Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdmt vraag

dmt vraag

123 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een perfect rook-poging heb ik besloten dat dmt niet voor mij is; ik ga niet trainen om de rook binnen te houden, het spul ruikt enorm chemisch en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Ik had een mooie witte wolk, langzaam inhalen.. maar hoest vrijwel direct. Daarna nog een keer.. zelfde effect. Licht trippy.. enkele minuten later weer nuchter.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
0t0lerance zei:
Na een perfect rook-poging heb ik besloten dat dmt niet voor mij is; ik ga niet trainen om de rook binnen te houden, het spul ruikt enorm chemisch en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Ik had een mooie witte wolk, langzaam inhalen.. maar hoest vrijwel direct. Daarna nog een keer.. zelfde effect. Licht trippy.. enkele minuten later weer nuchter.
Klik om te vergroten...
Tsja als niet roker is DMT gewoon lastig. Klinkt alsof je op zich de juiste techniek hebt om vape te produceren maar je longen het gewoon niet binnen kunnen houden. "licht trippy" is namelijk niet wat ik associeer met het binnenkrijgen van voldoende DMT :sweatsmile:

Als je toch ervaring op wilt doen met DMT zou je een keer een Ayahuasca ceremonie kunnen doen. Dan hoef je het in ieder geval niet te roken.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
0t0lerance zei:
the machine.. 100ml versie
Bekijk bijlage 22579
laden... check.. 25mg... ok.. zit erin.. zit een beetje aan de randen, maar zou niet uit mogen maken

Bekijk bijlage 22585
erin laten smelten zoals op t filmpje.. done.. op de kop.. en dan vlammetje eronder en dat zou alles moeten zijn..

... ik zie geen rook.. ja beetje langs de zijkanten. Maja.. metaal plug zit er ver genoeg in..

Oh... las ergens zuigen aan het rietje (inmiddels de vlam al een halve minuut eronder gehouden)

... dikke wolken vulde mn longen, hoestbui.. denk verbrand.. beetje idee alsof er wat in m'n keel vast zit.. afijn... licht trippy gevoel... volgende keer gelijk zuigen aan het rietje.. niet afwachten.. (op t filmpie kwam de rook vanzelf, maargoed... wellicht te veel staalwol gebruikt ik weet t niet.. geboorde gaatje is slechts 5ml.. wellicht stopt dat de luchtstroom)
Klik om te vergroten...


ik had precies het zelfde volgens het filmpje alles gedaan en kwam de rook aan de zeikant eruit.. ’ ik had een groter gat gedaan en had het zelfde.. ik moes tijdens t aansteken aan het rietje zuigen om hem naar binnen ge krijgen, uit eindelijk vond ik het tog te veel gekut met die machine, en kocht ik een vape van 80 euro ‘ ik laad de spice daar op lig op me bed neem een hit, en weg ben ik
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
0t0lerance zei:
Na een perfect rook-poging heb ik besloten dat dmt niet voor mij is; ik ga niet trainen om de rook binnen te houden, het spul ruikt enorm chemisch en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Ik had een mooie witte wolk, langzaam inhalen.. maar hoest vrijwel direct. Daarna nog een keer.. zelfde effect. Licht trippy.. enkele minuten later weer nuchter.
Klik om te vergroten...
heb je genoeg hits genomen wel? want na 15-20mg heb ik al den breakthrough hehe
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#5
mitchieee zei:
heb je genoeg hits genomen wel? want na 15-20mg heb ik al den breakthrough hehe
Klik om te vergroten...
Ja ik kan t gewoon niet binnen houden. had 25 erop gedaan.. alles netjes verdampt (zag al bijna geen wolk meer er vanag komen na 2/3 hits).
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Tsja als niet roker is DMT gewoon lastig. Klinkt alsof je op zich de juiste techniek hebt om vape te produceren maar je longen het gewoon niet binnen kunnen houden. "licht trippy" is namelijk niet wat ik associeer met het binnenkrijgen van voldoende DMT :sweatsmile:

Als je toch ervaring op wilt doen met DMT zou je een keer een Ayahuasca ceremonie kunnen doen. Dan hoef je het in ieder geval niet te roken.
Klik om te vergroten...
Ik heb notabene de fles vastgetaped.. enkel vuurtje netjes eronder en rietje verlengt zodat ik precies kon zien wanneer de wolk kwam. Vrijwel direkt na het langzaam zuigen vlammetje wat verder weg. Zag eruit alsof alles perfect liep, naar nee.. ik hou t niet binnen... had nog geen fractie binnen, bij het minst geringste idee rook binnen te krijgen hoeste ik de witte wolk weer uit. Voelde het wel snel opkomen hoor, maar zakte net zo snel weer weg. Is ook niet erg.. niets moet en hoeft ook niet, leg me erbij neer en vind t mooi geweest

