Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerzwijgen van drugsgebruik voor je partner

Verzwijgen van drugsgebruik voor je partner

50 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, maar we gebruiken ook vaak samen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik dan wel geen speed, maar ik zou nooit liegen over wat ik gebruik tegen mijn vriend, ook niet tegen familie. Eerlijkheid is handig, duurt langer, en als je een goede relatie hebt dan hoeft het ook geen probleem te zijn.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lieg tegen sommige mensen wel,alleen wanneer het nodig is.
Soms om conversaties/problemen/zorgen te vermijden.

Maar probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
ook niet tegen familie.
Klik om te vergroten...
''ooms, tantes, nichtjes, papa, mama, kleinzoon..
welkom, ik zal maar met de deur in huis vallen:
Ik sta al 4 dagen retestrak en gebruik regelmatig wel eens allerlei harddrugs..Het is maar dat jullie het weten''

De reactie zou ik hier bij ons thuis wel eens willen zien dan :mrgreen:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een hekel aan oneerlijkheid, ik kan ook niet eens goed liegen, dus begin er ook niet aan. Zeker niet tegenover mijn partner! Tyler en ik gebruiken in dezelfde mate, we zitten graag op hetzelfde level. Stiekem gebruiken en me ondertussen op een ander gevoelsniveau bevinden dan hij, lijkt me sowieso al heeeeel onprettig!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Taat zei:
azgaza zei:
ook niet tegen familie.
Klik om te vergroten...
''ooms, tantes, nichtjes, papa, mama, kleinzoon..
welkom, ik zal maar met de deur in huis vallen:
Ik sta al 4 dagen retestrak en gebruik regelmatig wel eens allerlei harddrugs..Het is maar dat jullie het weten''

De reactie zou ik hier bij ons thuis wel eens willen zien dan :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Die reactie is omdat je nooit eerlijk geweest bent en het nu als een schok komt. Als je al van je eerste jointje eerlijk was geweest zouden ze er langzaam in mee gegroeid zijn.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
Taat zei:
azgaza zei:
ook niet tegen familie.
Klik om te vergroten...
''ooms, tantes, nichtjes, papa, mama, kleinzoon..
welkom, ik zal maar met de deur in huis vallen:
Ik sta al 4 dagen retestrak en gebruik regelmatig wel eens allerlei harddrugs..Het is maar dat jullie het weten''

De reactie zou ik hier bij ons thuis wel eens willen zien dan :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Die reactie is omdat je nooit eerlijk geweest bent en het nu als een schok komt. Als je al van je eerste jointje eerlijk was geweest zouden ze er langzaam in mee gegroeid zijn.
Klik om te vergroten...

Klopt ja, als ik al die tijd had gezwegen en nu zou komen van 'hoi mam, ik heb 11 keer LSD en 14 keer paddo's gedaan, ik blow elke dag stiekem op mijn kamer en.. het gaat prima allemaal' dan was ze zich denk ik helemaal doodgeschrokken. Maar nu vind ze het niet eens echt een probleem.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Klopt ja, als ik al die tijd had gezwegen en nu zou komen van 'hoi mam, ik heb 11 keer LSD en 14 keer paddo's gedaan, ik blow elke dag stiekem op mijn kamer en.. het gaat prima allemaal' dan was ze zich denk ik helemaal doodgeschrokken. Maar nu vind ze het niet eens echt een probleem.
Klik om te vergroten...


Maar jij hebt geen uber-christelijke familie... :(
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
liegen bah

als je liegt in je relatie zou ik er maar eens ff goed over gaan nadenken of je nog wel van diegene houdt
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#10
jup, heb inderdaad gelogen over mijn drugsgebruik. ze was er fel op tegen en wist van mijn drugs'verleden' (dat k een aantal keer gedaan had) maar mocht het niet meer doen.

