Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"aan jou"
"Ik wil alles doen in het belang van het kind, maar ik weet niet wat het beste is."
"Bedankt voor jullie advies! Daar heb ik heel veel aan! Hoe ziet het er eigenlijk uit? Ik zie heel kleine wit/beigeachtige driehoekjes/schilfjertjes op de aluminiumfolie, zou dat basecoke kunnen zijn?"
"Bedankt voor je duidelijk antwoord! Toch vraag ik me af of het eventueel ook kaarsvet kan zijn. Maar dan nog lijkt het me vreemd dat kaarsvet op verbrand aluminiumfolie terechtkomt. Ik zag ook ineens kaarsjes op de grond liggen. Dit vond ik ook verdacht en daar heb ik toen ook nog naar gevraagd (voor ik het aluminiumfolie vond) Die kaarsjes gebruikte hij zogezegd omdat hij geen vuurtje in huis had en om dan via zijn keukengasvuur toch sigaretten te kunnen aansteken. Wordt er wel eens een kaarsje gebruikt om basecoke te gebruiken? Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat hij verslaafd is. Hij werkt nog heel veel en heeft een duidelijke structuur. Ik zag hem ook heel vaak. Ik denk wel dat hij de laatste weken op het slechte pad is. Ik zie hem veel minder en hij gedraagt zich onverschillig en egoistisch."
"Ries 78, Zou je misschien ook iets meer kunnen vertellen over hoe jouw verslaving geëvolueerd is en of je nu nog gebruikt?"
"Wat een verhaal! Ik vind wel dat je veel inzicht hebt in je verslaving, en op zich vind ik dat al een heel positief verhaal. Dat je niet in de ontkenningsfase zit maar echt je best doet om er vanaf te blijven. Dacht je na je eerste gebruik ook na over waar je mee bezig was, of had je toen nog niet in de gaten dat het zo'n gevaarlijke drug was. Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed hoe je zover komt om het nog een tweede keer te gebruiken. Je wist toch dat het heel erg verslavend is. Of is het werkelijk zo dat je niks nog kan schelen behalve gebruiken? Mijn vriend negeert me trouwens volledig. Ik heb de deur terug opengezet en een lief appje gestuurd, maar er komt geen reactie. Zijn gedrag is zeer zeer merkwaardig. Zo gedraagt hij zich anders nooit."
"Bedankt voor jouw advies! Ik vraag me af wat ik nu precies moet doen. Ik heb de deur inderdaad op een kier gezet, maar hij gaat werkelijk nergens op in, negeert me volledig, ook mijn telefoontjes. Zou het misschien kunnen dat hij geen interesse meer heeft in de relatie na mijn ontdekking? Wij hebben ook nog maar 2 jaar een relatie en die ging ook niet echt geweldig de laatste tijd. Misschien kiest hij op dit moment echt voor de crack en vindt hij mij een lastpost op dat gebied. Zou dit kunnen? Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ik weet dat dit moeilijk te beoordelen is, maar uit jouw ervaring weet je misschien wel hoe jij reageerde als anderen je betrapten."
"Bedankt voor je duidelijk antwoord. Hij beweert dat ik hem 100 procent moet vertrouwen dat hij het niet doet als zijn kind er is. Maar volgens mij verandert het gebruik je als persoon sowieso ook als je een paar dagen niet gebruikt (stemmingswisselingen kort lontje geirriteerd moe)."
"Kan iemand mij vertellen hoe je iemand herkent die cocaine gebruikt. Of hoe deze verder evolueert als hij een probleem ontwikkelt?"
"Dank je wel! Ben ik het helemaal mee eens. Relatie is al over."