Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Raver, ik ben het.. Voormalig 'Biebke' Ik kan niet zomaar deelnemen, ik moet eerst een aantal berichten plaatsen eer ik mee kan doen met dit forum. Vanmorgen contact gehad met Mindless en eea gewijzigd gelukkig. Ik hoop inmiddels dat het beter met je gaat. Een week verder, nog 6 te gaan, go for it! Het gaat je lukken, groetjes S"