Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Joris, hoe gaat het nu met je? Ik ga volgende week voor het eerst GHB proberen, en ben wel iemand die zich altijd eerst goed inleest. Na jou volledige verhaal gelezen te hebben, zal ik in ieder geval voorzichtig zijn ... heel veel sterkte nog maat"
"Das kut Raver, maar hoort er bij. Sterk blijven en probeer rationeel te blijven denken! Mocht je erg veel moeite hebben, is microdoseren van LSD misschien iets zinvols voor je om de tijd te overbruggen. Wordt vaker gebruikt door mensen die afkicken van een verslaving. Verdiep je er eens in of stuur me een PM. Veel sterkte nog maat!"
"Hi allemaal! Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte benzo om incidenteel te gebruiken tegen angstklachten. Het liefst een research chemical, omdat het mij niet lukt om xanax te bemachtigen *modknip, vragen naar verkooppunten is niet toegestaan* Vanwegen mijn angststoornis heb ik vooral moeite met het geven van presentaties tijdens werk. Weet iemand een goede research chemical die hierbij kan helpen??"
"Ik ben al meerdere keren in behandeling geweest, zonder succes. Door de gigantische wachtrijen bij de GZ kom ik nergens doorheen en krijg ik ook geen psychiater te spreken. Mijn angststoornis belemmert mij wel enorm als ik naar bijvoorbeeld een seminar of iets dergelijks moet; ik functioneer dan gewoon niet. Dit is slechts incidenteel, waardoor ik denk dat het risico op verslaving beperkt is. Buiten werk heb ik het ook niet nodig."