Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@linda2000000 Goedemorgen linda, Als je wit/beige achtige driehoekjes en schilfertjes op aluminiumfolie zit is dat helaas crack/basecoke. Crack/basecoke koop je in kleine blokjes hard witte stukjes en verwarm je op aluminiumfolie en met een buisje of rietje inhaleer je de damp die van de verwamde blokjes op het folie komt. Maar het zijn aanwijzingen, ik merk dat ik moeilijk vind om zomaar te schrijven dat de vader van je kindje verslaafd is aan crack/basecoke. Opzich zolang hij naar werk gaat, vast ritme heeft waarin jullie zolang jullie samen zijn hetzelfde is. Kan het het begin zijn, maar ook dat hij het sneller doorheeft/had dan bv ik. Dat die bende je hele leven kapot gaat maken. linda2000000 zei: Bedankt voor jullie advies! Daar heb ik heel veel aan! Hoe ziet het er eigenlijk uit? Ik zie heel kleine wit/beigeachtige driehoekjes/schilfjertjes op de aluminiumfolie, zou dat basecoke kunnen zijn? Klik om te vergroten..."
"linda2000000 zei: Bedankt voor je duidelijk antwoord! Toch vraag ik me af of het eventueel ook kaarsvet kan zijn. Maar dan nog lijkt het me vreemd dat kaarsvet op verbrand aluminiumfolie terechtkomt. Ik zag ook ineens kaarsjes op de grond liggen. Dit vond ik ook verdacht en daar heb ik toen ook nog naar gevraagd (voor ik het aluminiumfolie vond) Die kaarsjes gebruikte hij zogezegd omdat hij geen vuurtje in huis had en om dan via zijn keukengasvuur toch sigaretten te kunnen aansteken. Wordt er wel eens een kaarsje gebruikt om basecoke te gebruiken? Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat hij verslaafd is. Hij werkt nog heel veel en heeft een duidelijke structuur. Ik zag hem ook heel vaak. Ik denk wel dat hij de laatste weken op het slechte pad is. Ik zie hem veel minder en hij gedraagt zich onverschillig en egoistisch. Klik om te vergroten... Ja het zou heel goed kunnen dat je kaarsjes aansteekt onder het folie ipv een aansteker, maar het gedrag van de laatste weken is vervelend, verdacht en raakt je behoorlijk van slag. Hou het in de gaten en blijf posten deze week, als hij het echt vaker en dagelijks gaat doen. Ga je dat zeker merken maar toen ik nog werkte, gebeurde het echt heel snel ik het op werk ook deed. Hoe het zonder jezelf helemaal gek te maken in de gaten, en als je ervaringavragen hebt. Zal ik ze zeer zeker helaas maar zeer serieus en respectvol beantwoorden."
"linda2000000 zei: Ries 78, Zou je misschien ook iets meer kunnen vertellen over hoe jouw verslaving geëvolueerd is en of je nu nog gebruikt? Klik om te vergroten... Heey Linda en iedereen die steun biedt en luistert, Eigenlijk begon bij mij al vroeg gebruik, en is mijn vader recent overleden aan korsakov (alcoholverslaving). Maar goed, ik ben nu 41 en werd al jong vader van mijn oudste dochter Naomi 22 jaar nu. Toen was er een periode van 5 jaar dat het super ging, totdat na 12 jaar die relatie eindigde en ik losging met alle drugs en vrouwen. (dacht al die tijd tot crack/basecoke alleen in Amerika bestond) 8 jaar geleden nieuwe relatie waarmee ik helaas niet kunnen praten en vele stoornissen geboren mijn 2de dochter Amber, en mijn moeder van Amber mij vond met per ongeluk overdosis opiaten pijnstillers oxycodone. Toen die relatie 3 jaar geleden overging, liet ik mij 4 maanden opnemen in verslavingskliniek in Zuid-Afrika. Toen ik terug kwam woonde ik bij me moeder, en kreeg te snel goeie vaste baan en koopappartement speciaal met lift zoals moeder van Amber eiste. Toen die relatie vanaf Zuid-Afrika eigenlijk al nooit meer goed zou komen, ging ik mijn terugval in en snuifcoke (traditionele poeder snuif coke) halen. Ik bleef toen in een woning met allemaal kerels en stinkende woning wachten op mijn bestelling, en uit het ineens iemand zei hier neem een haaltje. (niet wetende dat het crack was, en na die eerste inhalatie direct echt direct verslaafd was!) maar de dealer die mijn pakketje snuifcoke kwam brengen, gaf mij geen crack omdat hij bij mijn oudste dochter in de klas zat. En altijd zo mooi vond hoe ik elke vrijdag mijn dochter van school kwam halen. (achteraf begrijp ik hem dondersgoed, omdat hij wist dat crack