheel herkenbaar.

Maar ik denk wel dat je iets te ocd ben met je gewichtjes 😂

Terrence zij. 3 hits om breaktrough te krijgen. Ik denk dat ik in 1 hit niet meer dan 15 a 20mg binnen kan houden. En terwijl ik dat binnenhou zie ik de lucht al uit de kamer gezogen worden xD

In iedergeval succes.
Klik om te vergroten...
Haha, het is nieuw terrein en met zo'n krachtige psychedelica wil ik niet overdoseren en dat tientje extra voor een paar gewichtes ter referentie. Maar ja, iedere gek zn gebrek.. ik heb de neiging me ergens in te storten als het me écht interesseert. Net als m'n plantaardige eten ben ik een jaar zoet geweest met elke dag lezen en alles erover op te zoeken..

Ik ben vooral nieuwsgierig naar hoe het is als m'n DMN inactief is, de illusie van 'ik' foetsie, daar waar "thought" niet is, wat ik lees en hoor van krisnamutri en watts te voelen met m'n volle aandacht.. ah ja.. de weegschaal is al binnen. Wie weet waag ik een poging zonder de gewichtjes... take the plunge..
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#11
djiego zei:
Die staat op mn verlanglijstje :) De oplossing (of: heet het dan nog emulsie?) wordt dan gewoon super gelijkmatig gemengd waardoor je een meer optimale consequente reactie krijgt en houdt. Maar met handmatig roeren werkt ook prima, blijft er gewoon wat meer in de volgende pull zitten lijkt me.
Maar ook gewoon fijne QoL toevoeging aan het labarsenaal :yum: jammer dat ze best prijzig zijn, elke keer denk ik weer even in de gaten houden 2ehands... Maar nog niet gelukt tot nu toe
Klik om te vergroten...
Heb wat dingen bij ali vandaag, paar tientjes zo'n roerding, tenzij je een verwarmd ding nodig hebt.. mja wil een aantal koude extracties doen de volgende x.. en pas op het laatst verder met verwarmde extracties voor een geler product. Heb toch geen haast ermee.. al staat de bouilion een weekje te trekken. Voor warme extracties heb ik die zaailing warmtemat die ik ook voor de paddestoelen gebruik. Daarmee wordt de soep c.a. 40 graden direct op de mat
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#12
djiego zei:
Klinkt goed. Kun je een specifieke aanraden? Ik heb zelf helaas geen vulkaan en toebehoren alhoewel de aura vaporiser werkt, is bijvullen nogal een PITA :)
Klik om te vergroten...
sherlock ding
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#13
0t0lerance zei:
de illusie van 'ik' foetsie
Klik om te vergroten...

Weet niet of dmt nou het beste middel voor egodood is. Dan kun je beter 5meo dmt proberen denk ik. Dat is egodood in poedervorm.

En dat is wel zo sterk dat je met roken met iets van 6mg al genoeg heb geloof ik. Kun je daar je gewichtjes op los laten 😋
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Martinus zei:
Weet niet of dmt nou het beste middel voor egodood is. Dan kun je beter 5meo dmt proberen denk ik. Dat is egodood in poedervorm.

En dat is wel zo sterk dat je met roken met iets van 6mg al genoeg heb geloof ik. Kun je daar je gewichtjes op los laten 😋
Klik om te vergroten...
Hehehe, ja ook over gelezen. Schijnt een totaal anders beestje te zijn.. wat duisterder karakter..beetje teveel en je gaat zuidwaards. Laat ik eerst beginnen met mn eigen gemaakte paddestoelen en dmt waarbij ik langzaam op kan bouwen en er zo aan kan wennen. Zonder gelijk diep de rabbit hole in te gaan
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#15
0t0lerance zei:
90mg viel wel mee.. zie bovenstaande.. maar had inderdaad gelezen dat puur voelt als satan die in je neus ejaculeert.. dus ik was wel een beetje huiverig.. maar dacht fuck it, daar gaan we..
Klik om te vergroten...

