#1
Hai, ik las je bericht op drugsforum. Ten eerste wil ik zeggen dat ik net pas op deze site zit, dus ik snap het nog niet maar ik hoop dat je mijn reactie zo kan lezen.
De tranen sprongen in mijn ogen, want ik heb bijna hetzelfde verhaal. Nu heb ik enorm veel meegemaakt in mijn leven, wat als gevolg heeft dat ik PTSS heb, dat kan je op google opzoeken als je daar zin in hebt. Maar het verhaal van jou is zo herkenbaar, want ik zit nog steeds elke dag te vechten, en ik kan alleen maar hopen dat ik sterk genoeg blijf nu..... Maar diep van binnen weet ik dat ik hier heel mijn leven mee zal moeten leven. Maar als het meer overleven is, dan leven.... Wat stelt het dan nog voor? Ik hoop dat je me begrijpt en dit niet verkeerd op pakt, wat ik net schreef. Maar mocht je met mij je ervaringen willen delen zou dat voor mij ook fijn zijn, want ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen met mijn levensverhaal. Liefs, en toi toi toegewenst van Miriam
De tranen sprongen in mijn ogen, want ik heb bijna hetzelfde verhaal. Nu heb ik enorm veel meegemaakt in mijn leven, wat als gevolg heeft dat ik PTSS heb, dat kan je op google opzoeken als je daar zin in hebt. Maar het verhaal van jou is zo herkenbaar, want ik zit nog steeds elke dag te vechten, en ik kan alleen maar hopen dat ik sterk genoeg blijf nu..... Maar diep van binnen weet ik dat ik hier heel mijn leven mee zal moeten leven. Maar als het meer overleven is, dan leven.... Wat stelt het dan nog voor? Ik hoop dat je me begrijpt en dit niet verkeerd op pakt, wat ik net schreef. Maar mocht je met mij je ervaringen willen delen zou dat voor mij ook fijn zijn, want ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen met mijn levensverhaal. Liefs, en toi toi toegewenst van Miriam