#1
Ik begrijp je niet helemaal.
Ik bedoelde, naast dat je naar de ggz gaat, wat een tijd gaat duren helaas, hoe ga je nu verder je dagen indelen? Wa ga je verder dus doen?
Ik begrijp je niet helemaal.
Nee dat niet! HahaDie specifieke naam?![]()
Ik heb eigelijk alleen de laatste pagina gelezen , maar ga morge het hele topic lezen , wil namelijk ook van dat 1ne jointje per dag dat ik nog rook af (grote jointNou, eigenlijk ik. Ik heb het mijn moeder gegeven in een kleine dosering toen ze een chemokuur kreeg. Ik heb haar nooit gehoord over een high gevoel en dat terwijl ik het haar vaak gevraagd heb. Alle (kanker) plekken die ze had over haar hele lichaam, waarvan ze eerst dachten dat het lupus was, verdwenen in snel tempo. Ook heb ik het mijn vader gegeven voor zijn kwalen waaronder COPD. Op weg naar het toilet moest hij twee keer uitrusten, zo erg werd het. Nooit heb ik hem gehoord over high zijn. Dit speelde in 2013/2014. In 2015 liep hij weer buiten de hond uit te laten. Weliswaar stapje voor stapje maar ik overdrijf niet.
Ikzelf heb het dus niet ervaren (high zijn van druppels) maar in die jaren heb ik me verdiept in cannabinoïden en ik kan er wel een hele dag over vertellen. Het meest vreemde is dat cannabis in de U.S.A op de hoogste lijst van verboden middelen staat en wordt vermeld dat het absoluut geen geneeskrachtige werking heeft. Aan de andere kant heeft diezelfde overheid een patent (6630507) op behandeling met cannabinoïden ter genezing of verlichting van, alzheimer, parkinson of trauma.
Cannabinoids have been found to have antioxidant properties, unrelated to NMDA receptor antagonism. This new found property makes cannabinoids useful in the treatment and prophylaxis of wide variety of oxidation associated diseases, such as ischemic, age-related, inflammatory and autoimmune diseases. The cannabinoids are found to have particular application as neuroprotectants, for example in limiting neurological damage following ischemic insults, such as stroke and trauma, or in the treatment of neurodegenerative diseases, such as Alzheimer's disease, Parkinson's disease and HIV dementia.
Dat ik deze geneeskrachtige plant jarenlang heb misbruikt wil toch niet zeggen dat deze plant een gevaar is. Het kan een gevaarlijke plant zijn voor dombo's als ikzelf. Ikzelf ben er totaal verkeerd mee omgegaan en had beter moeten weten. Maar de olie heeft bij mij een geweldige uitwerking op mijn artritis en psoriasis. En of je van de olie (met THC) geen high effecten krijgt daar kan ik alleen maar kijken naar mijn eigen ouders en kijken en luisteren naar de verhalen die anderen mij vertellen. En ik heb niet het idee dat de volgende mensen continu met een high gevoel door het leven gaan. En dan nog. Waar loop je liever mee rond? Een ernstige aandoening of ziekte of een high gevoel? Nogmaals, ikzelf heb deze geneeskrachtige plant misbruikt maar geef de plant niet de schuld daarvan.
YouTube
Auf YouTube findest du großartige Videos und erstklassige Musik. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder mit der ganzen Welt teilen.www.youtube.com
Wat dan wel?
Wie beweert er nu, dat olie met THC geen high effecten geeft?!
Cbd oliën helpen mij alleen bij een iets rapper herstel na zware inspanning of krachttraining. Voor de rest niet echt baat bij.Dat die olie kan werken, of beter gezegd kan helpen, daar twijfel ik niet aan.
Ik neem hem niet. In geen geval.
de eerste week was ze zo stoned als een garnaal elke dag.
Thx voor de tip man , maar die komt wat laatIk kocht de olie via Stichting Mediwiet en dat was met olijfolie verdunde olie in een druppelflesje. Ik zou je willen aanraden om hetzelfde te doen. Op die manier kun je de olie zoveel verdunnen als je wilt en hoeft je oma niet high van te worden terwijl de werking ervan niet verloren gaat. Ikzelf kocht toen 5x verdunde olie en 3x verdunde olie. Ik gaf ze 's ochtends en 'avonds een druppeltje en heb dat langzaam opgevoerd zodat ze er aan konden wennen. Heb van mijn vader en moeder nooit iets gehoord over high zijn. Geef je oma a.u.b. geen pure wietolie of een klein beetje verdunde olie. Het spulletje is verschrikkelijk sterk! Geen wonder dat ze compleet uit haar dak gaat.
Voor de rest niet echt baat bij.
maar vond ze vies
Wow , sorry ik heb nu geen tijd maar ik zou je graag even pb'en 1 van de dagen , men vrouw heeft psoriasis en nix werk om het echt volledig weg te krijgen.. graag meer hierover gehoord.Ik heb afgelopen jaar een druppelflesje CBD olie gekocht en het heeft bij mij helemaal niets gedaan wat betreft psoriasis en artritis. Wietolie met CBD en THC daarentegen deed het geweldig, mijn psoriasis was snel verdwenen en heb nog nooit zo soepel in mijn lichaam gezeten. Ik nam er wel wat meer van dan ik mijn ouders gaf. Ongeveer negen druppels per dag.
die olie bevatte meer dan 20% THC.
Ik denk dat je die beter weg haalt ivm, de forum regels , maar ik kan verkeerd zijn.In dit filmpje kun je zien hoe je wietolie maakt.
Ik ben er toch een x. Apestoned van geweest.
Dat Wil ik niet meer.
@Legio Patria Nostra en @*.exe2.0. Ik zou liever hebben dat jullie geen bonje maken over mijn persoontje en over de dingen die ik hier gezegd heb of gedaan. Jullie beiden staan mij al lange tijd bij in mijn strijd tegen wietverslaving. Ik ben jullie beiden dan ook veel dank verschuldigd.
Bij mij komt de gedachte op dat @*.exe2.0 mij probeert helpen door me te 'porren' op plekjes waar iemand liever niet wil worden gepord. (Gevoelige plekjes) Maar ik ben geen heelmeester. Misschien zit ik fout hoor. @Legio Patria Nostra is een ouderwetse ijzervreter, (mag ik paratroeper of commando zeggen?) waarvoor ik heel veel respect heb en die het op dit ogenblik niet zo makkelijk heeft. Heel veel sterkte de komende tijd!
Ik heb meer dan genoeg schade aangericht en ben er dan ook niet blij mee dat jullie twee nog voort ruziën. Uiteindelijk moeten jullie dat zelf weten natuurlijk maar nogmaals, jullie staan mij geweldig bij, proberen mij vooruit te helpen en van de wiet af te blijven. Zullen we het daarbij houden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."