Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspartner betrapt basecoke

partner betrapt basecoke

65 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
linda2000000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor jullie advies! Daar heb ik heel veel aan! Hoe ziet het er eigenlijk uit? Ik zie heel kleine wit/beigeachtige driehoekjes/schilfjertjes op de aluminiumfolie, zou dat basecoke kunnen zijn?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou als ik jou was morge eens contact op nemen met www.Jellinek.nl.
Ik denk dat hun jouw het beste kunnen helpen met antwoorden op jouw vragen.
Hun zijn erin gespecialiseerd.
Hoe enorm zwaar het nu ook voor je is denk aan jezelf.
Probeer ondanks alles als dat mogelijk is je rust te pakken en probeer morge advies in te winnen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vraag om dit soort testertje of je kan het ook hier bestellen.

https://azarius.nl/lifestyle/drug_tests/ez-test-cocaine/

1 miniscuul brokje zou in principe wel genoeg moeten zijn. Gewoon het brokje in het buisje en even schudden.

Als je zeker wil zijn kan je het ook es navragen als je zelf een testertje haalt. Ben zelf niet 100% zeker hoeveel je nodig hebt voor een duidelijk resultaat.

Er zijn ook testers waar je een kleine drupje vloeistof op het brokje kan druppen.

https://www.reagent-tests.uk/product/cocaine-reagent-test-kit/

Bekijk het even, denk wel dat ze in een smartshop meer kennis hebben van dit soort zaken. Een test zal zekerheid geven als jouw man liegt of niet. Daarmee ben je al een grote stap vooruit en heb je ook een stevig argument om een gesprek aan te gaan. Nu is er enkel onzekerheid. Is het wel of niet coke? Liegt mijn man wel of niet? Moet ik hem vetrouwen? Heeft hij gelijk of niet? Je hebt waarheid nodig want onzekerheid sterkt niet.

Met de objectieve meningen van de leden hier kan je wel iets doen maar met een duidelijk bewijs sta je veel verder.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat, ze dit ja een maand wel heeft kunnen uitvogelen lol.

Hoe is het trouwens verlopen @linda2000000 ?
l
linda2000000Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hartelijk bedankt!!!!
p
poppyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe zag het eruit op de folie was t geel achtig of meer dronker zwart het restant
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Linda is sinds haar laatste reactie niet meer gezien op dit forum ^^
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laten we hopen dat ze ooit terug komt met een update.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja. Moeilijke situatie.
Ikzelf vind dit buitengewoon moeilijk...
Zijn reactie is typerend voor iemand die gewoon fout zit, en op deze manier probeert om deze situatie die volgens mij nog in een soort van beginstadium zit te bagatelliseren.
Onwaarheid is kenmerkend. Toen ik nog zoop, en nog een relatie had, en zelfs onder invloed zijnde nog ontkende, dat ik wéér gedronken had, tja. Dat ging dus op een moment niet meer goed komen. Ontkennen is verslavingsgedrag. Rood scherm, dus.
En nu is er ook nog eens een kind dat onder geen voorwaarde hierdoor nadeel mag ondervinden.
Dit punt alleen al, daar is hij dus al aan voorbij gegaan. Rood scherm alweer!
Coke basen, dat is geen kleinigheidje. Nee. Daar kom je niet zomaar vanaf...
Ik kan niet zeggen of jullie uit elkaar moeten gaan, ik zou in ieder geval contact op nemen met een maatschappelijk werker.
Dit kan je volgens mij niet in je eentje even oplossen. Je hebt absoluut hulp nodig!
Zoals al gezegd is, ga op je geld letten je rekeningen, enz. Zorg dat hij er niet bij kan.
Idd. Jellinek kan je adviseren waar je op moet gaan letten, welke typische gedragspatronen hij mogelijk gaat vertonen.
Ikzelf geloof er niet in, dat hij het bij 1 x of " af en toe" zal kunnen gaan houden.
De Facto. Let heeeeel goed op. Kijk die vuilnisbak na. Kijk andere mogelijke stashplekjes na.
Zwicht niet voor dreigementen, en onder druk zetten.
Allereerst ZOEK HULP
Ik wens je alle, alle sterkte toe, de komende tijd wordt zeer waarschijnlijk zwaar.
Zorg goed voor je kind dit is het aller, allerbelangrijkste!
Houd ons op de hoogte, misschien kunnen wij je bijstaan.
Groeten, Legia
l
linda2000000Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen verslaving in de familie. Hij heeft Wel zelf een verleden van problematisch druggebruik.
l
linda2000000Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dank jullie wel voor de lieve reacties!
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Weet niet hoe oud jullie kindje is maar zolang je niet zeker bent zou ik er wel bij blijven.
Weet dat als ze vaak gebruiken en erover liegen vaak hun spulletjes op de gekste plekken gaan verstoppen je wilt niet dat jullie kindje dit gaat vinden. Sorry als ik je nu extra ongerust maak maar heb het helaas al vaak gezien.
l
linda2000000Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn partner heeft voor we een relatie begonnen regelmatig cocaine gebruikt om beter en langer te presteren op zijn werk. Hij heeft me altijd verteld dat hij basecoke slechts enkele keren gebruikt had, maar dat dit niets voor hem was. Sinds enkele jaren is hij volledig gestopt met cocaïne en vertelt hij me regelmatig dat het vergif is waar hij nooit nog mee wil beginnen. Enkele vrienden van hem gebruiken wel cocaïne, maar hij is heel negatief over hun gebruik. Vorige week vond ik verbrand aluminiumfolie in een vuilniszak in zijn huis (We hebben een lat-relatie). Hij heeft toen bekend dat hij een tijdje geleden nog één keer basecoke gebruikt heeft. Ik geloof dit niet omdat ik niet geloof dat je zoiets éénmalig kan gebruiken en ik heb de relatie (voorlopig) beëindigd hoewel ik hem nog doodgraag zie. We hebben een kind van enkele maanden samen. Ons kind is gelukkig kerngezond. Ik zou graag jullie mening weten. Liegt hij volgens jullie? Wat lijkt jullie de beste oplossing? Ik zou graag concreet advies krijgen en geen dramatische verhalen want ik besef maar al te goed dat dit absoluut geen positief verhaal is. Ik hoop gewoon dat ik een verstandige beslissing kan nemen.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi Linda,