mijn leven voorgoed zal veranderen in een hel) tuurlijk na 3 keer zeuren gaf hij het omdat een dealer geen 100 euro afslaat. Dat is nu ruim 2 jaar geleden, heb al een jaar geen werk, auto, zeer slechte zelfverzorging en mag pas contact met Naomi zoeken als ik echt maar echt minimaal een jaar clean ben. Ik val helaas nogsteeds af en toe (2a3 keer per maand terug) en zit in een nieuw programma waarin ik hopelijk binnenkort word opgenomen voor 10 weken, en heb inmiddels mijn huis te koop staan. Om met de overwaarde mijn zzp bedrijfje op te zetten, en voorgoed hier uit Almere Haven te verdwijnen. Dit is even snel geschreven hoe mijn leven door crack/basecoke vernietigd is, en al is het maar 1 persoon ik met mijn ervaring en verhaal kan en mag helpen. Dan ben ik echt zeer dankbaar dat ik dat heb kunnen doen, maar goed hoe is het nu inmiddels met je en het contact en omgang tussen jou en je vriend? Ries"
"linda2000000 zei: Wat een verhaal! Ik vind wel dat je veel inzicht hebt in je verslaving, en op zich vind ik dat al een heel positief verhaal. Dat je niet in de ontkenningsfase zit maar echt je best doet om er vanaf te blijven. Dacht je na je eerste gebruik ook na over waar je mee bezig was, of had je toen nog niet in de gaten dat het zo'n gevaarlijke drug was. Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed hoe je zover komt om het nog een tweede keer te gebruiken. Je wist toch dat het heel erg verslavend is. Of is het werkelijk zo dat je niks nog kan schelen behalve gebruiken? Mijn vriend negeert me trouwens volledig. Ik heb de deur terug opengezet en een lief appje gestuurd, maar er komt geen reactie. Zijn gedrag is zeer zeer merkwaardig. Zo gedraagt hij zich anders nooit. Klik om te vergroten..."
"Ten eerste bedankt voor je reactie, en achteraf gezien had ik nog helemaal niet door dat ik eigenlijk alleen en puur aan mijn eigen gevoel van welzijn dacht. En nu pas na jaren zie en echt kapot ga aan schuldgevoel, wat ik mezelf en mijn omgeving heb aangedaan en aandoe! Maar dat heeft mij jaren gekost om dat te durven toe te geven en in te zien. Maar ik had vanmorgen geschreven dat ik echt serieus en respectvol zal antwoorden, als hij nog niets heeft laten horen (en weet zijn leeftijd niet) zit hij nogmaals hoe ik en vele verslaafden met mij, nu nog in de ontkenningsfase en in gebruik. Zeker als je een deur fysiek liet openstaan door een lief berichtje, als ik nu van de moeder van Amber een klein kiertje zou krijgen. Zou ik echt een gat in de lucht springen, en zo blij zijn als een kind. Maar je hebt mijn levensverhaal gelezen, en heb dus eerst veels te veel moeten verliezen en stuk gemaakt te hebben. Als dat je vriend zich nu voelt, maar als hij nog onder de 30 is heb je het super gedaan door na een tijdje een klein kiertje te geven. En vergeet nooit! Dat jij hier niets aan kunt doen, of schuldig aan bent! Het is zijn gevecht en zal moeten gaan inzien, hoe het is nog een vriendin en dan ook nog eens de moeder van je kind je wilt helpen en steunen als hij maar eerlijk gaat zijn. Het lijkt me echt vreselijk voor je, deze tijd en periode. En zoals andere hier al schreven kijk of lees als je tijd heb het verhaal van Molly50, maar weet ook zolang ik je kan en mag helpen ik er altijd zal zijn hier. Want geloof het of niet, sinds ik hier ben voel ik de kracht die ik nodig heb om echt minimaal een jaar clean te worden om contact te mogen zoeken met Naomi. Ries"
"linda2000000 zei: Bedankt voor jouw advies! Ik vraag me af wat ik nu precies moet doen. Ik heb de deur inderdaad op een kier gezet, maar hij gaat werkelijk nergens op in, negeert me volledig, ook mijn telefoontjes. Zou het misschien kunnen dat hij geen interesse meer heeft in de relatie na mijn ontdekking? Wij hebben ook nog maar 2 jaar een relatie en die ging ook niet echt geweldig de laatste tijd. Misschien kiest hij op dit moment echt voor de crack en vindt hij mij een lastpost op dat gebied. Zou dit kunnen? Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ik weet dat dit moeilijk te beoordelen is, maar uit jouw ervaring weet je misschien wel hoe jij reageerde als anderen je betrapten. Klik om te vergroten..."
