waarom niet uw eigen gedrag onder ogen zien ipv steeds te verschuileb achter van alles .
Oh, ik denk toch echt dat je niet het hele draadje gelezen hebt maar kan ook bijna niet, er zijn zoveel reacties.
Maar jij denkt dat ik niet doorheb wat voor een klootzak ik kan zijn? En dat ik me daar voor niet schaam? Dat ik me verschuil achter alles?
Vreemd! Ik dacht namelijk dat ik behoorlijk open ben over mijn problemen op dit forum. Misschien heb ik het mis hoor.
Ik besef me terdege hoe fout ik geweest ben en schaam me er kapot voor.
Denk je nou echt dat ik nooit tot het besef ben gekomen dat mijn gedrag soms grensoverschrijdend is?
Dat ik blij ben dat
@Syl ver weg woont zodat ik haar niet onder de ogen hoef te komen?
Dat ik hier soms met tranen in mijn ogen zit om dat ik donders goed weet dat ik me weer eens als een klootzak gedragen heb?
Daar ben ik me allemaal heel bewust van en meer dan je denkt en kom er voor uit ook dus waar verschuil ik me achter?
Enne, wie heeft jou verteld dat ik om niks boos word? Misschien voelde ik me terecht of onterecht ook wel erg gekwetst.
Je bent toch niet aan het projecteren hè?