Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Of een buikgriepje, dat hoor ik nu ineens meer om me heen.. en vette dingen als slavinken/gebakken aardappels zou ik niet kiezen als ik al misselijk was"
"nogal genant topic maar ik wil er toch meer over weten: ik blow nu iets van een jaar af en toe, en heb al 2x een 'ongelukje' gehad. eerste keer had ik ook nogal wat alcohol op dus ik denk dat het ook daardoor komt. bovendien voelde ik wel aankomen dat ik heel erg moest, alleen was ik te relaxed om op tijd de wc te halen. alleen de 2e keer (laatst dus) zat ik gewoon te blowen en was ik super relaxed en ineens zei me vriend dat er plas uit me broek liep. ik had het dus gewoon zelf niets eens door! geen alcohol op en vet stoned was ik volgens mij ook niet echt, wel heel moe van de week. kent iemand dit? relaxen is fijn maar in je broek pissen is best kut..."
"bedankt voor de reacties en tips kan me wel voorstellen dat me spieren te slap zijn. alleen wel raar dat ik verder normaal me plas lang kan ophouden en eigelijk nooit last heb van ongelukjes, behalve als ik alcohol gedronken heb maar dat is dan ook als ik echt mega nodig ervan moet plassen. ik vind het vooral raar en naar dat ik zonder dat ik het doorheb ga plassen. ik ga voortaan wel vaker uit voorzorg naar de wc ja maar als ik gedronken heb is me blaas natuurlijk zo weer vol. huisarts is ook wel een idee maar ja dat moet geloof ik via me ouders (ik ben 16) en ik heb niet zo zin om ze te vertellen dat ik blow en al helemaal niet dat ik in me broek plas. of met een smoes ofzo... en mja me vrienden moesten natuurlijk wel hard lachen (zou ik ook doen eigelijk als ik het bij een ander zou zien) en op zo'n moment voelt het natuurlijk erg kut maar gelukkig zijn ze verder erg fijn en begrijpen ze ook wel dat het kut voor me is, er word eigenlijk niet lullig over gedaan verder..."
"heb je de teek gelijk verwijdert? binnen 24 uur verwijdert is er erg weinig kans op lyme. als er een rode kring of vlek verschijnt moet je naar de dokter. je moet em wel goed verwijderen, dat er geen onderdelen in je lichaam achterblijven. en nooit verdoven met alcohol ofzo, gewoon bij de kop pakken met je nagels en voorzichtig eruit trekken. ik heb wel eens rode kringe gehad en kreeg toen uit voorzorg antibiotica. dat is geen fijn spul, je word er helemaal gaar van helaas de keerzeide van veel buiten zijn groetjes"
"Als ik ineens het gevoel krijg bekeken te worden, op een negatieve manier, is dat voorbode dat ik me onrustig en onprettig begin te voelen en het me teveel word. ff afstand nemen tot de drukte is voor mij dan het beste dat ik kan doen, vaak helpt dat om me weer beter te gaan voelen. Ratelende mensen om me heen zijn dan zeker een no-go."
"Hey, nice geschreven. Ik herken delen wel! Dat het ineens kan omslaan en dan op zo'n paranoïde manier kan omslaan. OMG waar ben ik mee bezig, hoe achterlijk moet ik wel niet overkomen, mensen kijk niet zo naar me, gast volg me niet, ga weg! enz. Ik heb dat soms en ik denk dat het dan de omgeving is die niet echt relaxed of vertrouwd is. Of zit het dan toch in mezelf? Ik zal zelf niet zo snel LSD doen op een festival om die reden, ook al zijn de muziek en setting soms heel vet, trips zijn dan ook gewoon te lang en meestal ben ik te vermoeid. En die regen is natuurlijk ook gewoon vette pech. Weet niet hoe jouw eerdere trips waren? Gelukkig had ik meestal dat het een super ervaring was, alles gadesloeg en open naar wat komt en me niet druk maak over hoe het verder gaat lopen of wat anderen van me dachten. En wbt de xtc.. de kater komt later. Groetjes"
"NiandraLades zei: Luuuk, ja dat geldt voor mij ook. Mijn vorige trips waren allemaal positief, ik was nooit angstig of paranoide, hooguit dat het soms even te overweldigend was maar dat kon ik dan wel accepteren en erin meegaan. Klik om te vergroten... Hoe werkt dat bij jou met andere drugs eigenlijk? Ik merk bij mij vaak wel grote verschillen in introverte of extroverte buien en overheersend negatieve of positieve gevoelens. En bijvoorbeeld dat broek plas probleem heb ik ook (vooral door m'n hele zwakke blaas) maar de ene keer kan ik daar heel relaxed mee omgaan maar de andere keer ben ik daar heel controlerend en paranoïde over. Zowel met trippen als andere drugs zoals thc/xtc/alcohol. Als ik terug kijk naar de laatste tijd zie ik dat het minder afhankelijk is van de setting en meer of ik zelf moe ben en of ik veel stress gehad heb in die periode. Wat ik vaak niet herkend heb op moment dat ik aan een avond begin. En naarmate de roes/trip op z'n eind raakt heb ik er ook meer last van."
"Zoals gezegd stimulerende (ADHD) medicatie wordt alleen voorgeschreven door een psychiater. Zorg dus dat je bij de juiste GGZ terecht komt."
"Het probleem met die lijstjes is eigenlijk een beetje net als bij een waarzegger. Hij vertelt wat je wil horen. Je kan je er erg makkelijk in herkennen en denkt al snel dat ze speciaal voor je van toepassing zijn. De niet-bevestigende of conflicterende symptomen van andere problemen zijn dan interessanter (maar kies je zelf minder makkelijk want niet bevestigend)"
"Concerta werkte bij mij beter. Langzamere afname, minder rebound, minder pieken en bijbehorende onprettige gevoel."