#1
Misschien nog een aanvulling op m'n afgelopen terugval.
Ik heb 7 maanden lang een relatie gehad met 'n meisje waar ik helemaal gek van was. Ik woonde bij haar, wat achteraf veel te snel is gegaan. Dit meisje had Borderline waardoor ze enorm veel energie van mij vroeg. Dit terwijl ik net m'n jaar aan het afronden was, ik volg een studie verpleegkunde. En daarbij ook nog eens moest werken omdat ik wel gewoon m'n geld nodig had. Dit alles bij elkaar zorgde ervoor dat ik echt overmoeid raakte en depressief.
Ik was niet meer de oude jongen voor haar vond ze, en toen heeft ze me op straat gezet waardoor ik terug moest naar m'n ouders.
Ik voelde me zo ellendig de maanden erna, dat ik regelmatig aan het gebruik van GHB dacht. De combinatie van liefdesverdriet, depressie en weer bij je ouders woonde zorgde voor veel cravings. Zelfs na ruim een jaar clean te zijn van GHB. Uiteindelijk googlede ik 'GHB kopen', waardoor ik in contact kwam met 'n dealer.
Daar kocht ik een flesje van 150ml, meteen vanaf m'n eerste dosis niet meer kunnen stoppen met gebruiken.
Vanaf dosis 1, meteen elke 2 of 3 uur een dosis. Dit totdat ik ben opgenomen in de detox. Heb zo'n anderhalve liter weg gebruikt in m'n laatste terugval. Het spul laat je onoverwinnelijk voelen, constant de gedachten gehad dat ik er nog wel mee zou kunnen stoppen. Geobsedeerd zijn door het middel, dat is wat verslaving aan GHB voor mij betekend.
Eigenlijk alle nare gevoelens waar ik tegen aan loop in het dagelijks leven verdwijnen door een dosis GHB. Maar uiteindelijk maakt het je een ander persoon, en gaan mensen gegarandeerd aan je zien dat je iets gebruikt. De grenzen vervagen steeds meer. Ik heb 4 keer in een ambulance geleden omdat ik weer eens teveel gepakt had. En dan absoluut niks kunnen herrineren van hoe raar je je wel niet hebt gedragen. Je hoeft van teveel gebruiken niet out te gaan als je een hoge tolerantie hebt. Maar je weet dan totaal niet wat je doet, je bewustzijn is uitgeschakeld maar je bent voor andere nog wel wakker. Ik ging in het dieptepunt van m'n verslaving zelfs van 14ml niet meer out. Dan heb ik t wel over m'n verslaving van anderhalf jaar terug.
Tot slot raad ik iedereen die een verslavingsgevoeligheid heeft het gebruik van GHB af. Je hebt door het effect van GHB zo erg t idee dat je de controle nog hebt over t middel. Het zorgeloze gevoel ervan laat je geloven dat je het allemaal wel aan kan. Maar als je echt beseft dat je niet goed bezig bent, ben je al te laat. En als je eenmaal in de fase bent beland dat je het moet gebruiken is de lol er echt vanaf!
GHB verslaving heeft 2 fases, of alles gaat wel goed of het is totale crisis.
Raver.
Ik heb 7 maanden lang een relatie gehad met 'n meisje waar ik helemaal gek van was. Ik woonde bij haar, wat achteraf veel te snel is gegaan. Dit meisje had Borderline waardoor ze enorm veel energie van mij vroeg. Dit terwijl ik net m'n jaar aan het afronden was, ik volg een studie verpleegkunde. En daarbij ook nog eens moest werken omdat ik wel gewoon m'n geld nodig had. Dit alles bij elkaar zorgde ervoor dat ik echt overmoeid raakte en depressief.
Ik was niet meer de oude jongen voor haar vond ze, en toen heeft ze me op straat gezet waardoor ik terug moest naar m'n ouders.
Ik voelde me zo ellendig de maanden erna, dat ik regelmatig aan het gebruik van GHB dacht. De combinatie van liefdesverdriet, depressie en weer bij je ouders woonde zorgde voor veel cravings. Zelfs na ruim een jaar clean te zijn van GHB. Uiteindelijk googlede ik 'GHB kopen', waardoor ik in contact kwam met 'n dealer.
Daar kocht ik een flesje van 150ml, meteen vanaf m'n eerste dosis niet meer kunnen stoppen met gebruiken.
Vanaf dosis 1, meteen elke 2 of 3 uur een dosis. Dit totdat ik ben opgenomen in de detox. Heb zo'n anderhalve liter weg gebruikt in m'n laatste terugval. Het spul laat je onoverwinnelijk voelen, constant de gedachten gehad dat ik er nog wel mee zou kunnen stoppen. Geobsedeerd zijn door het middel, dat is wat verslaving aan GHB voor mij betekend.
Eigenlijk alle nare gevoelens waar ik tegen aan loop in het dagelijks leven verdwijnen door een dosis GHB. Maar uiteindelijk maakt het je een ander persoon, en gaan mensen gegarandeerd aan je zien dat je iets gebruikt. De grenzen vervagen steeds meer. Ik heb 4 keer in een ambulance geleden omdat ik weer eens teveel gepakt had. En dan absoluut niks kunnen herrineren van hoe raar je je wel niet hebt gedragen. Je hoeft van teveel gebruiken niet out te gaan als je een hoge tolerantie hebt. Maar je weet dan totaal niet wat je doet, je bewustzijn is uitgeschakeld maar je bent voor andere nog wel wakker. Ik ging in het dieptepunt van m'n verslaving zelfs van 14ml niet meer out. Dan heb ik t wel over m'n verslaving van anderhalf jaar terug.
Tot slot raad ik iedereen die een verslavingsgevoeligheid heeft het gebruik van GHB af. Je hebt door het effect van GHB zo erg t idee dat je de controle nog hebt over t middel. Het zorgeloze gevoel ervan laat je geloven dat je het allemaal wel aan kan. Maar als je echt beseft dat je niet goed bezig bent, ben je al te laat. En als je eenmaal in de fase bent beland dat je het moet gebruiken is de lol er echt vanaf!
GHB verslaving heeft 2 fases, of alles gaat wel goed of het is totale crisis.
Raver.