Dat je 90mg durf te snuiven. Dat klinkt als een monster dosis.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb vandaag zitten kloten met mijn dmt. En nogsteeds heb ik moeite met het binnen houden. Nu ben ik op internet gaan zoeken en er zijn mensen die zeggen dat er natrium hydroxide in de dmt kan zitten en dat je dit weg kan wassen met baksoda.

Dit ben ik dus gaan proberen. Ik zal morgen wel resultaat hebben. Misschien heb ik allemaal pijpjes en gadgets gekocht en was uiteindelijk mijn extractie het probleem 🤣
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maak wel een psilocybine alcohol extract, het effect met psilo extract is een snellere opkomst heb ik begrepen en kortere duur. Ge"neus"el met snuiven heb ik ook met kanna gehad; bergen van die rommel opgesnoven.. brandde als de hel.. en effect 0,0 (was notabene sterktste variant). Net als thc druppels onder de tong.. reageer ik ook niet op.. ja na 12 druppels voel ik iets, terwijl pa 2 druppeltjes al wat merk.. ben wellicht een uitzondering op de regel.
@Martinus als je een goede manier hebt gevonden dan hoor ik t wel. Vind t spul ook onwijs stinken naar nieuwe gympen zodra het verdampt.. maakte gister een verpakking open met een stuk techniek voor een zwembad.. "snuf snuf" ruikt naar dmt.. zit gelijk in je kop geprent.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#18
0t0lerance zei:
Maak wel een psilocybine alcohol extract, het effect met psilo extract is een snellere opkomst heb ik begrepen en kortere duur. Ge"neus"el met snuiven heb ik ook met kanna gehad; bergen van die rommel opgesnoven.. brandde als de hel.. en effect 0,0 (was notabene sterktste variant). Net als thc druppels onder de tong.. reageer ik ook niet op.. ja na 12 druppels voel ik iets, terwijl pa 2 druppeltjes al wat merk.. ben wellicht een uitzondering op de regel.
@Martinus als je een goede manier hebt gevonden dan hoor ik t wel. Vind t spul ook onwijs stinken naar nieuwe gympen zodra het verdampt.. maakte gister een verpakking open met een stuk techniek voor een zwembad.. "snuf snuf" ruikt naar dmt.. zit gelijk in je kop geprent.
Klik om te vergroten...

Nog geen succes. Heb alleen maar dmt verprutst 😂

Ben ook even door mn creativitijt heen. Denk dat ik mn wijsheid maar in lsd zoek ofzo.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Martinus zei:
Nog geen succes. Heb alleen maar dmt verprutst 😂

Ben ook even door mn creativitijt heen. Denk dat ik mn wijsheid maar in lsd zoek ofzo.
Klik om te vergroten...
HAHAHA, ik heb nog eens rondgesnuffeld over paddo's en ga voor de "lemon tek" en dit stop ik in gember thee tegen mogelijk misselijkheid.. ipv een alcohol extract. schijnt ook zeer snelle opkomst te hebben.. duur c.a. 4-6 uur, dat is nog te overzien. De eerste oogst is bijna gedroogd. Ben benieuwd wat de opbrengst is :crossfingers:
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Koop een glazen pijpje, die met het glazen bolletje met opening (ingang 5 meo(Dmt)). Koop een paar aanstekers, specifiek die waarvan je de vlam groter en kleiner kan door het pinnetjes te verschuiven. Koop een paar piercingnaalden, de dikste opening. Neem er van 2mm tot 3mm, kost nix. Haal het metalen omhulsel van de aansteker en verschuif tot je de kleinst mogelijke vlam krijgt (verstel zeker nog extra tandwielopeningen verder, er mag echt bijna geen gas uitkomen) zet de gepaste naald op het ventieltje waar de gas uitkomt. Tip, Gebruik een kaars om dat gepimpt aanstekertje telkens terug aan te steken😁. Nu heb je het perfecte instrument om goedkoop en op een zeer efficiënte manier Dmt te roken. Doe je dosis Dmt in de opening van het glazen bolletje en gebruik je "DMT-aansteker" met het minivlammetjeom om de DMT te smelten, echt alleen maar smelten, laat het ff terug hard worden(3seconden) en je bent klaar om met een zeer controleerbare hittebron de DMT zachtjes te laten verdampen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."