Voor de bijl gegaan.
Altijd hetzelfde gezeik deze tijd van het jaar, feestdagen zijn voorbij en vervolgens zie ik op tegen weer een jaar aan kloten. Ik ben altijd beetje weemoedig en somber deze tijd van het jaar. Hoe dat komt, geen idee. Maar altijd als de feestdagen voorbij zijn wordt ik een beetje somber. Ik dacht dat het dit jaar wel anders zou zijn maar nee hoor, weer dat weemoedige gevoel, het idee dat het allemaal niets meer uitmaakt. Kan het niet goed omschrijven.
Ik begon
@Syl lastig te vallen met mijn idioterie, die dacht natuurlijk "wat krijgen we nu" maar gelukkig is die ook niet gek en hielp me weer een beetje op weg.
Kon mezelf wel voor m'n kop slaan. vanmorgen vond ik het wel genoeg en heb een joint gekocht. Ik had een paar haaltjes genomen en meteen voelde ik me verschrikkelijk klote, was meteen high as f#*k. Heb driekwart van de joint ogenblikkelijk door de plee gespoeld.
@Legio Patria Nostra had volkomen gelijk toen hij zei dat het roken van wiet je nu niet een beter gevoel zou geven. Had ik maar beter geluisterd maar ik dacht het wel weer beter te weten en moest weer eigenwijs zijn.
Eigenlijk vond ik het doodzonde van de €5,- die ik uitgegeven had, ik besefte het me onmiddellijk toen ik weer high achter mijn pc zat, "dit wil ik eigenlijk helemaal niet meer" was zo'n beetje de enige gedachte die ik had. Voelde me echt verschrikkelijk. Ik kon mezelf wel wat aandoen dat ik zo stom ben geweest om met mijn kleine budget 5 euro uit te geven voor een joint.
Misschien was het wel een goede les denk ik nu. Ik moet het niet meer, zal het niet meer aanraken. Ben nu weer een beetje bij mijn positieven gekomen maar het genot wat ik vroeger uit een joint haalde was nu precies het tegenovergestelde. Ik kon niet wachten tot het weer was uitgewerkt. Ik werd er werkelijk nerveus en zenuwachtig van. Precies het tegenovergestelde van wat ik wilde bereiken. Ik stond onder de douche en de telefoon ging, ik werd er werkelijk dood nerveus van. Gewoon een telefoon die over gaat.
Ik heb voorlopig mijn lesje wel weer geleerd en ga proberen wat meer te bewegen en buiten door te brengen, ik moet ook achter die pc vandaan ben ik van mening. Alleen die klote vermoeidheid ben ik zo zat, ik wil wel maar ik kan niet. Zo'n verrot gevoel heb ik dagelijks. Toch zal ik doorzetten nu en achter die pc vandaan gaan. Ik hoop dat die vermoeidheid toch wel een keertje op zijn einde loopt nu.
Volgens Brijder stichting kan het tot wel drie maanden duren voordat je slaapritme weer een beetje normaal is als je zoveel hebt geblowd. Daar houd ik het dan maar op. Ik geef het dus tot midden februari. Ik hoop voor die tijd wel een bloedtestje te hebben gedaan zodat ik zeker weet dat er geen andere gekke dingen aan de hand zijn. Vandaag, door alle gekkigheid, ben ik daar nog niet achter aan geweest. Mocht ik daarvan een uitslag hebben laat ik jullie dat natuurlijk weten.