Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspartner betrapt basecoke

partner betrapt basecoke

65 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als hij regelmatig zegt dat het vergif is waar hij nooit weer mee wil beginnen, krijg ik het idee dat hij minimaal op een bepaald punt wel degelijk een problematisch gebruiker ervan was. Niet dat dat bewijs is, maar waarom zou je dat anders zo zeggen? En als je een keer een problematische gebruiker bent geweest met dat soort middelen, dan vraag ik me af of je het ooit echt zonder problemen kunt gebruiken.

Ik denk dat je intuïtie dus juist is, maar aan de andere kant hebben jullie een kind samen en het lijkt me in dat geval dat je dan niet té gauw conclusies moet trekken...
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Nou ja, het lijkt er sterk op dat hij er wel degelijk een probleem mee heeft, maar een conclusie is wat anders dan een (sterk) vermoeden. Zeker wanneer het de vader/moeder van je kind betreft, ga je er eerst vanuit dat diegene de waarheid spreekt als diegene zegt niet verslaafd te zijn, toch? Ook al heb je je vermoedens.

Maar het ziet er niet goed uit...
Klik om te vergroten...

Jou eerste post was ik het er mee eens het ziet er naar uit dat hij de problemen heeft gehad.
Maar toen zij fysiek bewijs had van de folie bleef hij ontkennen in eerste instantie tot hij tot de conclusie kwam dat hij zich er niet onderuit kon lullen.
Daaruit kan je wel concluderen dat hij liegt over zijn gebruik en een foutje had gemaakt om het te verbergen.

Ik lees:

Overhaaste beslissingen..
Overhaaste keuzes..
Dat een relatie uitmaken bot is als je iemand keihard betrapt met bewijs matriaal en blijft liegen in je gezicht..

Ben het daar allemaal niet mee eens.
Ze is er snel bij en en heeft dus aan de hand van dat geconcludeerd dat hij stiekem gebruikt ten eerste, en daarna blijft liegen met fysiek bewijs.
Daar kan je dus zeker een conclusie uit trekken naar mijn mening.

Maar dat ziet er idd niet goed uit..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iedereen reageerd hier een beetje alsof je te snel conclusies aan het trekken bent.
Maar dat doe je zeker niet!
Basen is iets zeer heftigs en als hij het eerder heeft gedaan en nu weer dan is dat heel erg gevaarlijk.

linda2000000 zei:
Ik ben van mening dat praten met druggebruikers weinig zin heeft omdat ze toch liegen over hun gebruik.
Klik om te vergroten...

Dat is totale onzin!
Bij de drugs die de meeste van de gebruikers op dit forum gebruiken word er niet over gelogen.
Je gaat natuurlijk niet op het werk aan iedereen je ervaringen met drugs delen omdat sommige mensen zwaar een vooroordeel hebben over drugs gebruik (die zelf wel vaak de halve apotheek leeg kopen).
Maar bij basecoke rokers klopt dit dan weer wel, ze liegen, bedriegen, stelen en maken alles kapot.

@Molly5 die is net door een hell gegaan met haar vriend die stiekem begon te basen.
Misschien dat jullie in prive berichten wat gedachtes kunnen uitwisselen.

Tekenen die zij begon te zien die jij nu ook ervaart.
Iemand die stiekem basecoke gebruikt gaat niet in therapie zitten en alles opbiechten.
Je zou dit zelf moeten ondervinden.

Daarnaast mag je als ouder nooit je kind verbieden zijn vader (of moeder) te zien.
Al begrijp ik wel als iemsnd aan de base zit dat je dat liever niet wil.
Niet dat ik lees dat je het doet maar dat wel even gezegd te hebben.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Revolutionair zei:
Iedereen reageerd hier een beetje alsof je te snel conclusies aan het trekken bent.
Maar dat doe je zeker niet!
Klik om te vergroten...
Nou ja, het lijkt er sterk op dat hij er wel degelijk een probleem mee heeft, maar een conclusie is wat anders dan een (sterk) vermoeden. Zeker wanneer het de vader/moeder van je kind betreft, ga je er eerst vanuit dat diegene de waarheid spreekt als diegene zegt niet verslaafd te zijn, toch? Ook al heb je je vermoedens.

Maar het ziet er niet goed uit...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laten we hopen dat ze ooit terug komt met een update.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tja. Moeilijke situatie.
Ikzelf vind dit buitengewoon moeilijk...
Zijn reactie is typerend voor iemand die gewoon fout zit, en op deze manier probeert om deze situatie die volgens mij nog in een soort van beginstadium zit te bagatelliseren.
Onwaarheid is kenmerkend. Toen ik nog zoop, en nog een relatie had, en zelfs onder invloed zijnde nog ontkende, dat ik wéér gedronken had, tja. Dat ging dus op een moment niet meer goed komen. Ontkennen is verslavingsgedrag. Rood scherm, dus.
En nu is er ook nog eens een kind dat onder geen voorwaarde hierdoor nadeel mag ondervinden.
Dit punt alleen al, daar is hij dus al aan voorbij gegaan. Rood scherm alweer!
Coke basen, dat is geen kleinigheidje. Nee. Daar kom je niet zomaar vanaf...
Ik kan niet zeggen of jullie uit elkaar moeten gaan, ik zou in ieder geval contact op nemen met een maatschappelijk werker.
Dit kan je volgens mij niet in je eentje even oplossen. Je hebt absoluut hulp nodig!
Zoals al gezegd is, ga op je geld letten je rekeningen, enz. Zorg dat hij er niet bij kan.
Idd. Jellinek kan je adviseren waar je op moet gaan letten, welke typische gedragspatronen hij mogelijk gaat vertonen.
Ikzelf geloof er niet in, dat hij het bij 1 x of " af en toe" zal kunnen gaan houden.
De Facto. Let heeeeel goed op. Kijk die vuilnisbak na. Kijk andere mogelijke stashplekjes na.
Zwicht niet voor dreigementen, en onder druk zetten.
Allereerst ZOEK HULP
Ik wens je alle, alle sterkte toe, de komende tijd wordt zeer waarschijnlijk zwaar.
Zorg goed voor je kind dit is het aller, allerbelangrijkste!
Houd ons op de hoogte, misschien kunnen wij je bijstaan.
Groeten, Legia

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."