Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAmfetaminen zijn werkelijk verslavende middelen

Amfetaminen zijn werkelijk verslavende middelen

39 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Heel goed dat je gestopt bent! Speed is tog niks anders als troep.
Ik hoop dat je dit volhoud! :wink:
Klik om te vergroten...
Jij houdt wel van uitersten hè? Jij kunt niet met alcohol omgaan, dus is het troep. Deze idioot kan niet met amfetamine omgaan, dus is het troep. Wat is de volgende?
Klik om te vergroten...


Ik persoonlijk vind het troep. Als iemand het geen troep vind dan is dat zijn mening dit is en blijft echter het mijne.

Over alcohol overdrijf ik soms wat te erg.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
hislordship zei:
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Heel goed dat je gestopt bent! Speed is tog niks anders als troep.
Ik hoop dat je dit volhoud! :wink:
Klik om te vergroten...
Jij houdt wel van uitersten hè? Jij kunt niet met alcohol omgaan, dus is het troep. Deze idioot kan niet met amfetamine omgaan, dus is het troep. Wat is de volgende?
Klik om te vergroten...


Ik persoonlijk vind het troep. Als iemand het geen troep vind dan is dat zijn mening dit is en blijft echter het mijne.

Over alcohol overdrijf ik soms wat te erg.
Klik om te vergroten...

Als jij persoonlijk het troep vind, dan moet je je zin anders formuleren en niet zeggen ''Speed is ''tog'' niks anders als troep.'' maar ''Ik vind speed troep.''

:wave:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Andrew.

Daar heb je gelijk in had ik idd beter kunnen verwoorden.
Ik zal in het vervolg beter mijn posts na kijken :wink:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik persoonlijk vind het troep. Als iemand het geen troep vind dan is dat zijn mening dit is en blijft echter het mijne.

Over alcohol overdrijf ik soms wat te erg.[/quote]

je moet het leren waarderen ik vond het op het begin ook rotzooi en nu is t heerlijk
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#5
knolselderij zei:
Ik persoonlijk vind het troep. Als iemand het geen troep vind dan is dat zijn mening dit is en blijft echter het mijne.

Over alcohol overdrijf ik soms wat te erg.
Klik om te vergroten...

je moet het leren waarderen ik vond het op het begin ook rotzooi en nu is t heerlijk[/quote]

Ik weet niet of het nodig/ verstandig (?) is om iets als verdovende "te leren waarderen", is mooi meegenomen als je het rotzooi vindt toch?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook als je t waardeert blijft het rotzooi, net als de hamburgers van de mcdonalds. So sweet... so much garbage.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
BlackRobBlunt zei:
Ook als je t waardeert blijft het rotzooi, net als de hamburgers van de mcdonalds. So sweet... so much garbage.
Klik om te vergroten...

Haha, wat een geniaal citaat :grin:
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marko schrijft....... Ik citeer dat ik sinds kort ben opgenomen in de verslavingszorg detoxinatie. Een proces die ik gedurende een tijd van plus minus 3weken moet ontgiften. Ja speed of amfetaminen zijn werkelijk verslavende, verdovende middelen, omdat ik dat zelf naar enige tijd te hebben gebruikt zelf ervaar. Zo`N ruim 13jaar geleden ben ik aan de drugs begonnen, en ben er sinds anderhalve week mee gestopt. Maar ik moet zeggen dat, dat heel moeilijk voor mij is om er een definitief punt achter te zetten, omdat mijn zuchtmomenten die als vlagen voor de dag komen als een moeilijke ervaring omschreven kan worden. Misschien neem ik wel teveel hooi op de vork, maar mijn draagkracht die op mijn schouders rusten worden steeds zwaarder. Mensen ik heb het er zeer moeilijk mee!!! maar laat me eerlijk zijn: waar een wil is, is een weg.........En voor iedereen is die weg mogelijk te bewandelen. Neem de tijd ervoor om nee te zeggen wanneer het op het juiste moment mogelijk zou zijn. En op dit moment is mijn tijd aangebroken om er een definietief punt achter te zetten. Amfetaminen zijn zeer zeker verslavend. Als drugservaringsdeskundige kan ik dat wel stellen.....Gr. Marko :wave: :wave: :wave: :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
Klik om te vergroten...

Maar wel goed dat je wilt stoppen, maar dat het verslavend is lijkt me nogal duidelijk he.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben zelf 12 jaar verslaafd geweest aan speed, gebruikte zo'n 2 gram per dag. Rond afgelopen Oud en Nieuw had ik het er opeens helemaal mee gehad. Ik wou niet meer afhankelijk zijn van een middel om me goed te voelen. Omdat ik er zelf zo graag mee wou stoppen, is me dit per 1 januari cold trukey gelukt. En nu ik zie wat voor moois dat me allemaal oplevert, heb ik er totaal geen behoefte meer aan gehad. Kijk naar alle voordelen die het je oplevert en kijk naar de nadelen die het speedgebruik je bracht. Dan is de keuze snel gemaakt. Ik wens je heel veel succes en hou vol, juist op de moeilijke momenten. Achteraf zul je dan zo blij zijn dat je het volgehouden hebt en ervaar je de grote voordelen van het stoppen ermee. Succes :wave:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Elke drug/genotsmiddel heeft de potentie om verslavend te zijn, of het dat uiteindelijk wel of niet is, is afhankelijk van de gebruiker. Succes iig!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kwestie van prioriteiten. Een verslaving past niet in het beeld dat ik van mijn toekomst heb, dus komt die er niet, punt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
zo Marko ....

daar kom je nu pas achter en je hebt nog wel een opleiding ook !

:wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Kwestie van prioriteiten. Een verslaving past niet in het beeld dat ik van mijn toekomst heb, dus komt die er niet, punt.
Klik om te vergroten...
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Kwestie van prioriteiten. Een verslaving past niet in het beeld dat ik van mijn toekomst heb, dus komt die er niet, punt.
Klik om te vergroten...
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#17
marko zei:
Misschien neem ik wel teveel hooi op de vork, maar mijn draagkracht die op mijn schouders rusten worden steeds zwaarder. Mensen ik heb het er zeer moeilijk mee!!! maar laat me eerlijk zijn: waar een wil is, is een weg.........
Klik om te vergroten...

Nee, je neemt niet teveel hooi op je vork.
Zoals je zelf al zegt, het gaat om wilskracht en wilskracht alleen.
Het is niet zoals bijvoorbeeld een ziekte overwinnen, een examen, of een sport-prestatie, waarbij het slagen ook afhankelijk is van kennis, conditie, of omstandigheden.
Het enige wat je nodig hebt, is dat jij het wilt.
Het kan onaangenaam zijn, maar het leven heeft nu eenmaal af en toe onaangename momenten.
Onthoud dat het niet de drugs of de omstandigheden zijn, die je iets laten doen, maar dat jij degene bent die de keuzes maakt.

Keep it up.
j
jonko91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
hislordship zei:
Heel goed dat je gestopt bent! Speed is tog niks anders als troep.
Ik hoop dat je dit volhoud! :wink:
Klik om te vergroten...
Jij houdt wel van uitersten hè? Jij kunt niet met alcohol omgaan, dus is het troep. Deze idioot kan niet met amfetamine omgaan, dus is het troep. Wat is de volgende?
Klik om te vergroten...

ja niemand heefthier het recht om speed troep te noemen
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#19
jonko91 zei:
Exceptional Insight zei:
hislordship zei:
Heel goed dat je gestopt bent! Speed is tog niks anders als troep.
Ik hoop dat je dit volhoud! :wink:
Klik om te vergroten...
Jij houdt wel van uitersten hè? Jij kunt niet met alcohol omgaan, dus is het troep. Deze idioot kan niet met amfetamine omgaan, dus is het troep. Wat is de volgende?
Klik om te vergroten...

ja niemand heefthier het recht om speed troep te noemen
Klik om te vergroten...

Oh?
Ik kan speed waarderen, vind het dus geen troep,
maar ik >vind< eigenlijk niet dat jij het recht hebt om op zo'n manier je mede-forummers te vertellen waar ze volgens jou wel en niet recht op zouden hebben.. Laat dat maar aan de admins en forumregels over, niet aan een mening, imo.
Hij heeft zijn excuses voor de fout verwoorde post trouwens al aangeboden, en gemeld dat dit gewoon zijn mening was, dus dit komt voor mij een beetje over alsof je vind dat hij geen recht op die mening heeft??
Misschien heb je dat wel gemist enzo, en is je post niet zo bedoeld,
maar zelfs dan vind ik het nog vrij bot overkomen..
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja precies zei:
Ik ben zelf 12 jaar verslaafd geweest aan speed, gebruikte zo'n 2 gram per dag. Rond afgelopen Oud en Nieuw had ik het er opeens helemaal mee gehad. Ik wou niet meer afhankelijk zijn van een middel om me goed te voelen. Omdat ik er zelf zo graag mee wou stoppen, is me dit per 1 januari cold trukey gelukt. En nu ik zie wat voor moois dat me allemaal oplevert, heb ik er totaal geen behoefte meer aan gehad. Kijk naar alle voordelen die het je oplevert en kijk naar de nadelen die het speedgebruik je bracht. Dan is de keuze snel gemaakt.


Ik wens je heel veel succes en hou vol, juist op de moeilijke momenten. Achteraf zul je dan zo blij zijn dat je het volgehouden hebt en ervaar je de grote voordelen van het stoppen ermee. Succes :wave:
Klik om te vergroten...



Nou voor jou hoop ik het beste, en hou vol!!! Met mij is het helaas anders, het is mij helaas na een opname waarbij ik zeker wist dat ik er vanaf zou komen, niet gelukt, want na de opname stond ik open met alle verwachtingen die ik jammer genoeg niet wist te omzeilen. Nu ben ik mij aan het bedenken om mij nog eens te laten opnemen, omdat, dat voor mij als laatste alternatief gezien wordt. Voor mij blijft dat een gevecht die ik steeds moet aangaan. Maar als ik al leest dat speed als medicijn wordt gebruikt, denk ik dat ik zonder speed niet meer kan functioneren, en dat een opname voor mij een tijdelijke oplossing zal zijn. Gr. Marko :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."