#1
Beste LoveQuality,
Ik voel met je mee ik heb zelf ook een aantal keer slaapverlamming gehad. Geloof me het is angstaanjagend maar het word erger door meer slaapgebrek. Hoe naar ook maar luister heel goed naar je lijf als je gaat liggen. Slaap neit op je rug dan gebeurd het sneller. Als je goed luistert naar je lijf dan kan je het op voelen komen. Het gebeurd meestal op het moment dat je in slaap valt. Als het gebeurd probeer dan zo kalm mogelijk te blijven. Probeer je te beseffen wat het is. Voor mij hielp het heel erg om tijdens de slaapverlamming te denken aan de wikipedia pagina al kon dat maar moeilijk. Maar dan kon ik het ietsje relativeren mezelf rustig houden. Om er uit te komen helpt voor mij het beste om me heel erg te concentreren op 1 bepaalde hand om die te bewegen. Zodra die in beweging komt (lijkt een eeuwigheid te duren) dan kom je er uit. Ga dan ontspannen weer liggen op je zij en ga wat lezen en probeer even wakker te blijven. Als je meteen weer gaat slapen is de kans vrij groot dat het weer gebeurd.
Maar probeer vooral kalm te blijven. Het is een nogal onbegrepen fenomeen al honderden jaren. Het voelt bijna demonisch en het is mega eng. De eerste twee keer dat het me gebeurde dacht ik dat ik een hersenbloeding had ofzo. Je niet kunnen bewegen en voor je gevoel keihard schreeuwen en gevangen in je hoofd zitten terwijl boze entiteiten op je borst zitten en vervormde schaduwen overal in je kamer om je heen klotsen. Ook hoorde ik mensen lopen.
Hou in je hoofd dat er zwart wit gezien niks aan de hand is en dat het over gaat. Dat er een schakel foutje word gemaakt in je hoofd.
Keep up niks gebruiken jij...
mocht je vragen hebben je mag me altijd PM'en
Ik voel met je mee ik heb zelf ook een aantal keer slaapverlamming gehad. Geloof me het is angstaanjagend maar het word erger door meer slaapgebrek. Hoe naar ook maar luister heel goed naar je lijf als je gaat liggen. Slaap neit op je rug dan gebeurd het sneller. Als je goed luistert naar je lijf dan kan je het op voelen komen. Het gebeurd meestal op het moment dat je in slaap valt. Als het gebeurd probeer dan zo kalm mogelijk te blijven. Probeer je te beseffen wat het is. Voor mij hielp het heel erg om tijdens de slaapverlamming te denken aan de wikipedia pagina al kon dat maar moeilijk. Maar dan kon ik het ietsje relativeren mezelf rustig houden. Om er uit te komen helpt voor mij het beste om me heel erg te concentreren op 1 bepaalde hand om die te bewegen. Zodra die in beweging komt (lijkt een eeuwigheid te duren) dan kom je er uit. Ga dan ontspannen weer liggen op je zij en ga wat lezen en probeer even wakker te blijven. Als je meteen weer gaat slapen is de kans vrij groot dat het weer gebeurd.
Maar probeer vooral kalm te blijven. Het is een nogal onbegrepen fenomeen al honderden jaren. Het voelt bijna demonisch en het is mega eng. De eerste twee keer dat het me gebeurde dacht ik dat ik een hersenbloeding had ofzo. Je niet kunnen bewegen en voor je gevoel keihard schreeuwen en gevangen in je hoofd zitten terwijl boze entiteiten op je borst zitten en vervormde schaduwen overal in je kamer om je heen klotsen. Ook hoorde ik mensen lopen.
Hou in je hoofd dat er zwart wit gezien niks aan de hand is en dat het over gaat. Dat er een schakel foutje word gemaakt in je hoofd.
Keep up niks gebruiken jij...
mocht je vragen hebben je mag me altijd PM'en
LoveQuality zei:Ja slapen durf ik gewoon niet meer, lig hier al uren met men ogen open...
Ik wil gewoon iemand die me kan vastpakken en geruststellen.. bedankt voor je tips Fool!!!!!