Heb besloten gewoon het bij paddestoelen te houden en langzaam de dosering te verhogen. Eventueel overweeg ik met de tijd wel een extractie te maken voor onmiddelijk effect met een kortere duur. Heb gelijk 6 x 10l tubs gehaald, ga me lekker daarop storten en verder niks.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
0t0lerance zei:
Ja ik kan t gewoon niet binnen houden. had 25 erop gedaan.. alles netjes verdampt (zag al bijna geen wolk meer er vanag komen na 2/3 hits).
Klik om te vergroten...
ahh mischien is er tog te veel dmt verbrand waardoor je maar ietsies ervan voelde, als je dmt tog een x wil ervaren heb ik een perfecte vape voor gevonde 80-100 euro max’ dop ope draaie, dmt op folie leggen, dop erop en gaan!’ of je bent imuum haha
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#8
mitchieee zei:
ahh mischien is er tog te veel dmt verbrand waardoor je maar ietsies ervan voelde, als je dmt tog een x wil ervaren heb ik een perfecte vape voor gevonde 80-100 euro max’ dop ope draaie, dmt op folie leggen, dop erop en gaan!’ of je bent imuum haha
Klik om te vergroten...
Nee er is echt niks verbrand, heel netjes vlammetje op afstand, ik kan gewoon niet roken (nooit gedaan). M'n longen weigeren 't binnen te houden. Geeft ook niet, heb de boel al weggegooid
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#9
0t0lerance zei:
Nee er is echt niks verbrand, heel netjes vlammetje op afstand, ik kan gewoon niet roken (nooit gedaan). M'n longen weigeren 't binnen te houden. Geeft ook niet, heb de boel al weggegooid
Klik om te vergroten...
Ahh nee dit is vrij logisch denk ik. DMT roken vereist al een techniek, maar roken überhaupt ook. Ik weet mijn eerste sigaretten/joints nog wel... Daar bleef ik niet veel van binnen. Hoe zit het met DMT snuiven?
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#10
5-ReMI-DMT zei:
Ahh nee dit is vrij logisch denk ik. DMT roken vereist al een techniek, maar roken überhaupt ook. Ik weet mijn eerste sigaretten/joints nog wel... Daar bleef ik niet veel van binnen. Hoe zit het met DMT snuiven?
Klik om te vergroten...
Nee daar begin ik niet aan, met 2 brandende neusholtes trippen lijkt me totaal geen goed begin
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
0t0lerance zei:
Nee daar begin ik niet aan, met 2 brandende neusholtes trippen lijkt me totaal geen goed begin
Klik om te vergroten...
Dat is idd een groot nadeel... 5-MeO-DMT wordt wel eens gesnoven heb ik gelezen, maar door de snelle onset is er haast tijd om bij te komen van de neussteken 😅... Het bij truffels houden is dan een goeie 😊. Als je wat intenser wilt kan je altijd LSD (of een RC-analoog zoals 1cP-LSD proberen, duurt alleen wel langer.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmmmm... na nog wat zoekwerk wat interesants gevonden. Een beetje azijn om er acetaat van te maken, warm water en cocos creme en dat schijnt een zeer tollereerbare manier te zijn om het te snuiven. Nb duurt het dan veel langer.. 30 a 45min. Dosering is wel veel hoger.. maar wie weet. Ik ga het proberen! @Eik er is nog hoop haha
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#13


Ik heb zo een ding besteld. De groep mensen die het geprobeerd hebben zijn er zeer positief over

Schijnbaar 0 techniek en extreem efficient. 1 hit breaktrough. En zo zacht op je longen dat je het niet voel branden.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#14
0t0lerance zei:
Hmmmm... na nog wat zoekwerk wat interesants gevonden. Een beetje azijn om er acetaat van te maken, warm water en cocos creme en dat schijnt een zeer tollereerbare manier te zijn om het te snuiven. Nb duurt het dan veel langer.. 30 a 45min. Dosering is wel veel hoger.. maar wie weet. Ik ga het proberen! @Eik er is nog hoop haha
Klik om te vergroten...

Ik heb n,n dmt wel eens gesnoven. Zonder het zuur te maken. 1mg was pure hell. 🤣
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#15
zo gezegd, zo gedaan.. tek gevolgd. Ik denk ga er gelijk voor.. 90mg dmt.. goed gelezen wat de ervaringen zijn met de tek. Voor ik t wist had ik 'neusdruppels', ben ervoor gaan liggen... oordoppen in.. gezichtsmasker bij de hand.. al het spul opgesnoven.
Brandde een beetje.. maar minder dan bijvoorbeeld bij Kanna... gelukkig maar, aangezien dmt een hel schijnt te zijn voor je neus puur. Telefoon timer ingeschakeld om te kijken wanneer ik wat voel en bij te houden hoe lang het duurt.

