Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspartner betrapt basecoke

partner betrapt basecoke

65 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
p
poppyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe zag het eruit op de folie was t geel achtig of meer dronker zwart het restant
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Linda is sinds haar laatste reactie niet meer gezien op dit forum ^^
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laten we hopen dat ze ooit terug komt met een update.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja. Moeilijke situatie.
Ikzelf vind dit buitengewoon moeilijk...
Zijn reactie is typerend voor iemand die gewoon fout zit, en op deze manier probeert om deze situatie die volgens mij nog in een soort van beginstadium zit te bagatelliseren.
Onwaarheid is kenmerkend. Toen ik nog zoop, en nog een relatie had, en zelfs onder invloed zijnde nog ontkende, dat ik wéér gedronken had, tja. Dat ging dus op een moment niet meer goed komen. Ontkennen is verslavingsgedrag. Rood scherm, dus.
En nu is er ook nog eens een kind dat onder geen voorwaarde hierdoor nadeel mag ondervinden.
Dit punt alleen al, daar is hij dus al aan voorbij gegaan. Rood scherm alweer!
Coke basen, dat is geen kleinigheidje. Nee. Daar kom je niet zomaar vanaf...
Ik kan niet zeggen of jullie uit elkaar moeten gaan, ik zou in ieder geval contact op nemen met een maatschappelijk werker.
Dit kan je volgens mij niet in je eentje even oplossen. Je hebt absoluut hulp nodig!
Zoals al gezegd is, ga op je geld letten je rekeningen, enz. Zorg dat hij er niet bij kan.
Idd. Jellinek kan je adviseren waar je op moet gaan letten, welke typische gedragspatronen hij mogelijk gaat vertonen.
Ikzelf geloof er niet in, dat hij het bij 1 x of " af en toe" zal kunnen gaan houden.
De Facto. Let heeeeel goed op. Kijk die vuilnisbak na. Kijk andere mogelijke stashplekjes na.
Zwicht niet voor dreigementen, en onder druk zetten.
Allereerst ZOEK HULP
Ik wens je alle, alle sterkte toe, de komende tijd wordt zeer waarschijnlijk zwaar.
Zorg goed voor je kind dit is het aller, allerbelangrijkste!
Houd ons op de hoogte, misschien kunnen wij je bijstaan.
Groeten, Legia
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet niet hoe oud jullie kindje is maar zolang je niet zeker bent zou ik er wel bij blijven.
Weet dat als ze vaak gebruiken en erover liegen vaak hun spulletjes op de gekste plekken gaan verstoppen je wilt niet dat jullie kindje dit gaat vinden. Sorry als ik je nu extra ongerust maak maar heb het helaas al vaak gezien.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb trouwens ooit wel basecoke gehad. Een aantal keer in korte tijd zelfs.
Maar ik vond het geen moment prettig en ben dus niet verslaafd geraakt. Dit is al meer dan 15 jaar geleden. Je hoeft dus niet meteen verslaafd te raken. Ik denk echter ook dat ik een uitzondering ben. Ik ben vrij experimenteel ingesteld en gebruikte in het verleden wel eens dingen om gewoon uit te testen. Ik kan ook snel weer loslaten. Maar voor de meesten die dit soort heavy middelen gebruiken geldt (vermoed ik) dat ze iets missen in hun leven, of op de vlucht zijn voor iets. En die zijn daardoor zeer verslavingsgevoelig. Haalt je vriend wel bevrediging uit andere zaken? Of is hij wel eerlijk naar zichzelf? Ik heb het over zelfreflectie. Hoe dan ook, ik raad therapie voor jullie relatie aan. En aansluitend zal je vriend daarna mogelijk ook alleen in therapie moeten. Verslavingen hebben een onderliggende mentale oorzaak. Daarom gaat afkicken alleen vaak niet werken omdat de oorzaak van het probleem er nog steeds is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als hij regelmatig zegt dat het vergif is waar hij nooit weer mee wil beginnen, krijg ik het idee dat hij minimaal op een bepaald punt wel degelijk een problematisch gebruiker ervan was. Niet dat dat bewijs is, maar waarom zou je dat anders zo zeggen? En als je een keer een problematische gebruiker bent geweest met dat soort middelen, dan vraag ik me af of je het ooit echt zonder problemen kunt gebruiken.

Ik denk dat je intuïtie dus juist is, maar aan de andere kant hebben jullie een kind samen en het lijkt me in dat geval dat je dan niet té gauw conclusies moet trekken...
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Nou ja, het lijkt er sterk op dat hij er wel degelijk een probleem mee heeft, maar een conclusie is wat anders dan een (sterk) vermoeden. Zeker wanneer het de vader/moeder van je kind betreft, ga je er eerst vanuit dat diegene de waarheid spreekt als diegene zegt niet verslaafd te zijn, toch? Ook al heb je je vermoedens.

