#1
@Goldie1980: ik denk dat de TS al een tijdje niet meer hier komt. Mogelijk krijgt hij bericht dat jij hier post, maar als je hem een PB (een prive bericht- een soort peroonlijk mailtje via deze site-) stuurt, dan krijgt hij zeker een berichtje. Dan maak je meer kans dat hij het leest en dat jullie met elkaar in contact kunnen komen.
