#1
Als hij regelmatig zegt dat het vergif is waar hij nooit weer mee wil beginnen, krijg ik het idee dat hij minimaal op een bepaald punt wel degelijk een problematisch gebruiker ervan was. Niet dat dat bewijs is, maar waarom zou je dat anders zo zeggen? En als je een keer een problematische gebruiker bent geweest met dat soort middelen, dan vraag ik me af of je het ooit echt zonder problemen kunt gebruiken.
Ik denk dat je intuïtie dus juist is, maar aan de andere kant hebben jullie een kind samen en het lijkt me in dat geval dat je dan niet té gauw conclusies moet trekken...
Ik denk dat je intuïtie dus juist is, maar aan de andere kant hebben jullie een kind samen en het lijkt me in dat geval dat je dan niet té gauw conclusies moet trekken...