Toch meer gaan doen, had t na een tijdje verteld en is de relatie voorbij..
Maar binnekort gaan we samen een pilletje nemen :grin: :confused:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
mja ik zou het zoiezo niet verzwijgen tegen men partner. ik zou er eentje zoeken die het net zo graag doet als mij.
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sommige mensen horen het niet weten.. Zeker niet die hypocriete zatlappen die anti-drugs zijn :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sws ben ik voor een eerlijke start met mijn partner. Het antwoord "ja", op de vraag als ik drugs gebruik, hoort daar natuurlijk bij. Kan ze er niet mee om is ze vrij om te gaan, kan ze er mee om gaan ben ik wel bereid er ook anders mee om te gaan in haar bijzijn zonder dat ik gepusht word...
B
BabygirlLid
01-01-2024, 00:00
#14
Liegen kwetst enorm.
Mijn vriend liegt ook tegen me, vind regelmatig speed bij ons thuis,of in zijn kleren.
Ik ben niet tegen drugs voor ik het zoveel vond gebruikten we in het weekend ook wel eens samen.
Begrijp gewoon niet Waal' hij niet eerlijk tegen me kan zijn?
Nu ben ik radeloos en denk eraan om hem te verlaten... Wat is een relatie zonder vertrouwen?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pff, liegen tegen je geliefden is wel erg zwak. Als ik je vriendje was had ik je keihard aangepakt :wink:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb geen geen vriendin of wat dan ook, maar ik was een koning in het verborgen houden van stiekem gebruik voor familie en vrienden. Rustig wat speed erdoorheen rammen tijdens het indrinken of vaag van de benzodiazepinen een film bekijken. Helaas liep ik op een gegeven moment tegen een probleem aan waar alle gebruikers vroeg of laat mee te maken krijgen: nonchalant gedrag. Een sealtje hier, een bullet daar, je wordt veel te makkelijk. Dan barst de bom op een gegeven moment wel. :sunglasses:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik verzwijg niks, als ze het niet willen weten moeten ze het ook niet vragen toch?

natuurlijk begin ik er nooit zelf over in wat meer openbare plekken zoals op het werk ofzo. mijn prive kringen weten er wel van, en als ze ernaar vragen krijgen ze gewoon eerlijk antwoord. de meesten willen het helemaal niet weten.

een partner kan ik niet gebruiken, dus dat is geen probleem.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn partner gebruikt vaak met me mee. We doen dit voor geestverruiming of recreatief. Het is fijn dit samen te delen. Ik gebruik wel wat vaker als haar soms op een feestje als ze zelf die avond niet gebruikt. Ze vind dit helemaal prima heeft er totaal geen moeite mee.

Weet ze dus al mijn gebruik? Euhm nee dat niet. Ik gebruik zo nu en dan een uppertje voor werk al ben ik daar mee gestopt. Soms een lijntje Ket in mijn eentje voor de lol. Het is ook niet dat ik perse niet wil dat ze het weet maar ik vertel niet alles over mijn leven aan haar. Vaak omdat ik er niet aan denk maar ook vaak omdat ik er niet zon zin in heb. Maar echt een geheim is het ook weer niet. Ik vertel het uiteindelijk altijd wel. Ze weet dat ik een beetje een privé persoon ben en ze respecteert dat. Sterker nog dat vind ze aantrekkelijk van me. En ze vind het zelfs leuk dat ik mijn grenzen erg opzoek en ze weet ook dat puntje bij paaltje ik een hele verstandige gast ben die veel uitpluist over gebruik en verschillende middelen.

MeejheM zei:
ik verzwijg niks, als ze het niet willen weten moeten ze het ook niet vragen toch?

natuurlijk begin ik er nooit zelf over in wat meer openbare plekken zoals op het werk ofzo. mijn prive kringen weten er wel van, en als ze ernaar vragen krijgen ze gewoon eerlijk antwoord. de meesten willen het helemaal niet weten.

een partner kan ik niet gebruiken, dus dat is geen probleem.
Klik om te vergroten...
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nooit iets verzwegen.
Als je dat doet omdat je partner het niet trekt, dan zou ik er maar eens een gesprek over voeren en afvragen waarom hij/zij er moeilijk over doet, of jezelf afvragen of je niet teveel en/of te vaak gebruikt.
Écht iets categorisch verzwijgen in een relatie is überhaupt niet echt best...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#20
True

Sally Tessio zei:
Nooit iets verzwegen.
Als je dat doet omdat je partner het niet trekt, dan zou ik er maar eens een gesprek over voeren en afvragen waarom hij/zij er moeilijk over doet, of jezelf afvragen of je niet teveel en/of te vaak gebruikt.
Écht iets categorisch verzwijgen in een relatie is überhaupt niet echt best...
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."