#1
Bovenstaande post legt alles alweer uit.
Heb je ook geen hobby's ofzo waar je plezier uit haalt?
Heb je ook geen hobby's ofzo waar je plezier uit haalt?
Estans zei:ha, bedankt voor jullie reacties, ben inmiddels naar de dokter geweest en heb bloed laten prikken, nu wachten op de uitslag... hoop dat ik dan weet wat de oorzaak is van energie gebrek..

) te zijn. Ook spookt constant de 'afkick' waar ik nadien mee opgescheept zal zitten constant door m'n hoofd.Toasts zei:Met succes!
Als ik nu speed gebruik komen meteen al deze negatieve kanten op de voorgrond. Ik erger me dan blauw aan de 'strakke' kop waar ik de komende ~8 uren mee opgescheept zal zitten. En ik wens vurig om gewoon lekker relaxed (stoned) te zijn. Ook spookt constant de 'afkick' waar ik nadien mee opgescheept zal zitten constant door m'n hoofd.
Lana zei:Ik herken je verhaal ook!
Nou, hou vol en bedenk dat als je weer gaat gebruiken, dat je je vermoeidheid alleen maar verder in stand houdt..
Toasts zei:Damn ja. Heb ik ook enorm veel last van nog steeds en ben ondertussen al een jaar gestopt.Lana zei:Ik heb nog steeds veel last van gespannen spieren, doordat je je in feite in je 'gebruikersjaren' een houding hebt aangeleerd, die spichtig en gespannen is. Die heb ik nou nog, ik ben nooit eens lekker losjes en relaxed in mijn lijf. En ik denk dat dat mijn vermoeidheid heel erg verklaart. Als je altijd al je spieren aanspant, ookal zit je gewoon op een stoel en doe je niks, dan word je toch moe. Ook als ik op bed lig en ga slapen, ben ik bijna nooit ontspannen en word ik met gebalde vuisten wakker. Dus niet uitgerust en klaar om de dag fris te beginnen.
Heeft er iemand een idee of er hier iets aan te doen is? Want ik vind het ERG vervelend en het verminderd mijn levenskwaliteit aanzienlijk. Het grote probleem bij mij om hulp te zoeken zijn mijn ouders. Zij hebben nooit iets geweten van mijn speed gebruik en denken dat ik alleen blow.
Maar als iemand wat meer info heeft, is deze zeker welkom!
Het enige wat deze irritante nawerkingen () voor mij (tijdelijk) de kop kan indrukken zijn sterke benzo's. En volgens mij is ben ik niet op zoek naar een dergelijke verslaving.
Flameon zei:Mentaal gezien zou je binnen 2 tot 4 weken opgeknapt moeten zijn. Geestelijk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."