#1
Cool. Je moet wel e-mailadres opgeven zie ik.
Maar ik heb hem geïnstalleerd, alleen gebruikersnamen allemaal bezet tot nu toe dus ik denk daar nog even over verder.
Kun je me pb sturen om te joinen?
Heb je pb gestuurd
Cool. Je moet wel e-mailadres opgeven zie ik.
Maar ik heb hem geïnstalleerd, alleen gebruikersnamen allemaal bezet tot nu toe dus ik denk daar nog even over verder.
Kun je me pb sturen om te joinen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."