Voor goed advies of hij liegt weten wij natuurlijk niet. We kennen jullie immers niet en vaak heb je dan net dat stukje dat je misschien wat beter in kunt schatten wanneer er gelogen word. Maar goed hij heeft in het verleden al gebruikt en dat het in zn prullenbak ligt voorspelt iig niet veel goeds. Negatief zijn over een ander zn gebruik zie ik wel vaak. Eigenlijk is dat voor mij meer teken dat iemand graag zn gebruik zo onzichtbaar mogelijk maakt. Als je maar negatief genoeg bent zal men je niet snel verdenken dat je stiekem drugs gebruikt. Maar ja hoevaak/ hoeveel ?? Het blijft een beetje gokken. Beste oplossing lijkt mij zo open mogelijk proberen te blijven naar elkaar vertel wat je zorgen zijn en dat ook jullie kindje niets mee krijgt van eventueel gebruik.
Sterkte
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
linda2000000 zei:
Hij heeft toen bekend dat hij een tijdje geleden nog één keer basecoke gebruikt heeft. Ik geloof dit niet omdat ik niet geloof dat je zoiets éénmalig kan gebruiken en ik heb de relatie (voorlopig) beëindigd hoewel ik hem nog doodgraag zie
Klik om te vergroten...
Hij geeft dus toe dat hij basecoke gebruikt heeft. Hoe ging dat? Bedoel, jij hebt het idee dat je hem betrapt hebt toch? Had hij ook het idee dat hij “betrapt” werd door jou?

Wat geloof je precies niet? Dat hij vorige week eenmalig basecoke gebruikt heeft? Waarom zou dat niet kunnen? Denk je dat hij veel vaker gebruikt en waarom denk je dat dan?


linda2000000 zei:
Ik zou graag jullie mening weten. Liegt hij volgens jullie? Wat lijkt jullie de beste oplossing? Ik zou graag concreet advies krijgen en geen dramatische verhalen want ik besef maar al te goed dat dit absoluut geen positief verhaal is. Ik hoop gewoon dat ik een verstandige beslissing kan nemen.
Klik om te vergroten...

Wij weten niet of hij liegt. Concreet advies? Praat met elkaar, open en eerlijk.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het kan heel goed zijn dat hij dit maar eenmalig heeft gebruikt of dat zijn gebruik niet problematisch is.
Als zijn gebruik problematisch was dan had je wel eerder een vermoeden gehad van iets voordat je direct bewijz zou vinden.

En dat je een relatie stop zet omdat je een stukje folie in de prullenbak vind is ook een beetje bot als er geen signalen waaren dat hij een probleem heeft.
Voornamelijk met een kind op het spel.
l
linda2000000Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb hem inderdaad betrapt. Hij deed eerst alsof hij echt niet wist waarover het ging waarna hij dan na vijf minuten toch toegaf dat het wel van hem kwam, maar dat het eenmalig was gebeurd en ook al een tijdje geleden (Dit kan wel want de vuilniszak stond al een hele tijd in de kamer). Wij hadden de afspraak dat ik nooit boos zou worden over druggebruik, maar dat hij het niet mocht verbergen. Dat heeft hij dus wel gedaan, waardoor het vertrouwen helemaal weg is. Ik lees op het forum dat basecoke extreem verslavend is en dat het onmogelijk is om het eenmalig te doen. Ik vind mezelf naief om dat dan te geloven. Daarom zou ik het graag van gebruikers weten, kan je basecoke één maal nemen en dan eraf blijven?
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet om je bang te maken maar volgens mij is het wel algemeen bekend dat mensen die coke roken het meestal niet bij één keer houden. Het is zeker mogelijk maar aangezien je vriend er een verleden mee heeft zou ik het ook niet vertrouwen. Liegen over gebruik gaat er vaak gepaard mee. Het is tenslotte niet iets om trots op te zijn...

Moeilijke situatie, succes!
l
linda2000000Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Is het dan volgens jou een goed idee om hem af te schrikken door een einde te maken aan de relatie (om hem op die manier tot het inzicht te brengen wat hij op het spel zet) of beter om te praten? Ik ben van mening dat praten met druggebruikers weinig zin heeft omdat ze toch liegen over hun gebruik.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou niet te snel beslissingen nemen. Je hebt wel een kind samen. De waarheid komt uiteindelijk altijd wel boven tafel.

Om terug te komen op je vraag: basecoke is inderdaad heel verslavend. Ik heb het nooit gehad. Wat ik je als tip wil meegeven: zoek op wat voor gedragingen iemand vertoond die verslaafd daaraan is en kijk of je dat herkent bij hem.

Sterkte ermee!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."