Daar gaan we:

1.00 - werkt vrijwel direct.. voelde gelijk de high opkomen. Gaat razend snel, lig ontspannen en laat het over me heen komen
5.00 - ogen dicht, hoor een geluid toon luider worden en zie wat pratronen vormen, niks caleidoscopisch. Een beetje druk op m'n hoofd
6.00 - heb t gevoel alsof m'n hoofdhuid naar achter wordt getrokken ofzo, kan t niet uitleggen. Doe af en toe m'n ogen open, plafond ziet er nog normaal uit. Wel merk ik dat het een beetje bewerkt lijkt o.i.d.. Doe m'n ogen weer dicht, om te kijken naar de vormen, alhoewel niet bijzonder.
10.00 - Gevoel blijft een beetje hetzelfde, heb niet het idee dat het sterker wordt in intensiteit. Ben gaan liggen zodat het spul in m'n neus blijft, voel opeens dat het via m'n neus een beetje m'n mond in loopt.. Gadver bitter, ik ga rechtop zitten, en spuug in het shotglaasje waar de neusspray in zat. Kijk om me heen, had inmiddels wel wat vervormingen verwacht. Heb het gevoel alsof ik nog prima kan lopen, wat raar... ik ga snel naar de badkamer voor een slok water. In de badkamer aangekomen kijk ik in de spiegel om te kijken hoe m'n pupillen eruit zien, tot m'n grote verbazing zijn ze normaal.. niet eens een klein beetje verwijd.
11.00 - Ga weer liggen.. maar merk dat het effect kan het wegebben is.. onmogelijk! zou 30 - 45 min moeten duren...
11.55 - Effecten zijn bijna allemaal weg, ligt trippy gevoel.. voelt als 50ug LSD.. timer uitgezet.. paar minuten later weer normaal.

Snap er echt geen hol van... ik ga het morgen nog een keer proberen, waarbij ik eerst azijn en daarna water gebruik. voor de neusspray. Anders weet ik t echt niet..
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#16
Martinus zei:
Ik heb n,n dmt wel eens gesnoven. Zonder het zuur te maken. 1mg was pure hell. 🤣
Klik om te vergroten...
90mg viel wel mee.. zie bovenstaande.. maar had inderdaad gelezen dat puur voelt als satan die in je neus ejaculeert.. dus ik was wel een beetje huiverig.. maar dacht fuck it, daar gaan we..
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#17
0t0lerance zei:
Brandde een beetje.. maar minder dan bijvoorbeeld bij Kanna... gelukkig maar, aangezien dmt een hel schijnt te zijn voor je neus puur.
Klik om te vergroten...
0t0lerance zei:
Snap er echt geen hol van... ik ga het morgen nog een keer proberen, waarbij ik eerst azijn en daarna water gebruik. voor de neusspray. Anders weet ik t echt niet.
Klik om te vergroten...
Anders lijkt het me ook nog aannemelijk dat je n,n-DMT onzuiver is, flink vervuild. Heb je de DMT zelf geknutseld?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#18
0t0lerance zei:
90mg viel wel mee.. zie bovenstaande.. maar had inderdaad gelezen dat puur voelt als satan die in je neus ejaculeert.. dus ik was wel een beetje huiverig.. maar dacht fuck it, daar gaan we..
Klik om te vergroten...

Dat je 90mg durf te snuiven. Dat klinkt als een monster dosis.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb vandaag zitten kloten met mijn dmt. En nogsteeds heb ik moeite met het binnen houden. Nu ben ik op internet gaan zoeken en er zijn mensen die zeggen dat er natrium hydroxide in de dmt kan zitten en dat je dit weg kan wassen met baksoda.

Dit ben ik dus gaan proberen. Ik zal morgen wel resultaat hebben. Misschien heb ik allemaal pijpjes en gadgets gekocht en was uiteindelijk mijn extractie het probleem 🤣
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maak wel een psilocybine alcohol extract, het effect met psilo extract is een snellere opkomst heb ik begrepen en kortere duur. Ge"neus"el met snuiven heb ik ook met kanna gehad; bergen van die rommel opgesnoven.. brandde als de hel.. en effect 0,0 (was notabene sterktste variant). Net als thc druppels onder de tong.. reageer ik ook niet op.. ja na 12 druppels voel ik iets, terwijl pa 2 druppeltjes al wat merk.. ben wellicht een uitzondering op de regel.
@Martinus als je een goede manier hebt gevonden dan hoor ik t wel. Vind t spul ook onwijs stinken naar nieuwe gympen zodra het verdampt.. maakte gister een verpakking open met een stuk techniek voor een zwembad.. "snuf snuf" ruikt naar dmt.. zit gelijk in je kop geprent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."