#1
Mijn advies, onderneem morgen direct actie, en bel tussen 8 en 9 in de ochtend al direct met je behandelaar / arts. Hoe eerder hoe beter, en wie weet kunnen ze morgen dezelfde dag nog iets voor je betekenen. Sterkte van S
Ik hoop dat je ondertussen goed geslapen hebt? Als dia in hoge dosis, naar bijna niets, uit werkt is dat ook geen prettig gevoel, is mijn ervaring.
Ik ben wel blij dat het beter met je gaat
En misschien een flauwe vraag. Maar als het lichaam weer stabiel is, wat ga je nu dan doen voor terugvalpreventie?
Ik vraag het je omdat ikzelf ook zoekend ben.
Hoe is jouw ervaring met Baclofen? Je kunt direct stoppen met GHB en direct overgaan op Baclofen. Maar wat dan? Moet je dan Baclofen gaan afbouwen, of kun je 5-7 dagen ‘cruisen’ op dit middel en daarna direct er helemaal mee stoppen?
Kan me voorstellen dat het makkelijker afkicken is als je op het strand ligt op de canarische eilanden dan dat je in je woonkamer zit en naar de grijze grouwe regenlucht zit te staren... of is dit een slecht idee?
aah, dus t is gewoon niet te doen?Lekker met 'n delier op t strand liggen. Lijkt me een strak plan..![]()
aah, dus t is gewoon niet te doen?![]()
Ik ben 3 maanden verslaafd geweest... begin maanden elke uur 3ML en soms met slapen 10 ML Mn vriendin wist het niet dus moest vaak naar benenden sluipen om een doses te pakken dus dubbel levenlijden dus was mega zwaar voor buitenwereld mooi weer spelen.. en het ging vaak ook gepaard met heftig coke gebruik persoonlijk vind ik dat echt heerlijk combinatie. Maar daardoor had ik mega hoog tolerantie van de ghb soms 60-70 ml perdag ik kwam ook inzicht dat het niet zoveder kon. Drank/GHB bezet de zelfde GABA-B in je hersenen. Je kunt ook afkicken met combi drank/ghb als lichtelijk vaag voelt 2 wijntje drinken zodat onderhoud dosis ghb kan verlengen bijv als je gewend bent om de 2 uur te nemen kan je het uitstellen naar 3 uur..elke dag 0,2 omlaag of meer maar dat moet je zelf uitzoeken waar je goed bij voelt maar deze methode vraagt heel veel displine dat je zelf niet gaat zitten belonen want als je aangeschoten bent denk snel fuck it neem Ff lekker dosis weer. Daarom had ik zelf liever geen G in huis. En kater krijg je alleen als je fles wodka opzuipt en geen water drinkt maar je kunt ook gewoon paar rode wijntjes drinken en liefst op een leeg maag totdat je goed voelt. Maar ieder lichaam reageert natuurlijk anders op. Ik heb zelf wel het gevoel, hoe vaker je afkickt dat de terugval steeds groter is? dan na je eerst afkick... succes
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."