#1
Na een perfect rook-poging heb ik besloten dat dmt niet voor mij is; ik ga niet trainen om de rook binnen te houden, het spul ruikt enorm chemisch en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Ik had een mooie witte wolk, langzaam inhalen.. maar hoest vrijwel direct. Daarna nog een keer.. zelfde effect. Licht trippy.. enkele minuten later weer nuchter.