Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWhats app groep

Whats app groep

42 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen

Weet niet of het idee is maar mischien is het leuk en handig om een whats app groep te beginnen om elkaar te kunnen steunen en te helpen bij een verslaving zonder dat je gelijk veroordeeld wordt.
Ja tuurlijk sta je er dan wel in met je tel nummer maar als je het zat bent kun je de groep natuurlijk gewoon weer verwijderen of op stil zetten.Ik heb namelijk een beetje ge Googled en kan geen chat of iets vinden in Nederland.
Er zitten natuurlijk geen deskundigen of zo bij maar gewoon mensen onder elkaar.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze hebben allemaal groepjes Kik en whatsapp.
Heb ook ook foto's gezien van de meeste vaste leden hier, voor mijzelf trekt dat niet zo we kunnen hier praten.
Heb wel een paar goede vrienden gemaakt via hier maar dan 1 op 1 dat is veel beter.
Sommige van die groepen hier zijn net Goede tijden Slechte tijden :tearsofjoy:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Een Whatsapp groep zie ik niet zitten, ik gooi mijn telefoonnummer niet zo maar in een groep drugsgebruikers.

Er is ook een Kik-chatgroep, maar die is niet open meer. Een soort whatsapp-chatgroep, maar dan zonder telefoonnummer. Die is in het leven geroepen voor een meeting afgelopen zomer, wordt gebruikt als gezellige chat en zal als het weer wat warmer wordt weer gebruikt worden om nieuwe meetings te organiseren. Momenteel 35 leden van de maximaal 50 waarvan een aantal inactieven dus nog ruimte, maar echt actief aan ledenwerving wordt niet gedaan. Nieuwe leden worden over het algemeen aangedragen door de huidige leden, en er komt ook wel eens een verzoekje van iemand die het meetingtopic heeft gelezen.

@Rebell
Sommige van die groepen hier zijn net Goede tijden Slechte tijden
Klik om te vergroten...
En dan heb je dus meteen de reden waarom deze kikgroep niet meer openbaar is. Het moet gezellig blijven zonder dat er actief gemodereerd hoeft te worden.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er is wel een app groep, voor sowieso mensen die houden van raw tot hardcore, early, terror etc, haha.

Enkele leden en half actieve leden + leden die erbij zitten, maar ook weer niet:
@OverdriveO @Gabbertje @DeApotheek @GroteDoppe @Anitaa @Quinn @Pompen @MDMAZING
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rebell zei:
Ze hebben allemaal groepjes Kik en whatsapp.
Heb ook ook foto's gezien van de meeste vaste leden hier, voor mijzelf trekt dat niet zo we kunnen hier praten.
Heb wel een paar goede vrienden gemaakt via hier maar dan 1 op 1 dat is veel beter.
Sommige van die groepen hier zijn net Goede tijden Slechte tijden :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dit staat wel haaks op het feit dat je erg bang bent dat je in de gaten wordt gehouden soort politie omdat je op dit forum zit. Of dat je online verkopen via darkweb niet vertrouwt.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rebell zei:
Ze hebben allemaal groepjes Kik en whatsapp.
Heb ook ook foto's gezien van de meeste vaste leden hier, voor mijzelf trekt dat niet zo we kunnen hier praten.
Heb wel een paar goede vrienden gemaakt via hier maar dan 1 op 1 dat is veel beter.
Sommige van die groepen hier zijn net Goede tijden Slechte tijden :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
En ik maar denken dat je zo van sensatie hield :unamused: En foto's zal ongetwijfeld, weet ook wel hoe, maar hey niemand is helemaal anoniem :wink:
T
Timmie60Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Bas zei:
Er is wel een app groep, voor sowieso mensen die houden van raw tot hardcore, early, terror etc, haha.

Enkele leden en half actieve leden + leden die erbij zitten, maar ook weer niet:
@OverdriveO @Gabbertje @DeApotheek @GroteDoppe @Anitaa @Quinn @Pompen @MDMAZING
Klik om te vergroten...
Klinkt goed, kan je daar zomaar bij komen?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#8
Prison zei:
Dit staat wel haaks op het feit dat je erg bang bent dat je in de gaten wordt gehouden soort politie omdat je op dit forum zit. Of dat je online verkopen via darkweb niet vertrouwt.
Klik om te vergroten...

Ik zat daar niet in hoor mensen sturen screenshots
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rebell zei:
Ik zat daar niet in hoor mensen sturen screenshots
Klik om te vergroten...
Dat zeg je goed haha:grin:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Rebell @Zwijgrecht @acht.zes Jullie mogen de discussie over de kik-chat voortzetten in het topic dat daarvoor bestemd is, nu wordt dit topic wel erg gekaapt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rebell zei:
Ik zat daar niet in hoor mensen sturen screenshots
Klik om te vergroten...

