#1
Ik vraag me toch zo af, hoe heeft het in godsnaam zo ver kunnen komen? Hoe heeft het zo kunnen gebeuren dat ik ermee door ging, en elke keer zei ik stop wel n keer, totdat ik er achter kwam dat het echt niet meer ging. En nu zit ik in deze shit. Ik voel me ziek, misselijk, hoofdpijn, verveling is wat minder aangezien ik aan het robotten ben als n malle (kamer opruimen, administratie doen, serie aant downloade voor vanavond, bakje chips erbij) vanavond gaat wel goedkomen.
Het feit dat mijn 2 vrienden, blowmaten of niet, ik kende ze al voor het blowen, mij zo laten vallen. Ik ben al ontzettend boos, ik voel al bij alles een blinde vlek, maar dat ze dit flikken... Dit was precies wat er fout ging vorige keer. Na 2 weken wou ik wel eens wat 'doen'. Maar het enige wat ik wist om te doen was blowen.
Achja, ze kunnen de tering krijgen ik bel ze niet meer. Nooit meer. Het zijn verwende klootzakken, vooral eentje. Opscheppen met ze dure kleding en dure ipad, terwijl hij goddomme weet hoe ik er financieel thuis voor sta! Hij is een verwend achterbaks mannetje, dat liegt en bedriegt. Hij zou een tijdje geleden langkomen om ff te bespreken wat we gaan ondernemen ivm het stoppen. 3 weken gewacht, bel ik em dan zegt ie ja ik was ff met collega chillen.
Hele dikke vinger kan ie krijgen
Jij gaat niet stoppen mannetje, blow maar lekker verder met die collega van je, en die coke die je snuift ééns in de week. (laat me niet lachen man)
Hij heeft ook n keer xtc gedaan, en zit mij doodleuk te vertellen hoe hij het gaat inplannen: volgende week eentje, 2 weken daarna nog n keer haha ja ik geloof et. Wil ik em helpen door hem tips te geven van je moet uitkijken, dit wil je niet erbij hebben, wacht er zeker 3 maanden ofso mee, maar nee dan ben ik n bemoeial en een betweter.
Van je vrienden moet je et hebben he? :P
Het feit dat mijn 2 vrienden, blowmaten of niet, ik kende ze al voor het blowen, mij zo laten vallen. Ik ben al ontzettend boos, ik voel al bij alles een blinde vlek, maar dat ze dit flikken... Dit was precies wat er fout ging vorige keer. Na 2 weken wou ik wel eens wat 'doen'. Maar het enige wat ik wist om te doen was blowen.
Achja, ze kunnen de tering krijgen ik bel ze niet meer. Nooit meer. Het zijn verwende klootzakken, vooral eentje. Opscheppen met ze dure kleding en dure ipad, terwijl hij goddomme weet hoe ik er financieel thuis voor sta! Hij is een verwend achterbaks mannetje, dat liegt en bedriegt. Hij zou een tijdje geleden langkomen om ff te bespreken wat we gaan ondernemen ivm het stoppen. 3 weken gewacht, bel ik em dan zegt ie ja ik was ff met collega chillen.
Hele dikke vinger kan ie krijgen
Hij heeft ook n keer xtc gedaan, en zit mij doodleuk te vertellen hoe hij het gaat inplannen: volgende week eentje, 2 weken daarna nog n keer haha ja ik geloof et. Wil ik em helpen door hem tips te geven van je moet uitkijken, dit wil je niet erbij hebben, wacht er zeker 3 maanden ofso mee, maar nee dan ben ik n bemoeial en een betweter.
Van je vrienden moet je et hebben he? :P