#1
Gistereavond heb ik alle zooi weggegooid, denk nog gram of 5.marko zei:Marko schrijft....... En op dit moment is mijn tijd aangebroken om er een definietief punt achter te zetten. Amfetaminen zijn zeer zeker verslavend. Als drugservaringsdeskundige kan ik dat wel stellen.....Gr. Marko![]()
![]()
![]()
![]()
Na 7 jaar op de pep word t tijd dat ik maar eens ga ervaren hoe t voelt om te leven, volgens mij als ik je zo lees word t niet makkelijk.
Maar wou je even hart onder de riem steken je bent niet alleen