#1
Ok top, het werd me uit eerdere posts niet helemaal duidelijk. Dan is alles in de pijpleiding nu. Meer kan je niet doen. Ik hoop dat je erin terechtkomt!
En wat henkie2 zegt, heel dapper van je.
Tevens goed dat je (al dan niet noodgedwongen) sterk geminderd bent! Niet prettig voor je gevoel misschien maar wel rendabel voor jou en je toekomst!
Keep us posted zou ik zeggen.
En wat henkie2 zegt, heel dapper van je.
Tevens goed dat je (al dan niet noodgedwongen) sterk geminderd bent! Niet prettig voor je gevoel misschien maar wel rendabel voor jou en je toekomst!
Keep us posted zou ik zeggen.