Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdmt vraag

dmt vraag

123 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Hector48 ik kan het spul niet roken.. heb de spice weggegooid toen (ja ja, zonde zonde..).. maar ben toch weer wezen lezen.. en dit maal ga ik kijken of ik wat wittere schonere kristallen kan maken, die schijnen wat minder zwaar te zijn op je longen. Wie weet lukt het dan wel.. als ik mooie witte kristallen heb koop ik gewoon zo'n vapourgenie... kost wat.. maargoed.. oefenen tot het lukt.. gewoon 5mg pul erop en kijken of ik de rook binnen kan houden. Na alle teks en tips&tricks te hebben gelezen over de fabricatie ben ik wel er wel zeker van dat t gaat lukken met cold pulls, mini a/b en re-X..
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Top dat je dit zelf maakt, toeval😉wil dat ik net ook 50gr mimosa hostilis heb besteld🤣🤣🤣schijnt helemaal niet moeilijk te zijn. Eerder makkelijk. Je kan de kristallen naar schijnt zuiverder maken door middel van ammoniak. Ben dit allemaal zelf nog aan het uitzoeken. Komt goed😉. Heb zelf de 5 meo dmt gerookt en vind dit echt niet zwaar om te roken, lichter dan een sigaret zelf. Dit is wel de syntheticsche versie. Mschn daardoor?
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is uiteindelijk een intramusculaire naald geworden die in het gaat zit waar de gas uit komt. Cheap 🤣😜
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hector48 zei:
Top dat je dit zelf maakt, toeval😉wil dat ik net ook 50gr mimosa hostilis heb besteld🤣🤣🤣schijnt helemaal niet moeilijk te zijn. Eerder makkelijk. Je kan de kristallen naar schijnt zuiverder maken door middel van ammoniak. Ben dit allemaal zelf nog aan het uitzoeken. Komt goed😉. Heb zelf de 5 meo dmt gerookt en vind dit echt niet zwaar om te roken, lichter dan een sigaret zelf. Dit is wel de syntheticsche versie. Mschn daardoor?
Klik om te vergroten...
... zolang je je goed inleest en begrijpt waarom de stappen nodig zijn die je uitvoert wel ja. De reden dat ik niet kan roken is meervoudig, gele tint is een indicatie van aanwezigheid van vetten, minder fijn voor de longen. Heb t toen ook niet na behandeld dat ga ik nu wel doen. Verder is de vaporgenie een zachtere manier van roken, dus dat ga ik nog proberen.. en anders houd het op

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."