#1
Iedereen is welkom.
Sommige van die groepen hier zijn net Goede tijden Slechte tijden![]()
OT zoals je nu al leest in deze post begin er niet aan want je ziet al @Beertjhu wat er allemaal gaande is daarom heb ik mij nooit aangemeld voor een groep.
Gewoon lekker hier discussies aangaan is veel beter een beetje anoniem.
Groetjes![]()
Ik heb ook geen groep daarom dat ik het ook heb gevraagd.Mij lijkt dat wel leuk.
Wat voor een groepjes hebben jullie allemaal?
Maken we er geen whats app groep van maar een kik groep. Volledig anoniem![]()
Kun je downloaden in de play store.What de hell is kik ?
Kik is een chatapp waar je anoniem kan chatten (zowel in groepjes als met individuen). Je hoeft hierbij geen telefoonnummer op te geven en de ander ziet dus ook jouw nummer niet.What de hell is kik ?
Jij was me voorKun je downloaden in de play store.
Beetje zelfde als whats app maar dan zonder tel nummer en kun je zelf een naam verzinnen.
Volgens mij bestaan er ook al zulke groepen op kik, maar die zijn dan wereldwijd dus moet je wel engels praten. Zelf zit ik, vanuit iemand die ik tijdens therapie voor mijn eetstoornis leerde kennen, in een kik groepje. Echter vind ik het ook wel erg zwaar af en toe (mensen zien terugvallen in gedrag bijvoorbeeld). Ook komen er af en toe trollen in de groep die erop uit zijn om te triggeren of mensen ff uit te lachen. Wees je daarvan bewust. Deze worden dan uit de groep gegooid wanneer de 'admin' weer aanwezig is in de groep. Misschien kan je op kik eens zoeken naar 'rehab' groepjes ofzo.
Ik heb al een kleine groepje met mensen van hier maar we willen er graag nog een paar gezellige mensen bij hebben. Die het leuk vinden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."