Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor al jullie reacties. Ik zit nu bij een vriendin. Heb niet meer gebruikt ben ziek, ziek geweest is wel aan het overgaan maar nog wel last van me benen en kan heel moeilijk slapen en de tijd gaat langzaam. Mag volgende week terug naar de kliniek voelt als een lange tijd om te wachten is het natuurlijk niet. Vind het moeilijk om terug te gaan en al die mensen weer zien maar ga gewoon heen maandag."
"Ik ben teruggegaan naar de kliniek heb het 2 weken volgehouden deze keer. Ik woon heel dicht bij de kliniek en ik zie dagelijks dealers en trok het weer niet. Ik sta deze keer helemaal achter mijn besluit de trek werd alleen streker en sterker en elke keer dat ik en dealer langs ziet rijden schiet in in paniek. Ik zat de latste dagen alleen maar te trillen en konstant angst wat is die dope toch sterk ben te zwak om zo dicht bij mijn huis en allerlei dingen die mij prikkelt te zijn. Moet weg uit deze milieu. Ik heb besloten om terug te gaan naar zweden waar me moeder woont en waar ik geen mensen ken uit gebruikerswereld. Ik denk dat dat mijn enige kans is. Ik ga zo gauw mogelijk. Deze forum is inderdaad misschien niet de beste plek maar hier zijn tenminste mensen die weten wat ik doorga."
"Ben al vanaf me 15e verslaafd begon met blowen en drinken ben nu 23 en al een antaal jaren verslaafd aan harddrugs begon met snuif coke en nu is het basen en heroine. De afgelopen jaar is een hel geweest iedere dag moeten gebruiken om niet ziek te worden. Leef in een wereld waar ik wist dat ik nooit in terecht zou komen. Deze zomer had ik er helemaal genoeg van gehad kon niet een dag zo verder leven was helemaal kapot. Dus werd crisisopvang en ben nooit eerder zo gemotiveerd geweest om te stoppen. Stond toen ik daar binnen kwam op 70mg methadon ik wou het zo graag afbouwen ik was helemaal overtuigd dat ik nooit meer heroine zou gebruiken want nu was het echt genoeg geweest. Mocht niet gelijk beginnen met afbouwen omdat ik geestelijk extreem zwak was (ben) door heel veel trauman die ik me hele leven heb onderdrukt met middelen alleen de afgelopen jaar heb ik zo veel meegemaakt dat het vreemd zou zijn als ik normaal zou functioneren en dan heb ik het niet eens over de jaren tot nu toe konstant misbruikt, verkrachtingen vanaf me 2e ongeveer. Ik was nu in iedergeval van plan om niet meer te vluchten en de angst, paniek verdriet schaamte schuldgevoel boosheid in de ogen kijken. Was moeilijk en elke dag was het vechten tegen mezelf. Heb er 4 weken gezeten ik was er bijna methadon afgebouwd met heel veel moeite slaaploose nachten herbelevningen angst zo sterk dat ik in me hele lichaam pijn had plus de ziekte natuurlijk ik vocht elke minuut van de dag om daar te blijven niet weggaan niet opgeven als je dat doet kom je weer in dezelfde hel terug ik wil dat leven niet meer echt niet ik weet niet hoe ik zo dom kan zijn maar stond gisteren 3 dagen op 0 methadon en ineens heb ik geen kracht meer om te vechten tegen de enorme trek zo sterk verlangen om niet meer te voelen dus besloot idioot als ik ben om daar weg te gaan kon alleen maar denken aan gebruiken ik weet niet hoe ik zo verdomd zwak en egoistisch kon zijn. Maar zit nu sinds gisteren thuis heb al voor 250 gebruikt maar ik wil dit niet meer dit voelt niet zo als vroegen ik weet weer waarom ik wou stoppen ik ben zo boos op mezelf en weet nu niet echt hoe het verder moet maar ik wil echt niet meer gebruiken"
"Fidge zei: Heej niet boos zijn op jezelf, daar schiet je op de eerste plaats niets mee op en op de tweede plaats is die negativiteit ook maar zonde van je kracht. Je hebt nu eenmaal die stap genomen en gedane zaken nemen geen keer. Ik neem aan dat je er ook van geleerd hebt. Heb je de mogelijkheid om terug te gaan en kun je daarvoor ook de motivatie opbrengen. Je klinkt gemotiveerd genoeg in je post vind ik. Probeer je kracht te verzamelen en waag een nieuwe poging, misschien bij de zlefde instantie, misschien bij een andere. Je wil er mee stoppen dan gaat het ook vast wel lukken. Blijf vooral in jezelf geloven en ga niet bij de pakken neer zitten, laat het verleden los, al klinkt dat misschien moeilijk en richt jezelf op de toekomst Sterkte!!! Klik om te vergroten... Ik heb wel geleerd van deze stomme actie waar er geen excuus voor is en ik ben een egoistische klootzak geweest tegen al die mensen die me zo heeft gesteund, voor me gevochten en in me geloofde ik zou graag terug maar denk niet dat het mag hoe kunnen ze me ooit weer vertrouwen? Hoe moet ik iemand overtuigen dat ik gemoitiverd ben wanner ik na 3 dagen zonder methadon al terugevallen ben. Maar je heb gelijk ik heb nog steeds de wil dus kan ik me kracht beter gebruiken dan mezelf in de grond stampen en allerlei excuses zoeken om naar de kloten te gaan en vluchten van mezelf. mag ik niet terug ga ik toch vechten het is misschien toch niet te laat. Dank je wel voor je positiviteit en me motivatie geven om toch doortegaan waar ik aan begonnen ben"
"Adrenochroom zei: Hee, Klinkt alsof je echt ongelovelijk veel hebt meegemaakt in je leven.. Neem het jezelf niet kwalijk jij hebt niet gekozen voor die trauma's. Mijn trauma's zijn niets met die van jou vergeleken en ook ik weet hoe moeilijk het kan zijn die shit aan te kijken en toe te laten en die angsten gewoon te voelen. Ik wens je heel veel sterkte en ik zie dat er een duidelijke wens om te stoppen in je opstaat en dat is goed! Nu is het een kwestie van ervoor gaan en het te doen!!! Succes, we staan achter je, blijf schrijven, dat helpt Groetjes, Adreno Klik om te vergroten... Dank je wel. Ik wil zo graag stoppen en gisteren was ik ook niet van plan om weer heroine te gebruiken ik zou alleen drinken en misschien een pijpje maar geen bruin wat kan een mens zich zelf voor de gek houden. Kan het niet terugdraaien wel proberen om van te leren weer opstaan en doorgaan makkelijk praten natuurlijk het word niet makkelijk en er zal weer dagen komen dat de trek me helemaal gek maakt en ik moet die gevoel leren beheersen sterker zijn dan die troep wat er ook gebeurt weer makkelijk praten haha ..ga het toch proberen Bedankt voor de steun en ik zal blijven schrijven"
"Ga naar een vriendin toe waar ik niet kan gebruiken proberen zo veilig mogelijk de dagen tot dinsdag doorkomen dan heb ik afspraak met iemand van de verslavingszorg en kan ik laten zien dat ik heel erg spijt heb en dat ik nog steeds gemotiveerd ben om te stoppen en ik heb van dit wel geleerd dat het zit er voor mij niet in om alleen met de heroine te stoppen en alleen in het weekend basen en drinken..."