#1
Marko schrijft....... Ik citeer dat ik sinds kort ben opgenomen in de verslavingszorg detoxinatie. Een proces die ik gedurende een tijd van plus minus 3weken moet ontgiften. Ja speed of amfetaminen zijn werkelijk verslavende, verdovende middelen, omdat ik dat zelf naar enige tijd te hebben gebruikt zelf ervaar. Zo`N ruim 13jaar geleden ben ik aan de drugs begonnen, en ben er sinds anderhalve week mee gestopt. Maar ik moet zeggen dat, dat heel moeilijk voor mij is om er een definitief punt achter te zetten, omdat mijn zuchtmomenten die als vlagen voor de dag komen als een moeilijke ervaring omschreven kan worden. Misschien neem ik wel teveel hooi op de vork, maar mijn draagkracht die op mijn schouders rusten worden steeds zwaarder. Mensen ik heb het er zeer moeilijk mee!!! maar laat me eerlijk zijn: waar een wil is, is een weg.........En voor iedereen is die weg mogelijk te bewandelen. Neem de tijd ervoor om nee te zeggen wanneer het op het juiste moment mogelijk zou zijn. En op dit moment is mijn tijd aangebroken om er een definietief punt achter te zetten. Amfetaminen zijn zeer zeker verslavend. Als drugservaringsdeskundige kan ik dat wel stellen.....Gr. Marko