"Heey Linda, In mijn beleving zijn alle gevoelens en gedachtes, denk ik een eerste reactie op de confrontatie die je recent met je vriend heeft gehad. En mag ik zijn leeftijd vragen, kan ik ook beter inschatten in welk stadium hij eventueel in de crack verslaving zit. Vaak is het zo als hij net 23 of 25 is, nu stoer doet met zijn reactie en net als ik dacht vroeger het is de moeder van mijn dochter die verlaat mij nooit. Hoe moeilijk het ook is lieve Linda, deel het deze week met ons en bekijk Molly50 aub. En probeer zo goed als je kan er even zo goed als haalbaar er voor jezelf en je kindje te zijn, wij zijn er hier voor jou. Heeft hij ook verslaafde vader, ooms of verslaving in zijn familie?"
"linda2000000 zei: Is het zo dat in het papier gaatjes moeten zitten? Ik begin nu wel te twijfelen... Klik om te vergroten... Crack kan je op zoveel manieren roken: 1. Is folie over een leeg flesje met gaatjes erin een rond gaatje in de fles maken daar een steeltje of soort buisje in om over de gaatjes wat as en brokjes verpulverde crack of gewoin een brokje in het as leggen. Crack verwarmen en damp die in de fles komt inhaleren via het buisje/rietje 2. Een pijpje waar ze wanneer de bijgeleverde gaasjes op zijn, folie overheen doen mwt gaatjes. Daar as op en hetzelfde herhalen als bij de fles. 3. Is het op schuin gevouwen folie, zonder as alleen aan brokje crack leggen. Deze van onder verwarmen en de damp met bv opgerold papiertje/buisje de damp rechtstreeks van brokje crack inhaleren. (dit doen oldskool smokers en echte kenners) en zijn ook de restjes die je gevonden hebt zeer zeer waarschijnlijk! En hij 33 dus kans is groot dat hij geteisterd word door de meest smerige kapotmakende drug genaamd crack Morgen nieuwe week lieve Linda, laat hem een week met stilte. Wij zijn hier voor je. Truste strakjes iedereen knuffff Ries"
"Goedemiddag Linda Ik heb gister met volle bewondering en vele tranen gelaten, het verhaal van @Molly5 gelezen. En helaas maar geef eerlijk toe ik sinds 2 jaar gevangen zit in het crack/basecoke verlsavingshel! 2 jaar terug had ik koophuis, werk, auto, gped contact met moeders van mijn 2 dochters. En al wat klinieken achter de rug, nu lig ik alleen in een kaal huis in bed met tranen dat ik besef wie dan ook eenmaal in de crack/basecoke verslaving zit. Zichzelf volledig kwijtraakt alles echt alles door gedragsverandering stukmaakt, en sorry schrijf over mezelf en nu mijn geen contact meer met moeders en dochters, geen werk, auto en mijn huis moet gaan verkopen En ga kapot door schuld en schaamte gevoelens, heb me gelukkig wederom aangemeld bij kliniek. Zal met 2 maanden worden opgenomen. Maar weet dat ik helaas als ervaren gebruiker, jou en jullie kindje wil beschermen door goed op te letten of zijn gedrag en hoestje bv aan het veranderen is. Ik vind en heb alles behalve heroïne nonstop gebruikt, dat crack/basecoke het meest gevaarlijkste en moeilijkste middel is om vanaf te komen. Keep ya head up, en hoop veel te mogen lezen. Van iedereen trouwens. Ries78"