Maar het ziet er niet goed uit...
Klik om te vergroten...

Jou eerste post was ik het er mee eens het ziet er naar uit dat hij de problemen heeft gehad.
Maar toen zij fysiek bewijs had van de folie bleef hij ontkennen in eerste instantie tot hij tot de conclusie kwam dat hij zich er niet onderuit kon lullen.
Daaruit kan je wel concluderen dat hij liegt over zijn gebruik en een foutje had gemaakt om het te verbergen.

Ik lees:

Overhaaste beslissingen..
Overhaaste keuzes..
Dat een relatie uitmaken bot is als je iemand keihard betrapt met bewijs matriaal en blijft liegen in je gezicht..

Ben het daar allemaal niet mee eens.
Ze is er snel bij en en heeft dus aan de hand van dat geconcludeerd dat hij stiekem gebruikt ten eerste, en daarna blijft liegen met fysiek bewijs.
Daar kan je dus zeker een conclusie uit trekken naar mijn mening.

Maar dat ziet er idd niet goed uit..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iedereen reageerd hier een beetje alsof je te snel conclusies aan het trekken bent.
Maar dat doe je zeker niet!
Basen is iets zeer heftigs en als hij het eerder heeft gedaan en nu weer dan is dat heel erg gevaarlijk.

linda2000000 zei:
Ik ben van mening dat praten met druggebruikers weinig zin heeft omdat ze toch liegen over hun gebruik.
Klik om te vergroten...

Dat is totale onzin!
Bij de drugs die de meeste van de gebruikers op dit forum gebruiken word er niet over gelogen.
Je gaat natuurlijk niet op het werk aan iedereen je ervaringen met drugs delen omdat sommige mensen zwaar een vooroordeel hebben over drugs gebruik (die zelf wel vaak de halve apotheek leeg kopen).
Maar bij basecoke rokers klopt dit dan weer wel, ze liegen, bedriegen, stelen en maken alles kapot.

@Molly5 die is net door een hell gegaan met haar vriend die stiekem begon te basen.
Misschien dat jullie in prive berichten wat gedachtes kunnen uitwisselen.

Tekenen die zij begon te zien die jij nu ook ervaart.
Iemand die stiekem basecoke gebruikt gaat niet in therapie zitten en alles opbiechten.
Je zou dit zelf moeten ondervinden.

Daarnaast mag je als ouder nooit je kind verbieden zijn vader (of moeder) te zien.
Al begrijp ik wel als iemsnd aan de base zit dat je dat liever niet wil.
Niet dat ik lees dat je het doet maar dat wel even gezegd te hebben.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Revolutionair zei:
Iedereen reageerd hier een beetje alsof je te snel conclusies aan het trekken bent.
Maar dat doe je zeker niet!
Klik om te vergroten...
Nou ja, het lijkt er sterk op dat hij er wel degelijk een probleem mee heeft, maar een conclusie is wat anders dan een (sterk) vermoeden. Zeker wanneer het de vader/moeder van je kind betreft, ga je er eerst vanuit dat diegene de waarheid spreekt als diegene zegt niet verslaafd te zijn, toch? Ook al heb je je vermoedens.

Maar het ziet er niet goed uit...
l
linda2000000Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb met hem gepraat. Hij is heel kwaad geworden. De aluminiumfolie is volgens hem gewoon verpakking. Nochtans is er met een aansteker aan gewerkt en ligt er nog een heel klein driehoekig wit stukje op (coke?) Hij beweert dat hij het gebruik enkel heeft toegegeven om van mijn gezeur af te zijn (Dit gezeur heeft max 10 minuten geduurd en toen gaf hij al toe dat hij het gedaan had). Hij wil zelf geen contact meer met me, wil ook niet meer met me communiceren. Ik beschuldig hem vals en hij vindt dat ik te ver ben gegaan door in de vuilniszak op zoek te gaan...Ik ben echt overdonderd.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Linda dit klinkt niet goed. Dat hij al kwaad wordt zeg. En er niet over wil praten. Wat mij betreft een paar hele grote rode vlaggen.
Praat er met iemand over die je vertrouwt. Misschien kan je ook met de huisarts praten?
Ik zei inderdaad dat je geen overhaaste beslissingen moet maken omdat er een kind bij betrokken is @Revolutionair. Maar ga niet mee in zijn ellende en verslaving. Als hij niet wil praten dan moet hij maar voelen. Denk om jouw toekomst en die van jullie kindje.

