Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

169 antwoorden
129 weergaven
18-5-2026
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#1
DMT roken met een gewone aansteker gaat dus niet? Die vlam trekt gewoon meteen naar je DMT..
F
Funky Monkey

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een purepijpje word eigenlijk verkocht voor hash / wiet...


http://www.onlinesmartshop.nl/product_thumb.php?img=images/Pipeebony8.jpg&w=150&h=143

En standaard leg je er zo'n gaasje in wat je ook voor een kleine waterpijp gebruikt.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een dergelijk model, gewoon zo'n cheap metalen dingetje.

F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ Ja idd, zoiets heb ik ook maar die kon ik niet vinden :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ok daar was ik al bang voor .. mijn guru keurt die ijzeren en metalen pijpen af, warom weet ik niet. Ik vermoed dat je de rook moet kunnen zien zodat je kan smelten ipv van de dmt te verbranden. Daarnaast is die kop erg klein, een spons past beter in een grotere ronde kop. De guru heeft het iedere keer over een basepipe waar je coke en crack in based.

Die ken ik ook neit heeft iemand daar een duidleijke foto van ?
O ja het mag nooit een waterpijp zijn.

Groet

Bonie
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
volgen mij is dit een perfect crackpijpje..en dus ook een perfect dmt pijpje...maar dan zonder spons, en van onderaf verhitten.
de eagle bill
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Beste PipoXYZ,

Dat pijpje zou de job ook zeker kunnen doen !!
En ook van onderaf wegsmelten schijnt erg goed te werken.
Ga ik even toeveogen dit deel in het handboek met uw toestemming !!

Bonie
D
DR.TH-Chill-25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
zou het mogelijk zijn om een kleine glazen bong(zonder water in)te gebruiken om te vaporizen?
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ff julie maken het veel moeilijker dan het is.
Je kan het met zoveel pijpjes doen hoewel een crackpijpje het beste is.
Je moet gewoon je DMT op het netje leggen ZONDER DAT HET DE KANT RAAKT. Dit verwarm/verdamp je dan (niet verbranden) met een torch (zo'n steekvlam aantsteker die veel warmer is dan een normale) en je zorgt ervoor dat de vlam tot ongever 2-3cm van de kristallen komt.
Zo verdamp je de DMT -deze wordt vloeibaar- en haal je'm helemaal binnen.
Je moet 'm ongeveer 20 seconden binnen houden, dan is ie plots weg en stijgt het enorm hard naar je kop. De wereld die je kent verander binnen de 5 seconden eeeenorm hard en als je (bij + 25mg alleszins) dan je ogen sluiten zit je in de zogenaamde 'mechanische hooggeëvolueerde elfenwereld' en als alles goed gaat wordt je daar nog vriendelijk onthaald ook.
Doe ze maar gedag daar en zeg ze da'k binnenkort nog 'ns op visite kom :wave: :wave:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#10
DR.TH-Chill-25 zei:
zou het mogelijk zijn om een kleine glazen bong(zonder water in)te gebruiken om te vaporizen?
Klik om te vergroten...

jeps dat zou zeker moeten gaan. Maar dan zeker dan water omdat je DMT damp zou kunnen condenseren in het water.
Succes en veel plezier met DE 'drug'
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

lysergine25 zei:
Probeer gaasjes te vermijden zelfs al zou je een heel pak gaasjes oprollen en in de kop douwen de DMT smelt er dan waarschijnlijk doorheen.
Klik om te vergroten...

Nog nooit problemen gehad met m'n DMT die door het gaasje drupt, er blijft altijd (als ik niet alles heb binnengehaald omdat het als intens genoeg was voor nog een 2de haal) nog een druppeltje over op het gaasje. De rest van de pijp is nadien nagenoeg proper.
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Hey Stonie,

Eindelijk ben je op de goeie weg, om je zelf op de juiste manier naar Hyperspace te knallen. :wink:
Ik vind alleen wel dat je dat staalsponsje er even wat dieper in kan drukken, zodat het er gewoon in blijft klemmen. Op die manier kan je de DMT. er een beetje in laten smelten, wanneer je het weer een beetje af laat koelen en het dan aansteekt. :openmouth:

Dit is mijn pijp. :stoned:






:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn geeerde Guru Meester .....

De spons is iets te groot een pijp met een grotere kop of de spons opnieuw op maat persen moet inderdaad nog gebeuren. Helaas kan ik even geen rook meer inhalen omdat ik de thc aan het verbannen ben.
Daarom ga ik nu op uw advies de zaden bestellen, en iederen hier op dit forum de MAO techniek adviseren. Niet dat het beter is maar sommige willen niet roken en haten rectaal !!

http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... m_harmala/

De ze ga ik nu bestellen zodra ze binnen zijn gaan we verder !!!!

Mijn dank is groot , en die witte kristal is gewoon een uberprodukt !!!

:hearteyes:

ps: Kunt de laatste foto niet resizen zodat de topic beter leesbaar is van boven naar benden ipv van links naar recht ?
En de eerste fotos verijderen ivm met het laden van de pagina ?.
En een seriueze poging te doen een scherpere foto van uw eigen pijp te maken.

LOL

anders kom ik wel is langs met de cam cam ....
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
pipoxyz zei:
volgen mij is dit een perfect crackpijpje..en dus ook een perfect dmt pijpje...maar dan zonder spons, en van onderaf verhitten.
de eagle bill
Klik om te vergroten...



Dit werkt echt klote, het gaat veel te langzaam. Pijn in je strot en bijna geen effect. Nooit vaporizen.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#15


Deze gebruik ik altijd. Een DMT pijp moet lang zijn, moet van glas zijn en hij moet een klapboem gat hebben. Een lange twist is goed omdat je goed de rook kunt zien.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
En hoe maak je die dan schoon, want alle pijpen slippen dicht, ook met dmt toch ?

Bonie
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#17
In een pan met water en zoutzuur. PH3 en flink laten koken. Of alleen zout. Je krijgt hem nooit helemaal schoon, maar als het meeste maar weg is. En van tijd tot tijd een nieuwe kopen. Ik heb een aardige verzameling van verschillende pijpen opgebouwd.

Het voordeel van deze pijp is: Je steekt hem aan, je rookt hem als een sigaret en als hij gevuld is alle remmen los en als laatste de klapboem loslaten. Jouw pijp is klein, waardoor je al rook binnen krijgt en de DMT begint te werken. Volgens mij is het het beste om in 1 keer zoveel mogelijk DMT binnen te krijgen. Dan ga je het hardst.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga jou manier zeker uitproberen.


Goeie manier volgens mij met staalspons!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
niet mijn manier maar de manier van 'onze' gezamelijke hoogleraar aka The Guru.

:hearteyes:

:wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dus een 'gewone' filter, dan laagje as, dan laagje DMT, en trippen maar. Maakt de pijp dan veel uit?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."