Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerzwijgen van drugsgebruik voor je partner

Verzwijgen van drugsgebruik voor je partner

50 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat de leugens vaker voorkomen waneer er bv afspraken gemaakt worden om bv te verminderen denk dat dan wel eens meer word gelogen over hoeveelheid en aantal x enz
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nu geen partner meer.. Maar toen ik nog een relatie had raakte ik verslaafd aan speed. In die periode heb ik heel veel gelogen over mn drugs gebruik. Hij kreeg na een tijdje wel door dat ik het iets vaker deed dan dat hij dacht, maar pas toen het uit ging kwam hij erachter dat ik iedere dag snoof.. Mijn advies: wees altijd eerlijk. Liegen veroorzaakt zo kjenker veel ellende.. Niet alleen voor jezelf, maar vooral voor je partner.. Als je echt oprecht van iemand houdt, lieg dan niet over je gebruik.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nog niet echt in die situatie gezeten...


Ik HAAT liegen... en een relatie is voor mij op vertrouwen gebaseerd!
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een partner die vroeger veel meer gebruikt heeft dan ik ooit nog zal gebruiken, dus dat is nooit een probleem. Bovendien ben ik tegenwoordig een incidenteel gebruiker. Speed komt niet meer boven de 4 keer per jaar uit en andere dingen doe ik ook haast niet meer. Alleen de echte psychedelica nog en wat dat betreft, had ik geen idealer vriendje kunnen hebben.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik lieg daar niet om en daarbij zou hij het zo doorhebben en andersom precies hetzelfde

een relatie met leugens loopt vroeg of laat altijd fout af
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is nooit nodig geweest, want meeste van mijn vriendjes gebruikten zelf een stuk harder dan ik. Ben ook niet van plan om erover te liegen, maar kan me wel voorstellen dat je het doet, als je een partner hebt die er erg moeilijk over doet...
M
Milan74Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De speed kreeg na verloop van tijd een negatieve invloed op mijn libido en het krijgen van een goede harde erectie. Alhoewel dit in zekere mate ook te maken had met mijn bedrijf die door de economische recessie niet goed liep. Ik heb mijn speedgebruik aan mijn vriendin altijd verzwegen. We hadden op een gegeven moment nog maar 1 keer maand sex of zo.

Ook klaarkomen met speed op kan na langdurig gebruik een probleem worden. Je komt echt met moeite klaar.
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
i always tell the truth even when i lie :wink:
w
willem op den driesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lektroluv zei:
Ik heb nog niet echt in die situatie gezeten...


Ik HAAT liegen... en een relatie is voor mij op vertrouwen gebaseerd!
Klik om te vergroten...

:)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je over je drugsgebruik moet liegen is er wel heel iets erg aan de hand, en al helemaal wanneer dit tegen je partner is. Verzwijgen kan ik enigszinds begrijpen maar zodra je gaat liegen ben je goed verslaafd tbh.
D
Dr.GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kunt het ook verzwijgen, dan hoef je niet te delen.

Maarja buiten de eerder genoemde eerlijkheid hoort delen eigenlijk ook wel bij een relatie. :openmouth:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon iemand zoeken die net zo hard mee doet :beer:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aan het begin van de relatie waren we allebei onschuldige nietgebruikers...

Toen ging ik roken, blowen, keertje mdma proberen, etc.

Roken is geen probleem, blowen ook niet als ze er niet bij is..
Ik heb 1x duidelijk proberen te maken dat ik mdma gebruik, maar dat durfde ik uiteindelijk toch niet door de felle tegenreactie :(

Maar stom is ze ook niet, dus ze zal het vast wel weten, we praten er gewoon niet over. Great succes! :grin: :hearteyes:




*edit typos*
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Supervlieg zei:
Als je over je drugsgebruik moet liegen is er wel heel iets erg aan de hand, en al helemaal wanneer dit tegen je partner is. Verzwijgen kan ik enigszinds begrijpen maar zodra je gaat liegen ben je goed verslaafd tbh.
Klik om te vergroten...

QFT
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee, maar we gebruiken ook vaak samen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik gebruik dan wel geen speed, maar ik zou nooit liegen over wat ik gebruik tegen mijn vriend, ook niet tegen familie. Eerlijkheid is handig, duurt langer, en als je een goede relatie hebt dan hoeft het ook geen probleem te zijn.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik lieg tegen sommige mensen wel,alleen wanneer het nodig is.
Soms om conversaties/problemen/zorgen te vermijden.

Maar probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
ook niet tegen familie.
Klik om te vergroten...
''ooms, tantes, nichtjes, papa, mama, kleinzoon..
welkom, ik zal maar met de deur in huis vallen:
Ik sta al 4 dagen retestrak en gebruik regelmatig wel eens allerlei harddrugs..Het is maar dat jullie het weten''

De reactie zou ik hier bij ons thuis wel eens willen zien dan :mrgreen:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb een hekel aan oneerlijkheid, ik kan ook niet eens goed liegen, dus begin er ook niet aan. Zeker niet tegenover mijn partner! Tyler en ik gebruiken in dezelfde mate, we zitten graag op hetzelfde level. Stiekem gebruiken en me ondertussen op een ander gevoelsniveau bevinden dan hij, lijkt me sowieso al heeeeel onprettig!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Taat zei:
azgaza zei:
ook niet tegen familie.
Klik om te vergroten...
''ooms, tantes, nichtjes, papa, mama, kleinzoon..
welkom, ik zal maar met de deur in huis vallen:
Ik sta al 4 dagen retestrak en gebruik regelmatig wel eens allerlei harddrugs..Het is maar dat jullie het weten''

De reactie zou ik hier bij ons thuis wel eens willen zien dan :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Die reactie is omdat je nooit eerlijk geweest bent en het nu als een schok komt. Als je al van je eerste jointje eerlijk was geweest zouden ze er langzaam in mee gegroeid zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."