Nog 1 tip: geen gezamenlijke rekening. Als hij verslaafd is maakt hij al het geld op. Ga uit van het ergste. Dat hij zo boos wordt en zich zo betrapt voelt zegt voor mij eigenlijk al genoeg.

Ik wens je heel veel sterkte! Knuffel
R
Ries78Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Goedemiddag Linda

Ik heb gister met volle bewondering en vele tranen gelaten, het verhaal van @Molly5 gelezen. En helaas maar geef eerlijk toe ik sinds 2 jaar gevangen zit in het crack/basecoke verlsavingshel! 2 jaar terug had ik koophuis, werk, auto, gped contact met moeders van mijn 2 dochters. En al wat klinieken achter de rug, nu lig ik alleen in een kaal huis in bed met tranen dat ik besef wie dan ook eenmaal in de crack/basecoke verslaving zit.

Zichzelf volledig kwijtraakt alles echt alles door gedragsverandering stukmaakt, en sorry schrijf over mezelf en nu mijn geen contact meer met moeders en dochters, geen werk, auto en mijn huis moet gaan verkopen :(

En ga kapot door schuld en schaamte gevoelens, heb me gelukkig wederom aangemeld bij kliniek. Zal met 2 maanden worden opgenomen.

Maar weet dat ik helaas als ervaren gebruiker, jou en jullie kindje wil beschermen door goed op te letten of zijn gedrag en hoestje bv aan het veranderen is.

Ik vind en heb alles behalve heroïne nonstop gebruikt, dat crack/basecoke het meest gevaarlijkste en moeilijkste middel is om vanaf te komen.

Keep ya head up, en hoop veel te mogen lezen. Van iedereen trouwens.

Ries78
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
* Heeft in het verleden regelmatig cocaïne gebruikt.
* Heeft cocaïne gebruikt op zijn werk om te functioneren.
* Heeft enkele keren base cocaïne gerookt
* Heeft recent base cocaïne gerookt
* Noemt cocaïne vergif
* Wil geen contact meer nadat je hem aanspreekt op het roken van base cocaïne

Persoonlijk geloof ik dat een mens sterk instinct gedreven is en dat iedereen wel eens mindere keuzes maakt in het leven. Als je de vraag stelt of je partner ooit eens tegen je gelogen heeft is het antwoord waarschijnlijk ja. Misschien is een meer relevante vraag om te stellen of zijn gezondheid en financiën aanzienlijk onder drugs gebruik lijden.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat vervelend dat hij niet eens meer met je wil praten. Vind dat best heel erg voor jullie kind hopelijk draait hij snel bij en accepteerd hij hulp. Extreem boos worden omdat je dat in de vuilnisbak hebt gevonden tja ergens snap ik dat wel aangezien dat aangeeft dat je hem niet vertrouwd maar als hij echt niet verslaafd is zou hij wel snel minder boos moeten zijn aangezien het niet alleen om jullie gaat. Weet niet wat je gezegd had waarom je in die bak zat te snuffelen maar als je hem hebt latem weten dat je wilt dat je kindje in een veilige omgeving is moet hij dat na zn boosheid wel snappen. Snapt hij het niet en wilt hij dat niet inzien neem ik aan dat het toch echt veel vaker gebeurd en hij in de ontkennende slachtoffer rol zal blijven.

Succes zorg goed voor jezelf en je kindje
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sniffle88 zei:
Weet dat als ze vaak gebruiken en erover liegen vaak hun spulletjes op de gekste plekken gaan verstoppen je wilt niet dat jullie kindje dit gaat vinden.
Klik om te vergroten...
Natozlato zei:
Ik zei inderdaad dat je geen overhaaste beslissingen moet maken omdat er een kind bij betrokken is @Revolutionair.
Klik om te vergroten...

Ik ga hierbij met sniffle mee als er een kind bij is betrokken gelijk actie ondernemen.
Mijn ex ging ineens basen op het werk met ewn collega. Vond meteen crack rokers spullen in haar nachtkastje waar haar kind zo bij kon!
Ik ben een zware tegenstander van crack roken de adviezen die ik lees van mensen om het maar even aan te zien wat ik ook deed...
Helemaal FOUT actie ondernemen wat zij heeft gedaan.
Juist omdat er kind bij betrokken is.
l
linda2000000Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Bedoel je dat ik niet uit elkaar mag gaan op dit moment?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
linda2000000 zei:
Bedoel je dat ik niet uit elkaar mag gaan op dit moment?
Klik om te vergroten...

Aan wie vraag je dat?
l
linda2000000Lid
01-01-2024, 00:00
#19
aan jou
l
linda2000000Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wil alles doen in het belang van het kind, maar ik weet niet wat het beste is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."