#1
Ik ben teruggegaan naar de kliniek heb het 2 weken volgehouden deze keer. Ik woon heel dicht bij de kliniek en ik zie dagelijks dealers en trok het weer niet. Ik sta deze keer helemaal achter mijn besluit de trek werd alleen streker en sterker en elke keer dat ik en dealer langs ziet rijden schiet in in paniek. Ik zat de latste dagen alleen maar te trillen en konstant angst wat is die dope toch sterk ben te zwak om zo dicht bij mijn huis en allerlei dingen die mij prikkelt te zijn. Moet weg uit deze milieu.
Ik heb besloten om terug te gaan naar zweden waar me moeder woont en waar ik geen mensen ken uit gebruikerswereld. Ik denk dat dat mijn enige kans is. Ik ga zo gauw mogelijk.
Deze forum is inderdaad misschien niet de beste plek maar hier zijn tenminste mensen die weten wat ik doorga.
Ik heb besloten om terug te gaan naar zweden waar me moeder woont en waar ik geen mensen ken uit gebruikerswereld. Ik denk dat dat mijn enige kans is. Ik ga zo gauw mogelijk.
Deze forum is inderdaad misschien niet de beste plek maar hier zijn tenminste mensen die weten wat ik doorga.
