#1
Dank voor je reactie. Ik ga er nog even over nadenken, is nog lang niet zover, maar stel een eerste keer (met beginner dosering) bevalt met een gewoon hasjolie pijpje dan kan ik altijd nog een duurder exemplaar bestellen natuurlijkDMT is zeker een stuk minder zwaar op de keel dan wiet/hasj. Het heeft een vreemde verbrande plastic geur maar de rook zelf is goed te doen (vind ik) en prikt niet heel erg ofzo. Je moet het uiteraard wel goed inhaleren en de rook lang genoeg binnen houden. Ik ben zelf ook in principe geen roker maar ik heb het mezelf vroeger aangeleerd voor af en toe, ook omdat ik dus rook/vapebare drugs wilde kunnen gebruiken.
Het roken van DMT blijft wel een klusje omdat het effect zo snel zo enorm heftig opkomt. Psychologisch gezien kan het moeilijk worden om door te gaan als je al half naar een andere dimensie wordt afgeschoten, maar het is wel het beste om dan toch nog even te proberen door te gaan. Ikzelf word ook heel verward van DMT zodra ik een paar hijsen neem, dus (waarschijnlijk ook omdat ik dus geen fervente roker ben) ik krijg dan ook ineens praktisch moeite met de damp inhouden, wat normaal toch geen hogere wiskunde is.
Dat probleem is voor mij wel grotendeels opgelost met de VaporGenie Glass, super handig ding, zeker als je iemand hebt die die pijp voor je vasthoudt. Geen gedoe met een klapgat dus je kunt je focussen op het inhaleren. Maar de VG’s zijn duur.
Ik hoor goede verhalen over verdampen met e-sigaretten (wat Neo al zei) en over speciale elektrische (wegwerp?) vapejes die schijnbaar speciaal gemaakt en verkocht worden voor DMT, ben die zelf - helaas - nog niet tegengekomen. (Of is dit hetzelfde idee @Neo-Shulginist?)