Mensen sturen screenshots van foto’s van mensen die in die groep zitten aan niet-leden? Of...?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja die zegt dit en die zegt dat ik had al helemaal geen interesse meer in die groepjes.
Hou het liever anoniem.

Zwijgrecht zei:
Dat zeg je goed haha:grin:
Klik om te vergroten...

Iedereen weet daarvan.
Ik heb ook gezegd laat mij hier buiten.
Ik heb contact met 6 mensen van dit forum die ik zelf wil maar laat mij er buiten.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@Roze olifant
Ja, en wel <modknippie van mezelf> zowel op het forum als in de kikgroep. Maar hij blijft mensen lastig vallen. Wat een mongool is me dat zeg! (excuus voor mijn woorden maar het is gewoon zo)

Dat maakt de reactie van zijn vriend @[COLOR=#0080ff]<weer modknip van mezelf>[/COLOR] ook meteen duidelijk.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@Fenrir
Ik vond het nodig om de vraag van @Roze olifant te beantwoorden, dat was alles, t is toch niet niks als er inbreuk gemaakt wordt op de internetprivacy.

Verder heb ik niks te zeggen en zwijgrecht spreek ik wel in de kik groep :tongueout:

Verkeerde topic trouwens die link, dat is al een hele ouwe en niet de onze.

edit;
heb de namen maar even weggehaald, is niet relevant voor de niet-betrokkenen.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou als verslaafde toch de anonimiteit van een forum verkiezen boven een whatsappgroep. Er was/is wel een chatgroep ergens, is een topic van in het General forum volgens mij.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
@Fenrir
Ik vond het nodig om de vraag van @Roze olifant te beantwoorden, dat was alles, t is toch niet niks als er inbreuk gemaakt wordt op de internetprivacy.
Klik om te vergroten...
Vind ik ook, da's niet chill. Ik zag het topic gekaapt worden en wilde dit voorkomen, was verder geen verwijt naar jullie of zo :wink:
acht.zes zei:
Verkeerde topic trouwens die link, dat is al een hele ouwe en niet de onze.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is pagina 11 van dat topic gewijd aan de huidige kik-chat, als er wel een apart topic over is wil ik de link best aanpassen. Ik kan hem zo snel niet vinden though. Heb je een linkje voor me?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@Fenrir
Oh, ik kan me vergissen dat het daar ook staat. In het topic over de meeting in juli staat ook het een en het ander.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
@Fenrir
Ik vond het nodig om de vraag van @Roze olifant te beantwoorden, dat was alles, t is toch niet niks als er inbreuk gemaakt wordt op de internetprivacy.

Verder heb ik niks te zeggen en zwijgrecht spreek ik wel in de kik groep :tongueout:

Verkeerde topic trouwens die link, dat is al een hele ouwe en niet de onze.

edit;
heb de namen maar even weggehaald, is niet relevant voor de niet-betrokkenen.
Klik om te vergroten...

Sorry dude. Ik weet dat we nader tot elkaar kwamen, maar wat een oppervlakkig bestaan moet jij leiden. Een random chatgroep waar willekeurige drugsgebruikers inzitten, incluis uzelf, en dat vervolgens zo serieus nemen dat het je enorm beïnvloedt, op je 43e...

Jij hebt het credo 'Neem het leven niet al te serieus' m.i. iets te serieus genomen.

Sterkte!
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#19
Avīci zei:
Sorry dude. Ik weet dat we nader tot elkaar kwamen, maar wat een oppervlakkig bestaan moet jij leiden. Een random chatgroep waar willekeurige drugsgebruikers inzitten, incluis uzelf, en dat vervolgens zo serieus nemen dat het je enorm beïnvloedt, op je 43e...

Jij hebt het credo 'Neem het leven niet al te serieus' m.i. iets te serieus genomen.

Sterkte!
Klik om te vergroten...

Wat een zinloze kutreactie weer, Avīci - en daarnaast 100% off topic terwijl ik net vraag of het weer on topic kan hier. Je zit nu gewoon te treiteren en als je ermee doorgaat mag je weer een paar dagen met ezelsoren op in de hoek gaan staan.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dankje voor het compliment.
Ik zal je advies ter harte nemen, want stel je voor....

Leuke metafoor, iets met ezelsoren. Ik ga vast leren balken.

:relieved:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."